Zoe za vožnjo v službo

Zoe, Twizzy in Kangoo Z.E.
Fifi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 27
Kraj: Preddvor
Avto: E-up!
21
2

Re: Renault ZOE - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Fifi » 02 Mar 2016, 23:15

Mi delamo letno 32.000 km, povprečno 90km/dan, avto v celoti kupljen preko kredita (eko sklad). Skupna nakupna vrednost avta, vključno z obrestmi kredita za celotno dobo odplačevanja (6 let), znaša 21.500€. Enako opremljen isti avto z bencinskim motorjem bi stal vključno s financiranjem na 6 let, 14.000€.

V 6ih letih torej skupno nekje 200.000km. Z bencinarjem, 6l porabe, nanese to nekje 15.000€ samo za gorivo. Potem je pa zraven še servis, cestnina... Večinoma polnimo na javnih polnilnicah. Če se organiziraš in žrtvuješ pol ure dnevno za polnjenje, ki jo lahko tudi koristno preživiš, sploh ni nobene drame v življenju :)
Računica vsekakor je. Moraš pa izbrati primeren avto. Zato smo mi vzeli e-upa, ker je baterija lastniška. Če bi pa vzel Zoe, plačeval za najemnino in še dodatnih 0,05€/km, se pa nikakor nebi izšlo.
Damijan, robert
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3166
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1733
1990

Re: Renault ZOE - predstavitev

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Mar 2016, 07:19

Sistem leasinga baterije se popolnoma obnese (in je celo cenejši), dokler z mesečnim odplačevanjem ne odplačaš cele baterije. Renault jo ceni na 8.540€, torej po 170.800 kilometrih. To je zame precej več kot 5 let. V tem času pa bo (upam) na trgu že izbira električnih avtov z 200, 300km dosega. Potem pa gre tudi drugi bencinar v zgodovino! :)
pirpy
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Febo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 49
Kraj: Ljubljana
Avto: Kmalu Tesla III?
7
0

Re: Renault ZOE - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Febo » 03 Mar 2016, 09:03

Hvala vsem za mnenje in verjetno imate prav. Rabil bi avto ki bi dnevno zmogel narediti v najslabših pogojih vsaj 150km. Za trenutek sem pustil da je razum spregovoril ker od kar sem vozil zoe sem zaljubljen v poskočnost, odzivnost avtomobilčka :love: . Mogoče bi pa imeli drugi avto :-).
Drugače pa imam zelo blizu javno 22kw polnilnico tako da bi doma polnil kar na njej. Čudno je SODO postavil tele hitre polnilnice. Če gledam relacijo do Sežane je spet dilema kako polnit ker Sežana nima nobene polnilnice na AC pa je komaj na Ravberkomandi.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3166
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1733
1990

Re: Renault ZOE - predstavitev

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Mar 2016, 09:11

Febo je napisal/-a:Drugače pa imam zelo blizu javno 22kw polnilnico tako da bi doma polnil kar na njej. Čudno je SODO postavil tele hitre polnilnice. Če gledam relacijo do Sežane je spet dilema kako polnit ker Sežana nima nobene polnilnice na AC pa je komaj na Ravberkomandi.


Od Sežane do Kozine je 20km, do Ravbarkomande pa 50km. Še največja luknja je ravno proti dolenjski.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Febo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 49
Kraj: Ljubljana
Avto: Kmalu Tesla III?
7
0

Re: Renault ZOE - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Febo » 03 Mar 2016, 09:17

V tem pogledu je A1 zelo ok samo jaz gledam Ljubljana - Sežana - Ljubljana. Polniš na Ravberkomandi in potem še enkrat za nazaj ravberkomanda?
CRF
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1677
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1225
2181

Re: Renault ZOE - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 03 Mar 2016, 09:20

Lahko razmislis tudi o Leafu 30kW, ki ima najvecji EV range od vseh BEV na trgu (USA analiza) - realnih 170+ kilometrov. Kupis ga v avstriji, na pomoc pa ti priskoci lahko baje DEVS klub v Sloveniji. Z umirjeno voznjo ter manj avtoceste bos naredil mirno 200km+

Drugace pa ce ne zelis cakat (realno se 2-3 leta) in zelis delat avtocestne relacije, razmisli o PHEV:
- i3 bo peljal ~100km potem bo vklopil dodatnega bencinarja
- volt bo peljal ~80km potem vklopi bencinarja (kmalu v EU, proizvodnja ze tece)

Ostali so bolj za kvackanje po mestu z elektricnim dometom ~20km.
Uporabniški avatar
krpan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf
172
15

Re: Renault ZOE - predstavitev

OdgovorNapisal/-a krpan » 03 Mar 2016, 11:02

matija je napisal/-a:Lahko razmislis tudi o Leafu 30kW, ki ima najvecji EV range od vseh BEV na trgu (USA analiza) - realnih 170+ kilometrov. Kupis ga v avstriji, na pomoc pa ti priskoci lahko baje DEVS klub v Sloveniji. Z umirjeno voznjo ter manj avtoceste bos naredil mirno 200km+

Drugace pa ce ne zelis cakat (realno se 2-3 leta) in zelis delat avtocestne relacije, razmisli o PHEV:
- i3 bo peljal ~100km potem bo vklopil dodatnega bencinarja
- volt bo peljal ~80km potem vklopi bencinarja (kmalu v EU, proizvodnja ze tece)

Ostali so bolj za kvackanje po mestu z elektricnim dometom ~20km.


Morda sem malo pristranski, ker uporabljam Nissan Leaf-a z 24 kWh baterijo. Moje izkušnje kažejo na dejstvo, da z Leaf-om narediš 140 kilometrov po avtocesti (100 km/h), z novejšo 30 kWh baterijo pa verjetno 180 kilometrov. Seveda pa dež, sneg, mraz,..vpliva na domet. Trenutno imam 38.000 kilometrov in baterija je še vedno 100% (letnik 2014), očitno so tudi baterije druge generacije bolj vzdržljive.

Sicer pa je cel kup poti z Leaf-om opisanih na DEVS spletni strani, tudi cena 23.288 z DDV za Leaf-a 30 kWh baterijo (odbita subvencija 7.5000) je preko DEVS nižja kot v Avstriji.
http://www.devs.si/nissan-leaf.html
matija
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 285
Kraj: marost
Avto: generator
58
15

Re: Renault ZOE - predstavitev

OdgovorNapisal/-a elektromobilni » 03 Mar 2016, 20:39

krpan je napisal/-a:
matija je napisal/-a:Lahko razmislis tudi o Leafu 30kW, ki ima najvecji EV range od vseh BEV na trgu (USA analiza) - realnih 170+ kilometrov. Kupis ga v avstriji, na pomoc pa ti priskoci lahko baje DEVS klub v Sloveniji. Z umirjeno voznjo ter manj avtoceste bos naredil mirno 200km+

Drugace pa ce ne zelis cakat (realno se 2-3 leta) in zelis delat avtocestne relacije, razmisli o PHEV:
- i3 bo peljal ~100km potem bo vklopil dodatnega bencinarja
- volt bo peljal ~80km potem vklopi bencinarja (kmalu v EU, proizvodnja ze tece)

Ostali so bolj za kvackanje po mestu z elektricnim dometom ~20km.


Morda sem malo pristranski, ker uporabljam Nissan Leaf-a z 24 kWh baterijo. Moje izkušnje kažejo na dejstvo, da z Leaf-om narediš 140 kilometrov po avtocesti (100 km/h), z novejšo 30 kWh baterijo pa verjetno 180 kilometrov. Seveda pa dež, sneg, mraz,..vpliva na domet. Trenutno imam 38.000 kilometrov in baterija je še vedno 100% (letnik 2014), očitno so tudi baterije druge generacije bolj vzdržljive.

Sicer pa je cel kup poti z Leaf-om opisanih na DEVS spletni strani, tudi cena 23.288 z DDV za Leaf-a 30 kWh baterijo (odbita subvencija 7.5000) je preko DEVS nižja kot v Avstriji.
http://www.devs.si/nissan-leaf.html

Po AC jih narediš tudi več, če vmes polniš :think:
Uporabniški avatar
krpan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf
172
15

Re: Renault ZOE - predstavitev

OdgovorNapisal/-a krpan » 03 Mar 2016, 21:13

elektromobilni je napisal/-a:
krpan je napisal/-a:
matija je napisal/-a:Lahko razmislis tudi o Leafu 30kW, ki ima najvecji EV range od vseh BEV na trgu (USA analiza) - realnih 170+ kilometrov. Kupis ga v avstriji, na pomoc pa ti priskoci lahko baje DEVS klub v Sloveniji. Z umirjeno voznjo ter manj avtoceste bos naredil mirno 200km+

Drugace pa ce ne zelis cakat (realno se 2-3 leta) in zelis delat avtocestne relacije, razmisli o PHEV:
- i3 bo peljal ~100km potem bo vklopil dodatnega bencinarja
- volt bo peljal ~80km potem vklopi bencinarja (kmalu v EU, proizvodnja ze tece)

Ostali so bolj za kvackanje po mestu z elektricnim dometom ~20km.


Morda sem malo pristranski, ker uporabljam Nissan Leaf-a z 24 kWh baterijo. Moje izkušnje kažejo na dejstvo, da z Leaf-om narediš 140 kilometrov po avtocesti (100 km/h), z novejšo 30 kWh baterijo pa verjetno 180 kilometrov. Seveda pa dež, sneg, mraz,..vpliva na domet. Trenutno imam 38.000 kilometrov in baterija je še vedno 100% (letnik 2014), očitno so tudi baterije druge generacije bolj vzdržljive.

Sicer pa je cel kup poti z Leaf-om opisanih na DEVS spletni strani, tudi cena 23.288 z DDV za Leaf-a 30 kWh baterijo (odbita subvencija 7.5000) je preko DEVS nižja kot v Avstriji.
http://www.devs.si/nissan-leaf.html

Po AC jih narediš tudi več, če vmes polniš :think:

Seveda jih lahko narediš tudi več. Npr. 3x polniš pa si iz Ljubljane v Munchnu. Tole 140 kilometrov je bila opravljena pot od Munchna (Ecartec) pa do Salzburga. Sem pa že večkrat šel iz Ljubljane pa do Maribora (127 kilometrov) v različnih vremenskih pogojih, pa nikoli ni bil problem v dosegu vozila.
matija
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 966
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
699
978

Re: Zoe za vožnjo v službo

OdgovorNapisal/-a Damijan » 03 Mar 2016, 23:53

Tema je sicer Zoe za vožnjo v službo, omenjate 30kW Leaf, na SLO trgu je tudi 30,5kW Kia Soul EV... ;)
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
krpan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf
172
15

Re: Zoe za vožnjo v službo

OdgovorNapisal/-a krpan » 04 Mar 2016, 07:06

Damijan je napisal/-a:Tema je sicer Zoe za vožnjo v službo, omenjate 30kW Leaf, na SLO trgu je tudi 30,5kW Kia Soul EV... ;)

Tukaj pa lahko ti dodaš izkušnje, saj ideja je ravno v nasvetih.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1677
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1225
2181

Re: Zoe za vožnjo v službo

OdgovorNapisal/-a matija » 04 Mar 2016, 07:51

Mislim da je Soul neto 27, Leaf pa neto 30. Tudi rated EPA je razlicen v prid Leafa - 107milj vs 93mj. Razlike 25km :)
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 966
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
699
978

Re: Zoe za vožnjo v službo

OdgovorNapisal/-a Damijan » 04 Mar 2016, 21:37

matija je napisal/-a:Mislim da je Soul neto 27, Leaf pa neto 30. Tudi rated EPA je razlicen v prid Leafa - 107milj vs 93mj. Razlike 25km :)


Soul EV ima bruto 30,5kW in "neto" 27kW, tudi novi Leaf ima "neto" 27kW.

Po primerjalnem testu na Danskem (https://www.facebook.com/KIAsoulEV/post ... 2149349229),
ki sta ga naredila kolega pri 0 st. C, s tem, da je imel Soul EV zimske, Leaf pa letne pnevmatike,
sta si bila avtomobila zelo enakovredna.
Razlika je predvsem v malenkost višji porabi Soula EV na avtocesti, kar je logično zaradi višje hitrosti in nekoliko slabše aerodinamike, ki pride toliko bolj do izraza pri hitrostih nad 100km/h... Tudi pnevmatike so prispevale k temu.

Po prevoženih 103 kilometrih je imela Kia 24% SoC s povp. porabo 18,2kWh/100km in Leaf 29% SoC s 16,9kWh/100km.
Priponke
12792232_774511922682585_8081051767960695821_o.png
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1677
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1225
2181

Re: Zoe za vožnjo v službo

OdgovorNapisal/-a matija » 04 Mar 2016, 23:17

Dobra primerjava, skoda ker oglasujejo razlicne vrednosti baterij.
Uporabniški avatar
krpan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf
172
15

Re: Zoe za vožnjo v službo

OdgovorNapisal/-a krpan » 05 Mar 2016, 11:12

Damijan je napisal/-a:
matija je napisal/-a:Mislim da je Soul neto 27, Leaf pa neto 30. Tudi rated EPA je razlicen v prid Leafa - 107milj vs 93mj. Razlike 25km :)


Soul EV ima bruto 30,5kW in "neto" 27kW, tudi novi Leaf ima "neto" 27kW.

Po primerjalnem testu na Danskem (https://www.facebook.com/KIAsoulEV/post ... 2149349229),
ki sta ga naredila kolega pri 0 st. C, s tem, da je imel Soul EV zimske, Leaf pa letne pnevmatike,
sta si bila avtomobila zelo enakovredna.
Razlika je predvsem v malenkost višji porabi Soula EV na avtocesti, kar je logično zaradi višje hitrosti in nekoliko slabše aerodinamike, ki pride toliko bolj do izraza pri hitrostih nad 100km/h... Tudi pnevmatike so prispevale k temu.

Po prevoženih 103 kilometrih je imela Kia 24% SoC s povp. porabo 18,2kWh/100km in Leaf 29% SoC s 16,9kWh/100km.


Zanimiva primerjava, verjetno kar realna.
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 599
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
789
428

Re: Zoe za vožnjo v službo

OdgovorNapisal/-a robert » 05 Mar 2016, 23:01

Ravno zaradi tega vprašanja vožnje v NM sem naredil mali test.
Z Bleda domov (44km), se nisem ustavil na DCju v Radovljici, kljub temu, da je GOM kazal 36km (na osnovi prejšnjih voženj po AC okoli 115-120). Baterije je bilo 34%
Hitrost sem spustil na 95 do 98km/h po števcu. GOM je kmalu prilagodil domet.
Domov sem prišel z 10% baterije ... torej sem za 44 km porabil 24%. ... od tega je 24km po avtocesti
Torej je domet z vožnjo 95km/h po avtocesti (polovica) 175 km v zimskih razmerah, bilo je 0C.
Damijan, CRF, matija
Febo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 49
Kraj: Ljubljana
Avto: Kmalu Tesla III?
7
0

Re: Zoe za vožnjo v službo

OdgovorNapisal/-a Febo » 07 Mar 2016, 09:29

Robert: super za test in prispevek. Je mogoče že testirano koliko bi prevozil zoe pri taki hitrosti (cca)?
Ja, pozimi :)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3166
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1733
1990

Re: Zoe za vožnjo v službo

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Mar 2016, 10:34

Hehe, tak test sem pa jaz delal včeraj :)
Na delno mokri, ravni cesti je bila poraba pri 96km/h, 17.5kWh/100km. Torej doseg 126km.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 518
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
289
25

Re: Zoe za vožnjo v službo

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 07 Mar 2016, 10:41

robert je napisal/-a:Ravno zaradi tega vprašanja vožnje v NM sem naredil mali test.
Z Bleda domov (44km), se nisem ustavil na DCju v Radovljici, kljub temu, da je GOM kazal 36km (na osnovi prejšnjih voženj po AC okoli 115-120). Baterije je bilo 34%
Hitrost sem spustil na 95 do 98km/h po števcu. GOM je kmalu prilagodil domet.
Domov sem prišel z 10% baterije ... torej sem za 44 km porabil 24%. ... od tega je 24km po avtocesti
Torej je domet z vožnjo 95km/h po avtocesti (polovica) 175 km v zimskih razmerah, bilo je 0C.


Bled -> Kranj?

Tole je navzdol. V obratni smeri bi bilo drugače.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3166
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1733
1990

Re: Zoe za vožnjo v službo

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Mar 2016, 10:47

Drejchi je napisal/-a:
robert je napisal/-a:Ravno zaradi tega vprašanja vožnje v NM sem naredil mali test.
Z Bleda domov (44km), se nisem ustavil na DCju v Radovljici, kljub temu, da je GOM kazal 36km (na osnovi prejšnjih voženj po AC okoli 115-120). Baterije je bilo 34%
Hitrost sem spustil na 95 do 98km/h po števcu. GOM je kmalu prilagodil domet.
Domov sem prišel z 10% baterije ... torej sem za 44 km porabil 24%. ... od tega je 24km po avtocesti
Torej je domet z vožnjo 95km/h po avtocesti (polovica) 175 km v zimskih razmerah, bilo je 0C.


Bled -> Kranj?

Tole je navzdol. V obratni smeri bi bilo drugače.

Je precej razlike ja. Ravno na tej relaciji sem delal test pri 120km/h:
Bled-LJ => 20.0kWh/100km
LJ-Bled => 25kWh/100km
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na