Črna Zoe R240
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Črna Zoe R240
Naredil sem si še en kabel, da ne bi bilo gneče v službi
Vsaka šuko vtičnica na svoji fazi.
Vsaka šuko vtičnica na svoji fazi.
Re: Črna Zoe R240
Ta "zdravje" baterije ni neka konstanta in se spreminja - v + in - ...
moje mnenje je še vedno, da bodo novejše generacije korejskih baterij pri lepem polnjenju zdržale 300 - 450.000 km
moje mnenje je še vedno, da bodo novejše generacije korejskih baterij pri lepem polnjenju zdržale 300 - 450.000 km
Soul EV believer
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Črna Zoe R240
pri moji že ne kaže tako.
iz 106 na 94% pri 17k km, pri polnjen ju 0.5C, nikoli več kot 1 C
iz 106 na 94% pri 17k km, pri polnjen ju 0.5C, nikoli več kot 1 C
Re: Črna Zoe R240
Precej padca ja. Amapk tukaj pa pride v igro najem.pirpy napisal/-a:pri moji že ne kaže tako.
iz 106 na 94% pri 17k km, pri polnjen ju 0.5C, nikoli več kot 1 C
Pri 94% jaz še nisem opazil praktično zmanjšanega dosega. Če se ti trend počasi ustavi, ni problema. Če bi še naprej hitro padal boš pa hitro prišel pod 75% in nove baterije
PS. mogoče meni pomaga da polnim 99% na 0.1C Dvomim
Re: Črna Zoe R240
Jaz sem že jeseni bil na 87 in sem še vedno, pa ne opazim padca pri dosegu. Ravno ta teden sem šel v Beljak, čez Korensko sedlo in naredil 300km z 41kWh.
Pa še na kavi v Kranjski gori sem se ustavil in ugotovil, da ZOE rabi vse tri ali samo eno fazo za polnjenje.
Pa še na kavi v Kranjski gori sem se ustavil in ugotovil, da ZOE rabi vse tri ali samo eno fazo za polnjenje.
Re: Črna Zoe R240
Najbolj za SOH pomaga, ce se baterije ne polni nad 80% SOC ter ne izprazni prevec proti nuli, razen ko je kaksna nuja.
Re: Črna Zoe R240
A lahko to razložiš? A misliš da med polnjenjem preneha uporabljat 2 fazi in naprej dela enofazno?Drejchi napisal/-a:Pa še na kavi v Kranjski gori sem se ustavil in ugotovil, da ZOE rabi vse tri ali samo eno fazo za polnjenje.
Re: Črna Zoe R240
80% je pa že mal nizko.... Že Renault skrbi da ne gre velik čez 90%, potem pa če še na to dodaš 80% SOC si pa že skor na 70%.matija napisal/-a:Najbolj za SOH pomaga, ce se baterije ne polni nad 80% SOC ter ne izprazni prevec proti nuli, razen ko je kaksna nuja.
Mislim da je čist zdrav rang uporabe od 10 do 90% pravega SOC. Za rekorde postavljat pa 40 do 41%
Re: Črna Zoe R240
V Kr. Gori imamo težavo, ker so glavne varovalke 3X25A in je nekdo že večkrat poleg Type2 priklopil 16A na Šuko ter pokuril varovalko... od tu samo 2 delujoči fazi :/
Soul EV believer
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Črna Zoe R240
Če bi zoe imela baterijo kot jo ima tesla 85, bi z enim polnjenjem naredil čez 600 km
634 km z 81 kWh normalna vožnja po lokalnih cestah v precej ugodnih temperaturah.
634 km z 81 kWh normalna vožnja po lokalnih cestah v precej ugodnih temperaturah.
Re: Črna Zoe R240
Ne se sekirat, jaz sem v zadnjem mesecu padu za 5% na 89%
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=11&t=175&p=7161#p7161
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=11&t=175&p=7161#p7161
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Črna Zoe R240
Prvič po skoraj dveh letih in 27 k km sem avto izpraznil do konca. Kar tako, da vidim ali res rabim bms update.
avto se pelje popolnoma brez omejitev dokler bms ne izračuna, da je baterija procentualno popolnoma prazna. nakar mi omeji max moč na 14 kW.
od tu naprej pa ni nobenega opozorila.
opazoval sem napetosti celic. in ko je prva padla pod 3 v se je avto ugasnil( glavni rele je naredil klank in konec Avto sem potem napolnil a nobene razlike, balansira predolgo, povprečna poraba in doseg se ne ujemajo oziroma izgleda kot, da imam na voljo samo 15 kwh...
torej res potrebujem bms update.
avto se pelje popolnoma brez omejitev dokler bms ne izračuna, da je baterija procentualno popolnoma prazna. nakar mi omeji max moč na 14 kW.
od tu naprej pa ni nobenega opozorila.
opazoval sem napetosti celic. in ko je prva padla pod 3 v se je avto ugasnil( glavni rele je naredil klank in konec Avto sem potem napolnil a nobene razlike, balansira predolgo, povprečna poraba in doseg se ne ujemajo oziroma izgleda kot, da imam na voljo samo 15 kwh...
torej res potrebujem bms update.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek