Renault ZOE 41 kWh
Re: Renault ZOE 41 kWh
Nekdo ima raje prikaz dometa, nekdo %, nekomu moč polnjenja nič ne pomeni in mu čas več pove.
Jaz tud ne razumem zakaj je nekaterim všeč merilnik hitrosti na kazalec, ni ga čez digitalni prikazovalnik, brez kakšnih simulacij analognega prikaza na LCD.
Jaz tud ne razumem zakaj je nekaterim všeč merilnik hitrosti na kazalec, ni ga čez digitalni prikazovalnik, brez kakšnih simulacij analognega prikaza na LCD.
Re: Renault ZOE 41 kWh
citroen:N75 napisal/-a:Kar pogrešam v Zoe je
1. Prikaz napolnjenosti baterije v %, doseg v km je neuporaben
2. Prikaz moči polnjenja, ko priklopiš na polnilnico ne veš ali 22kW, ali 11kW, ali manj
3.Prikaz tlaka v gumah, če že ima TPMS naj kaže tudi tlak
1. prikazuje v 5% intervalih na digitalnem stevcu (preko OBD se vidi tocno)
2. ne prikazuje (preko OBD se vidi tocno)
3. nima senzorjev
bmw:
1. prikazuje %
2. prikazuje cas ko bo avto poln, iz tega vem kaksna je moc (vsaj za 16A in 10A). Stopnje ki jih ima avto so: 16A, 11.5A, 10A, 8.5A, 6A.
3. prikazuje v bar-ih
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Renault ZOE 41 kWh
Kot sem že omenil je pri meni obratno. Verjetno je kaj v zvezi s tem, da pri analogni uri ali številčnici v avtu v delčku sekunde izvem koliko časa imam še do zaprtja trgovine oziroma koliko sem blizu hitrostne omejitve za razliko od številčne vrednosti. Je pa morda odvisno tudi od starosti osebe. Nekoč so mi bili številčni prikazi hitrosti ali na uri bolj všeč.N75 napisal/-a:Jaz tud ne razumem zakaj je nekaterim všeč merilnik hitrosti na kazalec, ni ga čez digitalni prikazovalnik, brez kakšnih simulacij analognega prikaza na LCD.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Renault ZOE 41 kWh
V vednost, človek je analogno bitje, večinoma si stevilčne vrednosti pretvori analogne. Pomislite na uro, kaj rečete da je 15:30 ?!
Mlada generacija mogoče že malo manj, starejša je še v glavnem analogna.
Še eno vprašanje, prvič bom el preizkusiti ZOE, na kaj naj najbolj pazim, pogledam, da mi pomaga pri odločitvi kateri EV bo moj.
Mlada generacija mogoče že malo manj, starejša je še v glavnem analogna.
Še eno vprašanje, prvič bom el preizkusiti ZOE, na kaj naj najbolj pazim, pogledam, da mi pomaga pri odločitvi kateri EV bo moj.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Renault ZOE 41 kWh
Tudi pri tej odločitvi smo si različni. Eni gledajo le na tehnične podatke, eni le na finančno matematiko, eni se odločajo s čustvi.
Re: Renault ZOE 41 kWh
@MIRANRR ravnaj se po občutku. Če je tebi ok in če se izide s + (plusi) in - (minusi) potem nima veze kaj mi tukaj pišemo.
Največji plus ZOE je vsekakor hitro AC polnjenje.
Največji plus ZOE je vsekakor hitro AC polnjenje.
Re: Renault ZOE 41 kWh
+1DGJ napisal/-a:@MIRANRR ravnaj se po občutku. Če je tebi ok in če se izide s + (plusi) in - (minusi) potem nima veze kaj mi tukaj pišemo.
Največji plus ZOE je vsekakor hitro AC polnjenje.
ENEL ze zaracunava 2.5c/min. Ce prides z Zoe je win-win, ostali pa vecinoma ne toliko.
Preseneca me trend, vecina novih/osvezenih EV v EU se kar nima 3f polnilcev. Ce razmisljam na glas, ce se nov EV kupi danes je Zoe edini ki ima 22kW polnilec (in Smart, ajde). Se pri Tesli so znizali na 16.5kW, nekaj pescice zmore 11kW, vecina ostalih pa 6-7kW.
Re: Renault ZOE 41 kWh
ZA AC je 7kw čisto dovolj, oz že 3.6 napolni čez noč dovolj.
ZA DC pa ni nič dovolj, še 500kw ne bo
ZA DC pa ni nič dovolj, še 500kw ne bo
Re: Renault ZOE 41 kWh
Ogromno lastnikov Zoe, ki 22kW obcutijo v praksi se s tabo ne bo strinjalo. Mislim da jih kar razumem, ker ob dolocenih potovanjih postanek na DC po zaslugi 22kW AC ni potreben, saj ob postanku ki je tako ali tako, dopolnijo 3x vec kot ostali s 7kW. Tako da postanka na 43kW ne potrebujejo. Ostali pa, ki potem sanjajo o 100kW DC, 350kW DC, itn.
So primeri, ko je 22kW AC zelo uporaben. Ni jih malo.
Ja, cez noc nas vecina pride skozi tudi z 2.4kW. Nekateri american celo z 1.1kW (10A @ 110v).
So primeri, ko je 22kW AC zelo uporaben. Ni jih malo.
Ja, cez noc nas vecina pride skozi tudi z 2.4kW. Nekateri american celo z 1.1kW (10A @ 110v).
Re: Renault ZOE 41 kWh
Ja saj zato pa ne rabiš v avtu imeti 3f polnilec, če prideš skozi z 1kw
Razvoj mora iti v smer dveh vrst polnilcev, za doma AC 3.6kw (ker so pač klasika 16A varovalke)
Za na pot pa pač DC, za tiste enkrat ko gre raja na morje.
Najbolj praktično bi imeti eno "luknjo" in potem not univerzalni priklop, tako za AC kot za DC...
Ali pa vsaj v osnovi DC polnilec, potem pa neko malo škatlico, ki bi seveda bila zraven vozila, da bi lahko priklopil doma na AC in bi pretvorila v DC in potem polnil doma
vse ostale mahinacije z različnimi načini polnjenja, priklopi, 3f, 2f, dela samo škodo EV, ker prvi korak pri novitetah mora biti praktična, enostavna in priročna uporaba, ne pa raznolikost
PS, spet govorim o voznih navadah 90% folka, izjeme seveda vedno bodo preden bo nekdo vletel da on pa dela vsak teden nekaj 1000km
Razvoj mora iti v smer dveh vrst polnilcev, za doma AC 3.6kw (ker so pač klasika 16A varovalke)
Za na pot pa pač DC, za tiste enkrat ko gre raja na morje.
Najbolj praktično bi imeti eno "luknjo" in potem not univerzalni priklop, tako za AC kot za DC...
Ali pa vsaj v osnovi DC polnilec, potem pa neko malo škatlico, ki bi seveda bila zraven vozila, da bi lahko priklopil doma na AC in bi pretvorila v DC in potem polnil doma
vse ostale mahinacije z različnimi načini polnjenja, priklopi, 3f, 2f, dela samo škodo EV, ker prvi korak pri novitetah mora biti praktična, enostavna in priročna uporaba, ne pa raznolikost
PS, spet govorim o voznih navadah 90% folka, izjeme seveda vedno bodo preden bo nekdo vletel da on pa dela vsak teden nekaj 1000km
Re: Renault ZOE 41 kWh
Darjan!
To je stališče PHEV voznika: za 30 km napolnim doma, za 30 km pa lahko polnim dve uri na 3,6 kW. S seboj pa vozim za vsak slučaj še bencincki motor, ki pa bog ne daj da se zažene, ker bencin preveč stane!
EV vozniki gledamo drugače. Kljub temu, da z 11 kW polnilcem kar dobro pridem skozi, pa priznam da zavidam voznikom ZOE, ki lahko za vsakim vogalom polnijo 22 kW! V pol ure za naslednjih cca 80 km. Tako si trenutno predstavljam elektromobilnost! Zagotovo bo tehnologija v kratkem omogočila boljše rešitve.
To je stališče PHEV voznika: za 30 km napolnim doma, za 30 km pa lahko polnim dve uri na 3,6 kW. S seboj pa vozim za vsak slučaj še bencincki motor, ki pa bog ne daj da se zažene, ker bencin preveč stane!
EV vozniki gledamo drugače. Kljub temu, da z 11 kW polnilcem kar dobro pridem skozi, pa priznam da zavidam voznikom ZOE, ki lahko za vsakim vogalom polnijo 22 kW! V pol ure za naslednjih cca 80 km. Tako si trenutno predstavljam elektromobilnost! Zagotovo bo tehnologija v kratkem omogočila boljše rešitve.
Re: Renault ZOE 41 kWh
Narobe me razumete
Javne polnilnice obvezno DC, da se gre v standardizacijo ne pa zdaj, ko stoji ena postaja in iz nje štrlijo trije različni polnilci.
Javne polnilnice obvezno DC, da se gre v standardizacijo ne pa zdaj, ko stoji ena postaja in iz nje štrlijo trije različni polnilci.
Re: Renault ZOE 41 kWh
Ravno en primer polnjenja Zoe 41kWh, polnjenje doma,BoBa napisal/-a:Darjan!
To je stališče PHEV voznika: za 30 km napolnim doma, za 30 km pa lahko polnim dve uri na 3,6 kW. S seboj pa vozim za vsak slučaj še bencincki motor, ki pa bog ne daj da se zažene, ker bencin preveč stane!
EV vozniki gledamo drugače. Kljub temu, da z 11 kW polnilcem kar dobro pridem skozi, pa priznam da zavidam voznikom ZOE, ki lahko za vsakim vogalom polnijo 22 kW! V pol ure za naslednjih cca 80 km. Tako si trenutno predstavljam elektromobilnost! Zagotovo bo tehnologija v kratkem omogočila boljše rešitve.
20 do 100% 3h10min
Nek minimum za EV je 11kW polnilec, optimalno nekje od 11kW do 22kW.
Re: Kartice za javne polnilnice
Enkrat ko se baterija napolni, dobiš podatke iz CanZe .pirpy napisal/-a:N75, koliko ti canZE pokaže kWh na voljo, ko je baterija polna?
Re: Kartice za javne polnilnice
pirpy napisal/-a:N75, koliko ti canZE pokaže kWh na voljo, ko je baterija polna?
Re: Renault ZOE 41 kWh
Točno o tem sem razmišljal, Na moji novi bateriji piše 41000Wh na stari pa skoraj 26000.
ko sem takoj po menjavi baterije pogledal v canZE je pisalo samo 25.7 kWh na voljo??. Mi je serviser pojasnil, da moram narediti par ciklov da se računalnik nauči da ima večjo baterijo ?.
Tisti Harm je takoj po menjavi in resetu imel na števcu 260 km jaz pa samo 165.
ko sem takoj po menjavi baterije pogledal v canZE je pisalo samo 25.7 kWh na voljo??. Mi je serviser pojasnil, da moram narediti par ciklov da se računalnik nauči da ima večjo baterijo ?.
Tisti Harm je takoj po menjavi in resetu imel na števcu 260 km jaz pa samo 165.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek