Leaf to Home

Leaf, e-NV200
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 400
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1237
518

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 10 Jan 2020, 19:17

... In ko potem s polno elektro-natovorjenim avtom ostaneš v zastoju ali pa se petkovo pivo s sodelavci malce zavleče, te doma pričaka premražena in lačna družina, ker je hiša že na "želvi" :strange:
Po moje je bolje investirati v večji powerwall... :giggle:
SimonZed, DGJ, matija
Argo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
247
115

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Argo » 10 Jan 2020, 19:35

Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1631
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2074
3956

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a DGJ » 10 Jan 2020, 23:17

No ja... Za vrednost avta imam vsaj 30 let elektrike. Ne vem če bi zaradi tega šel v investicijo. :giggle:
Matej, warpedone
Simon
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 203
Kraj: Ljubljana
Avto: Volvo XC60
129
118

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Simon » 11 Jan 2020, 08:42

DGJ je napisal/-a:No ja... Za vrednost avta imam vsaj 30 let elektrike. Ne vem če bi zaradi tega šel v investicijo. :giggle:

Ne vem če je ravno smešno, ker je avto za na odpad, če crkne baterija po garancijskim roku, glede na ceno nove baterije...
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 987
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
824
532

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a warpedone » 11 Jan 2020, 09:11

Sej leaf baterija je ful pocen ... Nissan Leaf owner charged -33-000 for a battery for his electric car - Daily Mail Online

Hej, cajtnge tko pišejo, pol je že Res.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1611
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1247
1622

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a crunchy » 11 Jan 2020, 10:16

darjan je napisal/-a:Ali pa, med službo napolniš svojo 100kw baterijo na zastonj javni polnilici, čez noč pa uporabiš L2H in imaš zastonj štrom v bajti za pol dneva - ali celi 2/3 dneva :)
Pa že 50kw je dovolj, redkokatera bajta pokuri več kot 50kwh čez dan pozimi.


No pa prevedimo del besedila v enote, ki jih nekateri morda bolj poznajo:
Ali pa, med službo napolniš svoj 140 konjski rezervoar na zastonj javni črpalki, ...
Pa že 70 konjev je dovolj, redkokatera bajta pokuri več kot 43 MCal čez dan pozimi.
Hmmm.... ;)
prgrmr, SimonZed, warpedone, Nejccc, matija
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2022
Avto: Kona EV 64 kWh
1542
2283

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 11 Jan 2020, 11:09

:D Čakajoč tvoj komentar sem se zavestno zadržal in ostal tiho. ;)
crunchy, Stromcek, Sebastijan, Nejccc, matija
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 740
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
848
1743

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 11 Jan 2020, 23:52

Ioniq 28 kWh že podpira CCS v kontra smeri.
Dokaz: Hyundai Ioniq Electric Vehicle to Vehicle rescue charging - YouTube
CRF, Argo, Matej
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3271
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3671
4778

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a matija » 12 Jan 2020, 13:10

Dzun Tao je napisal/-a:
matija je napisal/-a:Pred dnevi sem slisal da razvijajo CCS varjanto za V2H, ki naj bi stala okoli 4000€ in podpirala vse avte s CCS. S tem bodo lahko tudi uradno kot hranilniki (ce bo to lastnik zelel) brez voidanja garancije (ta se namrec iznici, ce preko 12V akumulatorja z inverterjem uporabljas avto za backup power, npr pri Tesli).)


Matija, logike, da bi bil EV tudi hranilnik in po potrebi vračal v omrežje (kar se je tudi v preteklosti večkrat omenjalo), ne razumem najbolje. Kdo bi si dejansko tega želel, saj se ti cikli baterije nabirajo in le ta bo šla prej k vragu.


Jaz, v primeru ko odpove elektrika, si zelo zelim da bi takrat lahko avto + verjetno kak gateway modul skupaj zagotavljala frekvenco in dobavljala elektriko hisi. S tem bi:
- imeli elektriko doma, v casu izpada. Kaksne so prednosti da imas elektriko nima smisla zgubljat besed
- lahko delovala soncna elektrarna, katere generirano elektriko se jasno najprej porabi v hisi, preden se jo odda v omrezje ali v avto. S tem se ob soncnih dneh iz avta dejansko ne bi porabljalo nic, ali pa nekaj malega.
- morda degradiral baterijo hitreje in bi namesto 700k kilometrov zdrzala 699.350 :) Ob izpadu elektrike, bi ob avtu na 90% lahko hiso poganjal vec dni skupaj za en (1) bogi cikel. Mislim da kaj prehudega ne bi bilo za baterijo.

Dzun Tao je napisal/-a: Če malo poenostavim, od 2.000 ciklov jih boš npr. 1.000 zapravil z oddajo v omrežje, zate jih ostane še 1000 pred večjo degradacijo. Dvomim, da ti plačana elektrika to pokrije.


Redno priklopil pa avta ne bi, da bi si operater na racun moje baterije urejal svoje nedoraslo omrezje. Hranilnike za nivo omrezja bodo postavili operaterji, saj jim placujem omreznino in se kaj ze leta in leta. Ali pa naj mi kupijo powerwall in jim ga ponudim v upravljanje, za pomoc pri spicah. Tako kot so to naredili v avstraliji s preko 5000 powerwalli in zgradili virtualno elektrarno z odlicno razprsenostjo virov.

Ampak ja, nisem tega zapisal v osnovnem postu in se je morda bralo da bi na plot postavil lastno baterijo operaterju, da jo do konca izmozga. To ni bil moj cilj ;)
Nejccc, crunchy, SimonZed, DGJ, Dzun Tao, CRF
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1611
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1247
1622

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a crunchy » 12 Jan 2020, 13:50

matija je napisal/-a:Ampak ja, nisem tega zapisal v osnovnem postu in se je morda bralo da bi na plot postavil lastno baterijo operaterju, da jo do konca izmozga. To ni bil moj cilj ;)


Tako je. Kakor sam razumem bo morda nekoč možen V2G, pri tem pa bo uporabnik sam odločal v katerem območju SOC-a ter koliko kWh na dan dovoli upravljanje njegove baterije s strani operaterja. Na osnovi "rezerviranih" in "dejansko izkoriščenih" kWh pa bi verjetno bila tudi višina odškodnine, ki bi jo prejel (oziroma zastonj električna energija). Morda bo to kmalu tudi izvedljivo, še posebej, če bo število SE občutno zraslo?
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1611
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1247
1622

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a crunchy » 13 Jan 2020, 07:23

Argo je napisal/-a:Hyundai Kona 2020 ima baje V2G in V2V. :tup: sem zmenjen z enim nemcem da se dobiva in sprobava.
KONA Electric Gains Customer Confidence


Pravijo, da bo CCS to omogočal čez leto ali dve:



Ko boš testiral, objavi.
Matej, matija

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na