Leaf to Home

Leaf, e-NV200
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Vsi proizvajalci EV (z izjemo Tesle) imajo proizvodnjo vozil s figo v žepu...
Njim paše, da prodajo ICE, s katerim imajo dolgoročno zagarantirane obiske servisov :/
Ni močan samo naftni lobi, tudi proizvajalci filtrov, zavornih sistemov so v verigi...
Soul EV believer
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a pirpy »

medo93
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 50
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf
20
21

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a medo93 »

A kdo ve je kaj novega glede V2G-a v Sloveniji? je že kakšen premik?
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Tole sem danes zasledil:
https://electrek.co/2020/01/06/wallbox- ... issan/amp/
Torej 2-smerni wallbox Quasar
https://wallbox.com/en_us/quasar-dc-charger
Cena pa še vedno visoka (okrog 4 kEUR). Za tiste, ki jim je 100 kWh "hišne avtonomije" dovolj ( ), je to idealno, če imajo 2 vozili.
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ne najdem moči?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a CRF »

Nekaj sem našel, izgleda da 7.4kW
crunchy
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a matija »

Pred dnevi sem slisal da razvijajo CCS varjanto za V2H, ki naj bi stala okoli 4000€ in podpirala vse avte s CCS. S tem bodo lahko tudi uradno kot hranilniki (ce bo to lastnik zelel) brez voidanja garancije (ta se namrec iznici, ce preko 12V akumulatorja z inverterjem uporabljas avto za backup power, npr pri Tesli).

Ce se ne motim v predzadnjem prispevku od nowyouknow @ youtube.

Ce gor priklopis avto s vecjo baterijo je nobrainer — za 4 jurje. Ceprav bi na prvo zogo lahko rekli da ni ravno ugodno, ko pa primerjamo s home-storage pa ... kar Baterije od raznoraznih proizvajalcev dobrih ali slabih 10kWh so hitro 10k s podporno opremo (backup relay za izpade, generiranje frekvence za MSE, ...)
crunchy
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a CRF »

Nisem prepričan da naši avti podpirajo V2H... CCS standard ga omogoča, ja, ampak vsi avti pa mislim da ne.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a crunchy »

matija napisal/-a:Pred dnevi sem slisal da razvijajo CCS varjanto za V2H, ...
CRF napisal/-a:Nisem prepričan da naši avti podpirajo V2H... CCS standard ga omogoča, ja, ampak vsi avti pa mislim da ne.
Nekje pred časom sem prebral, da standard CCS sploh ne podpira dvosmernega pretoka energije (za razliko od CHAdeMO). Torej je to nekakšna nadgradnja?
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Se da kje dobiti seznam le teh ki podpirajo ?
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Ali nima tega samo Nissan?
Če bo Sono Motors zbral finance in sproduciral vozilo, potem bo le-to imelo navadno šuko vtičnico, ki bi jo načeloma lahko uporabili tudi v kakšnem V2H ali V2G sistemu (z omejeno izhodno močjo, seveda).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a CRF »

CCS 100% podpira (bo podpiral) dvosmerno pretakanje.
Za seznam avtomobilov pa ne vem. Bi bil zanimiv. Upam da ne prazen...
SimonZed, crunchy
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a Argo »

Hyundai Kona 2020 ima baje V2G in V2V. sem zmenjen z enim nemcem da se dobiva in sprobava.

https://www.businesswireindia.com/kona- ... 66080.html
crunchy, CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a CRF »

Kaj bosta pa sprobala?
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

matija napisal/-a:Pred dnevi sem slisal da razvijajo CCS varjanto za V2H, ki naj bi stala okoli 4000€ in podpirala vse avte s CCS. S tem bodo lahko tudi uradno kot hranilniki (ce bo to lastnik zelel) brez voidanja garancije (ta se namrec iznici, ce preko 12V akumulatorja z inverterjem uporabljas avto za backup power, npr pri Tesli).)
Matija, logike, da bi bil EV tudi hranilnik in po potrebi vračal v omrežje (kar se je tudi v preteklosti večkrat omenjalo), ne razumem najbolje. Kdo bi si dejansko tega želel, saj se ti cikli baterije nabirajo in le ta bo šla prej k vragu. Če malo poenostavim, od 2.000 ciklov jih boš npr. 1.000 zapravil z oddajo v omrežje, zate jih ostane še 1000 pred večjo degradacijo. Dvomim, da ti plačana elektrika to pokrije.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a CRF »

Predpostavka je, da bodo avtomobili razpadli preden bo baterija zanič. V tem primeru jo je pač dobro bolje izkoristit.

Potem je pa tu še garancija... Če boš ti uporabljal baterijo za kuhanje, ti proizvajalec gotovo ne bo garantiral števila prevoženih kilometrov...
SimonZed, pirpy, DGJ
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a warpedone »

O vračanju energije iz baterije v omrežje pridigajo podtaknjenci, katerih cilj je idejo zagabit oz. ustavit prihod pametnega omrežja.

V pametnem omrežju se energije ne jemlje iz baterije EV ampak le uravnava moč polnjenja.
Potreben ni noben dodaten HW, ni nobene dodatne degradacije baterije
Avto mora omogočat le internetno povezljivost in remote upravljanje polnjenja, kar danes omogočajo vsi omembe vredni EV.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Edino res uporabno vrednost tega sistema vidim, da uporabiš avto takrat, ko zmanjka elektrike. To se pa zgodi vedno bolj redko.
So pa ekstremi (žledolom ipd), ko bi bilo pa res uporabno.
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1162

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

warpedone napisal/-a: V pametnem omrežju se energije ne jemlje iz baterije EV ampak le uravnava moč polnjenja.
Potreben ni noben dodaten HW, ni nobene dodatne degradacije baterije
Avto mora omogočat le internetno povezljivost in remote upravljanje polnjenja, kar danes omogočajo vsi omembe vredni EV.
To imaš prav... Ampak po moje je brez veze, da to pamet tlačijo v avto in na internet.

Kolikor sem nekje slišal, naj bi neka EU direktiva to obvezo predpisala za vse AC polnilnice, tudi za doma, komunikacija pa bo šla kar po dovodnem kablu od distribucije do polnilnice... In distributer bo lahko na daljavo zniževal moč polnjenja vsem polnilnicam na nekem področju in s tem uravnaval obremenitev omrežja... To kar sedaj dela load management za hišo, bo delal distributer za celo vas...

Če kdo kaj več ve... Prosim za prispevek
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5164
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Leaf to Home

Odgovor Napisal/-a darjan »

DGJ napisal/-a:Edino res uporabno vrednost tega sistema vidim, da uporabiš avto takrat, ko zmanjka elektrike. To se pa zgodi vedno bolj redko.
So pa ekstremi (žledolom ipd), ko bi bilo pa res uporabno.
Ali pa, med službo napolniš svojo 100kw baterijo na zastonj javni polnilici, čez noč pa uporabiš L2H in imaš zastonj štrom v bajti za pol dneva - ali celi 2/3 dneva
Pa že 50kw je dovolj, redkokatera bajta pokuri več kot 50kwh čez dan pozimi.
Argo
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Nissan”