Leaf to Home

Leaf, e-NV200
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 10 Avg 2015, 21:21

Že malo starejša zadeva, vendar še hudo aktualna. Žal se ta dvosmerni pretvornik dobi samo na Japonskem. Polnilec so razvili za pomoč pri naravnih nesrečah. Dvosmerni inverter bi bil dobrodošel tudi pri nas, v primeru žledoloma.
http://www.redferret.net/?p=44743
Ima kdo kakšne veze na Japonskem?
Priponke
nissanleaftohome1.jpg
Leaf to Home
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2905
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1455
1782

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a CRF » 11 Avg 2015, 07:26

To je tudi ena od stvari ki bi morale bit samoumevne, pa je po nekem čudežu, nihče ne ponuja!!! V tem času je v EV branži res veliko prostora za mala podjetja da razvijejo in ponudijo svoje rešitve.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 11 Avg 2015, 07:40

Mogoče za nas uporabnike, je to res samoumevna zadeva, za proizvajalce pa bi bila nočna mora. Recimo avto ima garancijo na baterijo od 5-8 let oziroma 100-160 kkm. Z redno uporabo tega pretvornika, bi po vsej verjetnosti baterija izgubila mejno vrednost za zamenjavo v garancijskem roku. To je verjetno glavni problem, da zadeva ni komercialno dosegljiva.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2905
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1455
1782

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a CRF » 11 Avg 2015, 07:46

To je res ja. Lahko, bi pa garancijo vezali na število ciklov, posameznih polnjenj ali kaj podobnega. Saj dobro vedo kako se obnašajo baterije, in kaj jim krajša življenje.
Bi pa s tem še mal zakomplicirali življenje za navadnega uporabnika in verjetno jim to v tem trenutku res ni v interesu.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 11 Avg 2015, 08:07

Kot si že sam ugotovil, bi proizvajalci sami sebi delali škodo, kar jim sigurno ni v interesu. Cikluse pa lahko že sedaj spremljam s Spyom. Prav tako fotovoltaika deluje čez dan, temperature so 30 +, to je smrt za baterije, ki niso prisilno hlajene. Škoda da Nssan ne gre v smer prisilno hlajenih baterij, s tem bi rešili vsaj ta problem.
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a evf » 11 Avg 2015, 10:21

Namesto tekočinskega hlajenja je Nissan izbral drugo pot. Šli so v razvoj baterij, ki brez posledic delujejo v cca 15°C višjem temperaturnem območju. Od lanskega aprila se v vsa Nissanova vozila že vgrajujejo te baterije.
Nissan se na področju "vehicle-to-grid" V2G kar precej prizadeva, bo pa verjetno treba počakat tudi na boljše, bolj zmagljive baterije.
https://chargedevs.com/newswire/nissan- ... 2g-system/
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 11 Avg 2015, 21:04

Do sedaj so se veliko bolje izkazale tekočinsko hlajene baterije. To je preverjeno, Nissan pa zopet nekaj preizkuša na uporabnikih. Bomo videli kako se bo s temi novimi baterijami.
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 895
440
21

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 27 Avg 2015, 19:01

Sistem omenjen zgoraj, ki sta ga razvila Nissan in Endesa, naj bi promovirali tudi v Evropi, z namenom, da se v končni fazi ponudi tudi na trgu. The Mobility House v Nemčiji tak sistem V2G že testira.

v2g-leaf-omrezje.jpg
Sistem Vozilo - Omrežje
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 28 Avg 2015, 06:23

Super, da se dela nekaj v to smer. Upam samo, da bo cena dosegljiva za širok krog uporabnikov in subvencionirana s strani eko sklada. Edini problem je zopet vezan na znamko. Če recimo prodaš in vzameš drugo znamko avta, verjetno ne bo delovalo. Pri takih dragih in dolgoročnih nakupih, bi morali sprejeti standard, da bo delovalo pri vseh EV in ne samo pri Nissanu.
Uporabniški avatar
krpan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 144
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf
171
15

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a krpan » 30 Avg 2015, 16:25

elektromobilni je napisal/-a:Super, da se dela nekaj v to smer. Upam samo, da bo cena dosegljiva za širok krog uporabnikov in subvencionirana s strani eko sklada. Edini problem je zopet vezan na znamko. Če recimo prodaš in vzameš drugo znamko avta, verjetno ne bo delovalo. Pri takih dragih in dolgoročnih nakupih, bi morali sprejeti standard, da bo delovalo pri vseh EV in ne samo pri Nissanu.


Leaf to Home v izboljšani verziji http://www.e8energy.de/portfolio-item/diva/ ampak pustimo zdaj ceno. Obstaja sicer še nekaj takšnih rešitev.
CRF
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
51
70

V2G

OdgovorNapisal/-a evf » 09 Dec 2015, 15:16

Na letošnjem COP 21 v Parizu sta Nissan in Enel predstavila V2G ( Vehicle to Grid):

http://nissaninsider.co.uk/nissan-and-e ... id-trials/
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
91
877

Re: V2G

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 09 Dec 2015, 15:21

Odlična zamisel. Pa sem študiral, da bi si za doma agregat kupu, če je kdaj daljši električni mrk, ampak samo zato da bo če bo mi je mal škoda denarja. To pa je odlična rešitev za vse lastnike EV-jev. Si pa ne delam iluzij, da bo ta zadeva V2G poceni...
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1290
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
659
319

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a pirpy » 09 Dec 2015, 19:58

Škoda da zoe to home ne obstaja
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1533
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1036
1955

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a matija » 09 Dec 2015, 23:27

Kaj pa inverter npr 600W za mislim da okoli 80€ ?

Gre iz 12V vzigalnika, ampak 12v alumukator se napaja iz glavne baterije kolikor vem.

Vprasanje ali tudi pri ugasnjenem avtu?
Negativne posledice na 12v akumukator?
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 947
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
692
927

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Damijan » 10 Dec 2015, 00:15

matija je napisal/-a:Kaj pa inverter npr 600W za mislim da okoli 80€ ?

Gre iz 12V vzigalnika, ampak 12v alumukator se napaja iz glavne baterije kolikor vem.

Vprasanje ali tudi pri ugasnjenem avtu?
Negativne posledice na 12v akumukator?


12V akumulator ima že v osnovi "težko" delo pri EV, posebej če vozila na uporabljamo vsakodnevno.

12V akumulator se polni iz "glavne" baterije z DC-DC pretvornikom, ta naj bi se vklopil vsakih nekaj dni in ga dopolnil.

Če avtomobila nimamo prižganega (ready), računalnik in vsa elektronika hitro praznita običajno samo 45Ah svinčevi akumulator, ki ni namenjen globokemu izpraznjenju (kot npr. pri solarni tehniki in avtodomovih).

Več o težavah Leafov:
http://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?t=12448
http://daveinolywa.blogspot.si/2013/01/ ... -weve.html
http://www.torquenews.com/1075/how-avoi ... -long-trip


Izboljšava bi bila zamenjava s kakovostnejšim akumulatorjem
(npr. Optima Yellow - http://www.optimabatteries.nl/upl_files ... 0R3,7L.pdf http://www.optimabatteries.nl/products_detail.php?id=16)

ali še bolje Li-Ionskim z BMS.
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1290
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
659
319

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a pirpy » 10 Dec 2015, 07:57

Na 12 V dobiš tistih nekaj W ja ampak to ni primerljivo z leaf to home.
Nova Zoe bi morala imeti ccs .Mogoče bi stalo 500 € več toda izplačalo bi se.
Ne vem kaj razmišljajo , pa zakaj clia dobiš takoj zoe-ja pa čakaš 3-6 mesecev ,pa iz istega traka prideta .Kot da namerno zavirajo ev.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1533
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1036
1955

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a matija » 10 Dec 2015, 13:31

Poizvodnja baterij ?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2905
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1455
1782

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Dec 2015, 13:34

Kaj pa vem, Hyundaia, Citroena, in Suzukija po naročilu sem vse čakal okrog 3 mesece. Mogoče kakšen teden manj kot Zoe.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 10 Dec 2015, 13:36

pirpy je napisal/-a:Ne vem kaj razmišljajo , pa zakaj clia dobiš takoj zoe-ja pa čakaš 3-6 mesecev ,pa iz istega traka prideta .Kot da namerno zavirajo ev.

Verjetno je premalo naročil in čakajo, da se nabere zadostno število. Ne upajo delati "na zalogo"
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
91
877

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 10 Dec 2015, 13:45

Al pa proizvodnja, ki je bila dimenzionirana bol pesimistično, ne dohaja povpraševanja.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na