Nissan LEAF 62kwh

Leaf, e-NV200
TeodorOrtl
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 270
Kraj: Laško
Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
87
123

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a TeodorOrtl »

DeCoRawr napisal/-a: 11 Apr 2023, 11:58 Lahko so vsi drugi problem sam ZOE ne ane :)

ZOE je edini avto kater polni medfazno torej (380V, trikot), vsi ostali tudi 3f avti polnijo fazo po fazo, zato lahko module združijo in polnijo tudi enofazno 32A recimo. Polnilnico je lahko zmedlo ker je kar naenkrat tekel tok po nuli ampak dejansko se problemi lahk zgodijo samo ko je ZOE vpleten ;)

Tko da u bistvu imata oba prav in ne bosta prišla na svoje ;)

In ja vem da v teslah piše da je 400V ampak dejansko polni fazo po fazo.

Sem pa mislil da noben ne polni več na javnih polnilnicah ker večinoma samevajo :)

Na nekih gorenskih polnilnicah so pa faze zamaknjene in lahko enofazni avti čist lepo polnijo full time. Tko da problem so eni in drugi ko se srečajo(ZOE in enofazni) ;)
Zadnjič sem polnil na AC leta 2022, se mi zdi da kakšno leto nazaj :)
Res je ven vrglo, vsakič ko je zraven priklopila svoj ZOE :) In potem so rabili kak mesece, da so zrihtali. Skratka nočna mora.
Zdaj razumem, zakaj so potem enostavno odklopili možnost polnjenja dveh hkrati in je bil pol mir.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1110

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a Simon »

TeodorOrtl napisal/-a: 11 Apr 2023, 12:03
DeCoRawr napisal/-a: 11 Apr 2023, 11:58 Lahko so vsi drugi problem sam ZOE ne ane :)

ZOE je edini avto kater polni medfazno torej (380V, trikot), vsi ostali tudi 3f avti polnijo fazo po fazo, zato lahko module združijo in polnijo tudi enofazno 32A recimo. Polnilnico je lahko zmedlo ker je kar naenkrat tekel tok po nuli ampak dejansko se problemi lahk zgodijo samo ko je ZOE vpleten ;)

Tko da u bistvu imata oba prav in ne bosta prišla na svoje ;)

In ja vem da v teslah piše da je 400V ampak dejansko polni fazo po fazo.

Sem pa mislil da noben ne polni več na javnih polnilnicah ker večinoma samevajo :)

Na nekih gorenskih polnilnicah so pa faze zamaknjene in lahko enofazni avti čist lepo polnijo full time. Tko da problem so eni in drugi ko se srečajo(ZOE in enofazni) ;)
Zadnjič sem polnil na AC leta 2022, se mi zdi da kakšno leto nazaj :)
Res je ven vrglo, vsakič ko je zraven priklopila svoj ZOE :) In potem so rabili kak mesece, da so zrihtali. Skratka nočna mora.
Zdaj razumem, zakaj so potem enostavno odklopili možnost polnjenja dveh hkrati in je bil pol mir.
Dokler sem bil sam, je bilo vse OK, tudi če bi priklopil zraven trifazni polnilec, ne bi nič ven vrglo, problem so enofazni polnilci, ki itak polnijo usrano počasi in dejansko samo zasedajo polnilnice.
matejslo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Cje
Avto: Nissan leaf
2
0

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a matejslo »

TeodorOrtl napisal/-a: 10 Apr 2023, 19:11
Simon napisal/-a: 10 Apr 2023, 18:54
Sebastijan napisal/-a: 10 Apr 2023, 18:45 Kako pa polnijo tile Leafi enosmerno? Imajo CCS ali še stari CHAdeMO?
Chademo kaj pa drugega...
Mimogrede, marsikteri ZOE sploh nima CCS - samo za doplačilo. Moraš paziti, ko kupiš.
Moj ga ma, tako da če koga zanima priložnost ZOE z CSS je naprodaj...
matejslo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Cje
Avto: Nissan leaf
2
0

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a matejslo »

TeodorOrtl napisal/-a: 10 Apr 2023, 20:21 Morda bi opozoril še na problem nehlajenih baterij pri Leafu. Če kupujete avto, da boste polnili samo na DC in delali večkrat letno po 1000km dolge ture, nikar kupiti Leafa. Leaf vam bo dobro in dolgo služil, če ga boste polnili doma (po možnosti imate SE). Nam služijo dosedaj odlično - nismo imeli še problema pregretja baterije.
Mimogrede, menjava hladilne tekočine pri nekaterih proizvajalcih zna biti zasoljena.
Niti ni problem, problem jaz vidim bolj da ostali proizvajalci "trdijo" da ga imajo vendar le to nedeluje tudi pri novih 2022/23 modelih avtov imajo problem z pregrevanjem baterije...edini res edini kjer ni težav je Tesla posledično tudi najmanjša degradacija baterije...
matejslo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Cje
Avto: Nissan leaf
2
0

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a matejslo »

Simon napisal/-a: 10 Apr 2023, 16:26
matejslo napisal/-a: 10 Apr 2023, 15:44 sam 1f polnilec niti ni moteč saj ga polnim preko noči medtem ko sem pa na poti pa na hitrih DC polnilnicah kjer se polni do 78kw
ne vem zakaj se pol stiskate na AC polnilnice, s 6,6kw ste že skoraj v rangu hibridov
99% slovencev itaq ne rabi druga ko schuko polnilec...tako da 1f ali 3f debata nima smisla...
Sebastijan
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1201
363
885

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Pri tesli jo je tezje segret kot ohladit. Bomo videli poleti.
matejslo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Cje
Avto: Nissan leaf
2
0

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a matejslo »

Hanzi napisal/-a: 11 Apr 2023, 14:58 Pri tesli jo je tezje segret kot ohladit. Bomo videli poleti.
To pa zato ker nima dodatnega grelca bojda…
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3106
Avto: Tesla Model 3 LR
1704
1744

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Seveda ima, ime mu je elektromotor.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1110

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a Simon »

matejslo napisal/-a: 11 Apr 2023, 14:02
Simon napisal/-a: 10 Apr 2023, 16:26
matejslo napisal/-a: 10 Apr 2023, 15:44 sam 1f polnilec niti ni moteč saj ga polnim preko noči medtem ko sem pa na poti pa na hitrih DC polnilnicah kjer se polni do 78kw
ne vem zakaj se pol stiskate na AC polnilnice, s 6,6kw ste že skoraj v rangu hibridov
99% slovencev itaq ne rabi druga ko schuko polnilec...tako da 1f ali 3f debata nima smisla...
šuko polnilec sploh ne bi smel biti v osnovni opremi zraven, ker je:
-prepočasen
-neučinkovit
-ima lahko posledice v primeru stalne, daljše uporabe ob neprimerni vtičnici.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5048
Avto: Kona 64_2018
2744
424

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Če je na tvojem avtu super neučinkovit še ne pomeni, da je na drugih tudi toliko(spet je tukaj ZOE edinstven primer kjer se šuko enofazno polnjenje res fajn pozna).

Se strinjam glede uporabe vtičnice za dalj časa, ampak to da je prepočasen pač je stvar posameznika.

Če bi vsi polnili z 22kW bi tudi omrežje klecnilo. Če se breme razdeli na več časa le to manj obremeni omrežje kot pa če vsi začnejo filat ob nižjem toku in filajo 2 uri. Bolje da se razporedi na več ur. Govorim o vsakodnevnem polnjenju. Če se mudi se pač mudi.
amaterB
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 532
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
299
175

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a amaterB »

Šuko polnilec mora biti nujno zraven, ker:
* ga rabiš, ko ni druge možnosti, Angleži ga z razlogom imenujejo "granny charger"
* dokler nimaš prvega EVja, si ne predstavljaš, kako bo s polnjenjem, tako da je najboljš nič vnaprej pripravljat, nekaj časa polnit na šuko in potem postavit polnilnico tam in takšno, kot tebi ustreza.
Sebastijan, niko6
matejslo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Cje
Avto: Nissan leaf
2
0

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a matejslo »

Ogo napisal/-a: 11 Apr 2023, 15:14 Seveda ima, ime mu je elektromotor.
No saj to sem mislil ni se mi dalo v potankosti ker potem bi se spet debata vzgala…
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1110

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a Simon »

DeCoRawr napisal/-a: 11 Apr 2023, 15:27 Če je na tvojem avtu super neučinkovit še ne pomeni, da je na drugih tudi toliko(spet je tukaj ZOE edinstven primer kjer se šuko enofazno polnjenje res fajn pozna).

Se strinjam glede uporabe vtičnice za dalj časa, ampak to da je prepočasen pač je stvar posameznika.

Če bi vsi polnili z 22kW bi tudi omrežje klecnilo. Če se breme razdeli na več časa le to manj obremeni omrežje kot pa če vsi začnejo filat ob nižjem toku in filajo 2 uri. Bolje da se razporedi na več ur. Govorim o vsakodnevnem polnjenju. Če se mudi se pač mudi.
Kakšnem nižjem toku pri SE?

"Če bi vsi polnili z 22kW bi tudi omrežje klecnilo."

Dobri argumenti, da se elektromobilnost še dolgo ne bo razvijala in pol prepričaj ljudi naj zamenjajo nafto za šuko polnjenje? :giggle:
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5048
Avto: Kona 64_2018
2744
424

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Preberi do konca moje argumente. Jaz tvoje sem. 22kW pač ni malo, pa če se bi šli v ulici vsi tega bi bili problemi. Nižje počasno polnjenje je pač boljše s stališča omrežja nižje napetosti. Da pa greš žalit 6,6kW polnilec v avtu pa tud ni na nivoju.
matejslo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Cje
Avto: Nissan leaf
2
0

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a matejslo »

Simon napisal/-a: 11 Apr 2023, 16:20
DeCoRawr napisal/-a: 11 Apr 2023, 15:27 Če je na tvojem avtu super neučinkovit še ne pomeni, da je na drugih tudi toliko(spet je tukaj ZOE edinstven primer kjer se šuko enofazno polnjenje res fajn pozna).

Se strinjam glede uporabe vtičnice za dalj časa, ampak to da je prepočasen pač je stvar posameznika.

Če bi vsi polnili z 22kW bi tudi omrežje klecnilo. Če se breme razdeli na več časa le to manj obremeni omrežje kot pa če vsi začnejo filat ob nižjem toku in filajo 2 uri. Bolje da se razporedi na več ur. Govorim o vsakodnevnem polnjenju. Če se mudi se pač mudi.
Kakšnem nižjem toku pri SE?

"Če bi vsi polnili z 22kW bi tudi omrežje klecnilo."

Dobri argumenti, da se elektromobilnost še dolgo ne bo razvijala in pol prepričaj ljudi naj zamenjajo nafto za šuko polnjenje? :giggle:
Za tiste 10 dni ko gre povprecn slovenec na morje kej druga ko schuko ne rabi…AC polnjenje je pa itaq ze pretekla tehnologija, če spremljas bjorna bos videl kako zgleda emobilnost na norveškem ko prides na “postajališče” “bencinsko” in imas 3-4 ponudnike polnenja seveda vse DC in moči preko 150kw z 6-8 polnilnimi mesti…potem pa se spomnis da si v sloveniji pa eno večje “počivališče” “bencinska” npr tepanje premore celo 1 DC polnilnico seveda z slovenskim “nadstandardom” 50kw dobiš res občutek da smo krepko za luno…
TeodorOrtl
TeodorOrtl
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 270
Kraj: Laško
Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
87
123

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a TeodorOrtl »

matejslo napisal/-a: 11 Apr 2023, 22:39
Simon napisal/-a: 11 Apr 2023, 16:20
DeCoRawr napisal/-a: 11 Apr 2023, 15:27 Če je na tvojem avtu super neučinkovit še ne pomeni, da je na drugih tudi toliko(spet je tukaj ZOE edinstven primer kjer se šuko enofazno polnjenje res fajn pozna).

