V bodoca vozila bodo vgrajevali 22kW AC in 100kW CCS DC.
vir: http://insideevs.com/renault-to-equip-f ... -charging/
Renault opusca 43kW AC
Re: Renault opusca 43kW AC
Odlično! Edina logična odločitev.
Me prav zanima če bodo nove hitre polnilnice izgubile type 2 port? To bi pa bil minus...
Me prav zanima če bodo nove hitre polnilnice izgubile type 2 port? To bi pa bil minus...
Re: Renault opusca 43kW AC
Hitre polnilnice bi lahko imele še Type2 vtičnico (ali vsaj šuko)
Soul EV believer
Re: Renault opusca 43kW AC
Edino logično.
43kW AC je podpiral Continentalov motor, njihov zna le 22kW. Poleg tega je za novo generacijo EV, ki bodo imeli 60+kWh baterije, 43kW premalo in tu je CCS DC edina pametna izbira.
43kW AC je podpiral Continentalov motor, njihov zna le 22kW. Poleg tega je za novo generacijo EV, ki bodo imeli 60+kWh baterije, 43kW premalo in tu je CCS DC edina pametna izbira.
Re: Renault opusca 43kW AC
Koncno DC prikljucek. Ce ZOEtu zavidam 22kw 3f, ga pa grajam zaradi manjka DCja.
Za potovanje po ACjih je 22kw pac premalo...kdo bo cakal eno uro, cetudi kavica?
Za potovanje po ACjih je 22kw pac premalo...kdo bo cakal eno uro, cetudi kavica?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek