Leaf to Home

Leaf, e-NV200
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 669
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1942
797

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 10 Jan 2020, 19:17

... In ko potem s polno elektro-natovorjenim avtom ostaneš v zastoju ali pa se petkovo pivo s sodelavci malce zavleče, te doma pričaka premražena in lačna družina, ker je hiša že na "želvi" :strange:
Po moje je bolje investirati v večji powerwall... :giggle:
SimonZed, DGJ, matija
Argo
-
Prispevkov: 1407
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
891
622

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Argo » 10 Jan 2020, 19:35

Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1983
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2465
4777

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a DGJ » 10 Jan 2020, 23:17

No ja... Za vrednost avta imam vsaj 30 let elektrike. Ne vem če bi zaradi tega šel v investicijo. :giggle:
Matej, warpedone
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 708
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
430
398

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Simon » 11 Jan 2020, 08:42

DGJ je napisal/-a:No ja... Za vrednost avta imam vsaj 30 let elektrike. Ne vem če bi zaradi tega šel v investicijo. :giggle:

Ne vem če je ravno smešno, ker je avto za na odpad, če crkne baterija po garancijskim roku, glede na ceno nove baterije...
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1892
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1551
1121

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a warpedone » 11 Jan 2020, 09:11

Sej leaf baterija je ful pocen ... Nissan Leaf owner charged -33-000 for a battery for his electric car - Daily Mail Online

Hej, cajtnge tko pišejo, pol je že Res.
First deserve then desire
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1339
1737

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a crunchy » 11 Jan 2020, 10:16

darjan je napisal/-a:Ali pa, med službo napolniš svojo 100kw baterijo na zastonj javni polnilici, čez noč pa uporabiš L2H in imaš zastonj štrom v bajti za pol dneva - ali celi 2/3 dneva :)
Pa že 50kw je dovolj, redkokatera bajta pokuri več kot 50kwh čez dan pozimi.


No pa prevedimo del besedila v enote, ki jih nekateri morda bolj poznajo:
Ali pa, med službo napolniš svoj 140 konjski rezervoar na zastonj javni črpalki, ...
Pa že 70 konjev je dovolj, redkokatera bajta pokuri več kot 43 MCal čez dan pozimi.
Hmmm.... ;)
prgrmr, SimonZed, warpedone, Nejccc, matija
Uporabniški avatar
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2300
Avto: Kona EV 64 kWh
1765
2658

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 11 Jan 2020, 11:09

:D Čakajoč tvoj komentar sem se zavestno zadržal in ostal tiho. ;)
crunchy, Stromcek, Sebastijan, Nejccc, matija
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 853
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
990
1962

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 11 Jan 2020, 23:52

Ioniq 28 kWh že podpira CCS v kontra smeri.
Dokaz: Hyundai Ioniq Electric Vehicle to Vehicle rescue charging - YouTube
CRF, Argo, Matej
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3826
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
4427
5859

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a matija » 12 Jan 2020, 13:10

Dzun Tao je napisal/-a:
matija je napisal/-a:Pred dnevi sem slisal da razvijajo CCS varjanto za V2H, ki naj bi stala okoli 4000€ in podpirala vse avte s CCS. S tem bodo lahko tudi uradno kot hranilniki (ce bo to lastnik zelel) brez voidanja garancije (ta se namrec iznici, ce preko 12V akumulatorja z inverterjem uporabljas avto za backup power, npr pri Tesli).)


Matija, logike, da bi bil EV tudi hranilnik in po potrebi vračal v omrežje (kar se je tudi v preteklosti večkrat omenjalo), ne razumem najbolje. Kdo bi si dejansko tega želel, saj se ti cikli baterije nabirajo in le ta bo šla prej k vragu.


Jaz, v primeru ko odpove elektrika, si zelo zelim da bi takrat lahko avto + verjetno kak gateway modul skupaj zagotavljala frekvenco in dobavljala elektriko hisi. S tem bi:
- imeli elektriko doma, v casu izpada. Kaksne so prednosti da imas elektriko nima smisla zgubljat besed
- lahko delovala soncna elektrarna, katere generirano elektriko se jasno najprej porabi v hisi, preden se jo odda v omrezje ali v avto. S tem se ob soncnih dneh iz avta dejansko ne bi porabljalo nic, ali pa nekaj malega.
- morda degradiral baterijo hitreje in bi namesto 700k kilometrov zdrzala 699.350 :) Ob izpadu elektrike, bi ob avtu na 90% lahko hiso poganjal vec dni skupaj za en (1) bogi cikel. Mislim da kaj prehudega ne bi bilo za baterijo.

Dzun Tao je napisal/-a: Če malo poenostavim, od 2.000 ciklov jih boš npr. 1.000 zapravil z oddajo v omrežje, zate jih ostane še 1000 pred večjo degradacijo. Dvomim, da ti plačana elektrika to pokrije.


Redno priklopil pa avta ne bi, da bi si operater na racun moje baterije urejal svoje nedoraslo omrezje. Hranilnike za nivo omrezja bodo postavili operaterji, saj jim placujem omreznino in se kaj ze leta in leta. Ali pa naj mi kupijo powerwall in jim ga ponudim v upravljanje, za pomoc pri spicah. Tako kot so to naredili v avstraliji s preko 5000 powerwalli in zgradili virtualno elektrarno z odlicno razprsenostjo virov.

Ampak ja, nisem tega zapisal v osnovnem postu in se je morda bralo da bi na plot postavil lastno baterijo operaterju, da jo do konca izmozga. To ni bil moj cilj ;)
Nejccc, crunchy, SimonZed, DGJ, Dzun Tao, CRF
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1339
1737

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a crunchy » 12 Jan 2020, 13:50

matija je napisal/-a:Ampak ja, nisem tega zapisal v osnovnem postu in se je morda bralo da bi na plot postavil lastno baterijo operaterju, da jo do konca izmozga. To ni bil moj cilj ;)


Tako je. Kakor sam razumem bo morda nekoč možen V2G, pri tem pa bo uporabnik sam odločal v katerem območju SOC-a ter koliko kWh na dan dovoli upravljanje njegove baterije s strani operaterja. Na osnovi "rezerviranih" in "dejansko izkoriščenih" kWh pa bi verjetno bila tudi višina odškodnine, ki bi jo prejel (oziroma zastonj električna energija). Morda bo to kmalu tudi izvedljivo, še posebej, če bo število SE občutno zraslo?
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1339
1737

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a crunchy » 13 Jan 2020, 07:23

Argo je napisal/-a:Hyundai Kona 2020 ima baje V2G in V2V. :tup: sem zmenjen z enim nemcem da se dobiva in sprobava.
KONA Electric Gains Customer Confidence


Pravijo, da bo CCS to omogočal čez leto ali dve:



Ko boš testiral, objavi.
Matej, matija
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 669
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1942
797

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 29 Maj 2020, 23:27

2018 Nissan Leaf - Episode 047 - Vehicle to Grid -V2G- - YouTube

Zanimiva predstavitev :-)
Fantje z Nissani in MFE, kaj menite?
Argo
-
Prispevkov: 1407
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
891
622

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Argo » 29 Maj 2020, 23:36

crunchy je napisal/-a:
Argo je napisal/-a:Hyundai Kona 2020 ima baje V2G in V2V. :tup: sem zmenjen z enim nemcem da se dobiva in sprobava.
KONA Electric Gains Customer Confidence


Pravijo, da bo CCS to omogočal čez leto ali dve:



Ko boš testiral, objavi.


Baje imajo to samo Indijske kone, lahko iz enega polniš drug avto.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3826
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
4427
5859

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a matija » 30 Maj 2020, 11:59

Argo je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:
Argo je napisal/-a:Hyundai Kona 2020 ima baje V2G in V2V. :tup: sem zmenjen z enim nemcem da se dobiva in sprobava.
KONA Electric Gains Customer Confidence


Pravijo, da bo CCS to omogočal čez leto ali dve:

Ko boš testiral, objavi.


Baje imajo to samo Indijske kone, lahko iz enega polniš drug avto.


To bi bilo mega. Cez cas ko bo na cesti EVjev kot solate, ti bo kar znanec posodil malo elektrike. To bo pa boljse kot it po kantico, v casu voznje do pumpe, tankanja kantice, voznje nazaj bos pretocil ze dovolj za do prvega 250kW DC.
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
elbic
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
Kraj: Ljubljana
Avto: e-kolo
99
102

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a elbic » 30 Maj 2020, 23:51

Ko bo EVjev na cestah kot solate, bodo imeli take baterije in polnilnic bo toliko, da nihče ne bo ostal brez elektrike na poti.
elbic
Argo
-
Prispevkov: 1407
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
891
622

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Argo » 31 Maj 2020, 08:39

elbic je napisal/-a:Ko bo EVjev na cestah kot solate, bodo imeli take baterije in polnilnic bo toliko, da nihče ne bo ostal brez elektrike na poti.


Dvomim. Kje bodo polnili blokarji? Recimo blokovsko naselje? Pa tam imaš ja nekaj 1000 vozil. Kje je infrastruktura? če je ni, kdaj in kako jo bodo vzpostavili? To je treba v celoti posodobit, kar pomeni razriti celo Slovenijo na novo. Pa to so takšne pare, da se nam niti sanja ne. Da bi vsi na obstoječi infrastrukturi vlekli cele noči po 3kW+ je no go. Na poti polniti je nonsense. Polnjenje mora biti omogočeno na cilju z nizkimi tokovi. Ravno pravšnjimi, da je pred odhodom napolnjeno.

Sem prepričan, da EVji bodo, vendar pretežno v domeni lastnikov hiš. Sem pa tja se bo našel kakšen blokar, ki bo polnil na zastonjskih polnilnicah tako kot to počno sedaj. Kar pa ni prav in se bo to tudi uredilo, da se jih izrine iz javnih polnilnic. Ker če je cele noči priheftan, noben drug, ki res potrebuje ne more polnit. Vse javne polnilnice morajo postati plačljive in tistega ki tam parkira tudi konkretno olupiti.

Če bodo pa hoteli EVje vpeljati v množično uporabo, pa bodo morali proizvajalci EV zadeve standardizirati in se izogibati solo akcijam. Najprimernejše za splošno uporabi, bi bilo menjava praznih baterij na nekih kvazi črpalkah. Torej če nimaš časa čakat, se baterija menja s polno, kar pa pomeni, da lastniških baterij več ni.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2646
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1837
918

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a pirpy » 31 Maj 2020, 09:02

Argo je napisal/-a: Da bi vsi na obstoječi infrastrukturi vlekli cele noči po 3kW+ je no go.

Kako vsi, jaz rabim samo eno uro na noč poniti z 3 kW, pa sem dober za naslednji dan. Pa takšnih nas je večina.
Argo
-
Prispevkov: 1407
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
891
622

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Argo » 31 Maj 2020, 09:14

pirpy je napisal/-a:
Argo je napisal/-a: Da bi vsi na obstoječi infrastrukturi vlekli cele noči po 3kW+ je no go.

Kako vsi, jaz rabim samo eno uro na noč poniti z 3 kW, pa sem dober za naslednji dan. Pa takšnih nas je večina.


Zakaj rajši ne greš peš al pa z biciklom tistih 10km? Kakšna večina lepo te prosim. Jaz osebno ne poznam nobenega, ki na dan ne bi naredil vsaj 50km. Razen nekaj penzionerjev in sedaj po novem še tebe :giggle:
davrog10, alfy
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2646
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1837
918

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a pirpy » 31 Maj 2020, 09:41

Slovenci smo v letu 2017 prevozili 8 miljard km kar pride pri porabi 18 kWh/100 km , okoli 4 GWh na dan, torej bi za osebna vozila moral TEŠ 6 na polno delat 6 ur na dan...
Pa kolikor opazujem eles proizvodnjo in porabo ima vsaj toliko rezerve.
venuciae30, CRF, matija
bvs
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 256
82
105

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a bvs » 31 Maj 2020, 09:56

pirpy je napisal/-a:Slovenci smo v letu 2017 prevozili 8 miljard km kar pride pri porabi 18 kWh/100 km , okoli 4 GWh na dan, torej bi za osebna vozila moral TEŠ 6 na polno delat 6 ur na dan...
Pa kolikor opazujem eles proizvodnjo in porabo ima vsaj toliko rezerve.

To ne drži, ker smo neto uvozniki. In uvažamo predvsem iz vzhoda, kjer se kuri premog in plin.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na