Se strinjam glede uporabe vtičnice za dalj časa, ampak to da je prepočasen pač je stvar posameznika.

Če bi vsi polnili z 22kW bi tudi omrežje klecnilo. Če se breme razdeli na več časa le to manj obremeni omrežje kot pa če vsi začnejo filat ob nižjem toku in filajo 2 uri. Bolje da se razporedi na več ur. Govorim o vsakodnevnem polnjenju. Če se mudi se pač mudi.
Kakšnem nižjem toku pri SE?

"Če bi vsi polnili z 22kW bi tudi omrežje klecnilo."

Dobri argumenti, da se elektromobilnost še dolgo ne bo razvijala in pol prepričaj ljudi naj zamenjajo nafto za šuko polnjenje? :giggle:
Za tiste 10 dni ko gre povprecn slovenec na morje kej druga ko schuko ne rabi…AC polnjenje je pa itaq ze pretekla tehnologija, če spremljas bjorna bos videl kako zgleda emobilnost na norveškem ko prides na “postajališče” “bencinsko” in imas 3-4 ponudnike polnenja seveda vse DC in moči preko 150kw z 6-8 polnilnimi mesti…potem pa se spomnis da si v sloveniji pa eno večje “počivališče” “bencinska” npr tepanje premore celo 1 DC polnilnico seveda z slovenskim “nadstandardom” 50kw dobiš res občutek da smo krepko za luno…
Ja, in pol ti ne preostane drugega kot da kupiš Teslo LR ali Kono/Niro, da ti ni treba na poti filat, ker poleti ne boš dobil fraj prej kot po petih urah druženja s Hansom in Johannom.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2180
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1185
1110

Re: Nissan LEAF 62kwh

Odgovor Napisal/-a Simon »

matejslo napisal/-a: 11 Apr 2023, 22:39
Simon napisal/-a: 11 Apr 2023, 16:20
DeCoRawr napisal/-a: 11 Apr 2023, 15:27 Če je na tvojem avtu super neučinkovit še ne pomeni, da je na drugih tudi toliko(spet je tukaj ZOE edinstven primer kjer se šuko enofazno polnjenje res fajn pozna).

Se strinjam glede uporabe vtičnice za dalj časa, ampak to da je prepočasen pač je stvar posameznika.

Če bi vsi polnili z 22kW bi tudi omrežje klecnilo. Če se breme razdeli na več časa le to manj obremeni omrežje kot pa če vsi začnejo filat ob nižjem toku in filajo 2 uri. Bolje da se razporedi na več ur. Govorim o vsakodnevnem polnjenju. Če se mudi se pač mudi.
Kakšnem nižjem toku pri SE?

"Če bi vsi polnili z 22kW bi tudi omrežje klecnilo."

Dobri argumenti, da se elektromobilnost še dolgo ne bo razvijala in pol prepričaj ljudi naj zamenjajo nafto za šuko polnjenje? :giggle:
Za tiste 10 dni ko gre povprecn slovenec na morje kej druga ko schuko ne rabi…AC polnjenje je pa itaq ze pretekla tehnologija, če spremljas bjorna bos videl kako zgleda emobilnost na norveškem ko prides na “postajališče” “bencinsko” in imas 3-4 ponudnike polnenja seveda vse DC in moči preko 150kw z 6-8 polnilnimi mesti…potem pa se spomnis da si v sloveniji pa eno večje “počivališče” “bencinska” npr tepanje premore celo 1 DC polnilnico seveda z slovenskim “nadstandardom” 50kw dobiš res občutek da smo krepko za luno…
Nima veze morje, EV se za stalno mora polniti na polnilnicah (domače ali javne) in tako kot ni uredu 50kW DC, je tudi šuko polnjenje katastrofa.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek