Renault ZOE 41 kWh

Zoe, Twizzy in Kangoo Z.E.
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
266
194

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 09 Jun 2017, 12:16

Koliko odstotkov avtoceste je v teh 17kWh/100 km ?
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 192
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
85
32

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a N75 » 10 Jun 2017, 09:53

pirpy je napisal/-a:Koliko odstotkov avtoceste je v teh 17kWh/100 km ?

Nič avtoceste, spust in vzpon po ovinkasti cesti, je pa res da vozim hitreje kot bencinarja.
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
266
194

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 10 Jun 2017, 18:56

Ker meni, odkar mi je lanska vinjeta potekla, avo kaže 12.9 kWh/100 km pa nikoli ne varčujem, res pa je, da se žena veliko vozi.
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
266
194

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 16 Jun 2017, 09:19

@N75

Ali se lahko na novo zoe vgradi vlečna kljuka ali strešni nosilci ?
Kako piše v homologaciji?
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 16 Jun 2017, 14:38

@Pirpy - kolikor je meni znano proizvajalci vl.kljuk ne proizvajajo vl. kljuke za ta vozila... vem ker se bavim s kljukami in sem preverjal za električarje,če je sploh kaka EU certificirana za ta manjše ev...
Ljudje delajo samovgradnje ampak pri nas to ni legit... samo to je pa druga zgodba. Če pa je kje kaka potem je čisto na novo. Je pa tudi vprašanje kaj uvoznik v Slo vpiše v homologacijo ob uvozu... tako, da smo imeli situacijo za vlečno kljuko za Hyudai i10 - obstaja in paše, vendar pri nas ni možna vgradnja ker ob takih in drugačnih pogojih vozilo z določenim pogonskim sklopom presega deklarirane emisije in uvoznik ne vpiše v homologacijo pa si mrzel...

Za strešni prtljažnik pa nea vem ;) Good luck!
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 192
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
85
32

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a N75 » 16 Jun 2017, 18:03

224003.PDF
(797.77 KiB) Prenešeno 42 krat
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
266
194

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 16 Jun 2017, 19:35

Šeško mi je povedal, da mi naredi kljukjo za Zoe samo ne more je homologirati ker eni iz MB dajejo to homologacijo in ne gre skozi, če proizvajalec napiše ne.
Čeprav to ni logično, Če ti certificiran mehanik za kljuke garantira, da ti kljuka nebo odpadla kaj pa ima renault s tem ?
Lahko samo reče, da nebo avta popravu če se kaj pokvari. Za našo zakonodajo pa bi moral certificiran mehanik biti dovolj.
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 16 Jun 2017, 20:57

@Pirpy

Tako kot ti je Šeško rekel. Naredi ti tipsko kljuko ampak je ne moreš homologirati. Konec zgodbe. V Mariboru RTI dela atestiranje za nove tipe kljuk se pravi v tvojem primeru za ZOE in stane tam okol 2,5k €. Do tukaj vse ok.
Problem je, ker v homologacijskem kartonu uvoznik oz. distributer kdorkoli je že ni vpisal vrednosti za vlečno napravo. Se pravi če te ustavi policaj in kjub temu da imapš potrdilo o strokovni vgradnji, ki ti ga izda bodisi Šeško ali kateri drugi mehanik ki ima prijavljeno dejavnost in kljub temu da imaš montirano A-testirano vlečno napravo te lahko zahakla in kaznuje. Še večja štala je pa pri kaki prometni nesreči če se zataknejo v to se lahko zgodi, da ti zavarovalnica ne krije stroškov nesreče potem je pa žur...

Potem je tukaj še tehnični pregled,kjer se lahko zgodi, da po 5ih letih ne bo šel avto čez tehničnega ker ima vgrajeno kljuko. Predelava ki ni vpisana v homologacijski karton...

Skratka butasta zakonodaja. Po drugi strani lahko pa tvegaš. Za Šeškota vem, da ti bo montiral kljuko ampak boš moral podpisati dokument, da si seznanjen s situacijo in da oni ne bodo nič krivi za karkoli... To ti bo dal vsak pameten monter ;)
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 192
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
85
32

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a N75 » 16 Jun 2017, 22:01

Bomo pa nelegalno vozili prikolico, problem je tudi če nastane okvara na motorju, regulatorju ali bateriji, prikolica vse skupaj bolj obremeni.
Robinhood
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
266
194

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 16 Jun 2017, 22:50

Vse skupaj najbolj trpi na AC pri max hitrosti, mislim, da z prikolico nikoli ne boš vozil z AC hitrostjo :) Če boš montiral kljuko, greva skupaj k Šeškotu, jo bom še jaz. :)
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 192
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
85
32

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a N75 » 17 Jun 2017, 16:12

Trenutno malo vozim tovorno prikolico, velikokrat kar kamion naročim. Za vleko počitniške prikolice ki je sicer nimam, pa je mal nepraktično polnit na polnilni postaji.

Trenutno ne bi montiral kljuke, koliko pa pride kljuka s montažo, lahko bo kaj cenejše, če se nas več odloči za kljuko.
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
266
194

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 19 Jun 2017, 06:29

Sem pozabil točno številko, mislim pa, da je bila okrog 300...
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 192
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
85
32

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a N75 » 13 Dec 2017, 12:53

Kar pogrešam v Zoe je
1. Prikaz napolnjenosti baterije v %, doseg v km je neuporaben
2. Prikaz moči polnjenja, ko priklopiš na polnilnico ne veš ali 22kW, ali 11kW, ali manj
3.Prikaz tlaka v gumah, če že ima TPMS naj kaže tudi tlak

CanZe imam, zanima me neka rešitev stalno priklopljeno na OBD, ali je najenostavneje nosilec za telefon, še en dodatni Android telefon stalno v avtu in bt OBD vmesnik.

Kako imajo pa ostali EV to rešeno za te 3 točke ?
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
253
448

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a DGJ » 13 Dec 2017, 13:28

IONIQ EV:
1. Da, ima oboje - https://cleantechnica.com/files/2017/02/2017-Hyundai-Ioniq-EV-info-screen.jpg oziroma https://cdn.thewirecutter.com/wp-content/uploads/2017/10/electric-vehicle-features-lowres-.jpg
2. Ne, Drugače pa ni veliko možnosti. Če je šuko, potem je 2,3kW ali manj, Na javnih polnilnicah je max 6,6kW in na DC do 75kW - Charging Hyundai Ioniq on 100 kW CCS - YouTube
3. Da ima prikaz tlaka - http://oi66.tinypic.com/2060w0w.jpg

Slike so z neta.
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a darjan » 13 Dec 2017, 14:10

Volt/Ampera gen1

1. Ima grafični prikaz, vsaka črtica je približno 1kWh in je dokaj natančno
2. Deluje preko appa, v avtu tega direktno ni videt, edino če si človek preračuna glede na "kdaj bo napolnjeno"
3. Prikazuje
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 843
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
266
194

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a pirpy » 13 Dec 2017, 14:26

tale prikaz polnjenja tudi mene moti,in vedno gledam can ze, vendar pa mi novi telefon ne dela tako dobro kot stari in včasi traja par minut da se poveže.
Kaj so razmišljali programerji , enostavno bi prikazovali kw kot pri vklopljenem avtu.

Velik minus jim dam za to.
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
253
448

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a DGJ » 13 Dec 2017, 21:34

Kakšna je praktična uporabnost prikaza moči polnjenja razen tega, da si približno izračunaš kdaj bo avto napolnjen?
Meni to pokaže avto sam, ko se priklopi, recimo napiše 25 min ipd.
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 192
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
85
32

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a N75 » 13 Dec 2017, 23:37

DGJ je napisal/-a:Kakšna je praktična uporabnost prikaza moči polnjenja razen tega, da si približno izračunaš kdaj bo avto napolnjen?
Meni to pokaže avto sam, ko se priklopi, recimo napiše 25 min ipd.


Priklopiš na polnilnico, ki ne veš kakšne moči je, je razlika ali ti polni 3kW ali 20kW, če pokaže manj kot 8kW, predstaviš na kakšno močnejšo v bližini.

Tudi namesto prikaza dosega bi bil bolj uporaben, stanje v %, npr. za Zoe pokaže 15% to je za 30 km, kaj ti pomaga prikaz dosega 35km, v klanec narediš samo 20km, še vedno moraš preračunavati.
Zoe prikaže v % tako da zakleneš avto in nato odkleneš, mogoče je še kakšna finta razen CanZe .
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
253
448

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a DGJ » 13 Dec 2017, 23:55

@N75 se strinjam, to je uporabno a ravno tako kot, če ti avto napiše od 50% do napolnjenosti recimo 2 uri 15 minut... potem veš, da je moč prava (6,6kW), sicer pač iščeš drugo, močnejšo polnilnico. Jaz prikaza moči ob tem, da mi napiše čas do napolnjenosti ne pogrešam.
Strinjam pa se, da mora biti vsaj eden od teh dveh podatkov jasno prikazan ob priklopu avta na polnilnico sicer res ne veš pri čem si. :)
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: Renault ZOE 41 kWh

OdgovorNapisal/-a darjan » 14 Dec 2017, 07:27

DGJ je napisal/-a:Kakšna je praktična uporabnost prikaza moči polnjenja razen tega, da si približno izračunaš kdaj bo avto napolnjen?
Meni to pokaže avto sam, ko se priklopi, recimo napiše 25 min ipd.


To je podobno vprašanje kot zakaj bi nekdo raje videl baterijo v % namesto dometa. Kaj pa veš, različni ljudje, različne želje :)
DGJ

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na