CanZE
CanZE
Končno! Skupina nizozemskih navdušencev je dekodirala OBD sporočila na renojevih ZE avtomobilih in sestavila aplikacijo podobno LeafSpy-u.
Z njo se lahko pogleda vse od stanja posameznih celic baterije, do verzij vseh sklopov enot, regeneracije in zaviranja, temperatur in podobno.
Kar je najzanimivejše večini, tudi zdravja baterije, katero Renault obljublja da jo bo zamenjal če pade pod 75%. En uporabnik z Zoe 2011 ima še vedno stanje 97%.
Njihova stran je tukaj http://canze.fisch.lu/ (v angleščini)
Priporočen OBD-bluetooth adapter: http://www.ebay.co.uk/itm/151753972025
[/center]
Z njo se lahko pogleda vse od stanja posameznih celic baterije, do verzij vseh sklopov enot, regeneracije in zaviranja, temperatur in podobno.
Kar je najzanimivejše večini, tudi zdravja baterije, katero Renault obljublja da jo bo zamenjal če pade pod 75%. En uporabnik z Zoe 2011 ima še vedno stanje 97%.
Njihova stran je tukaj http://canze.fisch.lu/ (v angleščini)
Priporočen OBD-bluetooth adapter: http://www.ebay.co.uk/itm/151753972025
[/center]
Re: CanZE
Sem, tistega na linku zgoraj. S citroenom deluje ok. Pa tudi z Zoe naj preverjeno bi.pirpy napisal/-a:Ali si že nabavil obd vesnik?
Re: CanZE
jaz imam ta najbolj običajnega, najcenejšega, v modro pol-prozorno plastiko odetega in deluje bp.
Re: CanZE
Ne, je OBD2 priključek tik pod gumo in bi moral razdreti konzolo, iztakniti priključek, gor natakniti ta modul in vse skupaj potem nekam zatlačit.
Ampak sam ne vidim neke hude dodane vrednosti, da bi se to spravil delat. Itak moraš potem še nekaj narediti s telefonom, kjer to spremljaš. Jaz zadevo zalaufam le takrat ko me zanima kako hitro se avto polni.
Ampak sam ne vidim neke hude dodane vrednosti, da bi se to spravil delat. Itak moraš potem še nekaj narediti s telefonom, kjer to spremljaš. Jaz zadevo zalaufam le takrat ko me zanima kako hitro se avto polni.
Re: CanZE
Pa še opozarjajo da to ni najbolj varno, ker je OBD vedno pod napajanjem in se lahko vsak priključi. Plus 12V akumulator obremenjuje.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: CanZE
varnost ni problem
https://www.scantool.net/forum/index.php?topic=5372.0
Jaz ga imam v avtu priključenega 24/7 že nekaj let bp(modrega prozornega).
Res pa da je avto vsak dan v gibanju
https://www.scantool.net/forum/index.php?topic=5372.0
Jaz ga imam v avtu priključenega 24/7 že nekaj let bp(modrega prozornega).
Res pa da je avto vsak dan v gibanju
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: CanZE
@drejchi
Ali si opazoval, preko CanZE ,kakšen tok teče in kakšna je napetost pri polnjenju baterije , pri katerih % pride baterija na najvišji nivo in kako se tok zmanjšuje do 0,oziroma kakšen je najmanjši tok .
Nekje sem prebral, da je napetost baterije 395 V preko katere ne sme .
Torej hitrost polnjenja baterije proti koncu je odvisna od napetosti ,zato ne moreš polniti z 43 kw do polnega.
Zanima me tudi kakšen je tok za balansiranje celic,kar se vidi čisto na koncu pri 99 % .
Imaš kaj podatkov.
Ali si opazoval, preko CanZE ,kakšen tok teče in kakšna je napetost pri polnjenju baterije , pri katerih % pride baterija na najvišji nivo in kako se tok zmanjšuje do 0,oziroma kakšen je najmanjši tok .
Nekje sem prebral, da je napetost baterije 395 V preko katere ne sme .
Torej hitrost polnjenja baterije proti koncu je odvisna od napetosti ,zato ne moreš polniti z 43 kw do polnega.
Zanima me tudi kakšen je tok za balansiranje celic,kar se vidi čisto na koncu pri 99 % .
Imaš kaj podatkov.
Re: CanZE
Tukaj je nekaj o polnilnim toku, če še nisi prebral. http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=11&t=93
Napetost je pa na koncu nižja ker ni več polnjenja.
Napetost je pa na koncu nižja ker ni več polnjenja.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: CanZE
Ja sem prebral vendar me zanimajo napetosti na bateriji.
Zanimivo je, da lahko vidiš v kako zdrava je baterija po tem kdaj doseže 395 V.
Pri drejchi-jevi sliki se vidi, da mu zmanjšuje moč polnjenja že pred 80 % .
Bolj se baterija stara večjo ima notranjo upornost in prej bo dosegla 395 V.
iz istega razloga regen ne deluje z polno močjo pri polni bateriji.
Zanimivo je, da lahko vidiš v kako zdrava je baterija po tem kdaj doseže 395 V.
Pri drejchi-jevi sliki se vidi, da mu zmanjšuje moč polnjenja že pred 80 % .
Bolj se baterija stara večjo ima notranjo upornost in prej bo dosegla 395 V.
iz istega razloga regen ne deluje z polno močjo pri polni bateriji.
Re: CanZE
Kje pa ti to vidiš?pirpy napisal/-a: Pri drejchi-jevi sliki se vidi, da mu zmanjšuje moč polnjenja že pred 80 % .
Bolj se baterija stara večjo ima notranjo upornost in prej bo dosegla 395 V.
Re: CanZE
Če napetost na bateriji res ne sme biti višja od 395, potem je pri 80% očitno upornost baterije že tako velika da je moč polnjenja le še 33kW.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: CanZE
Točno .
Drejchi poglej kdaj oz pri katerem % napolnjenosti napetost na bateriji doseže 395 V.Bolj bo baterija stara prej bo nehalo z polno močjo polnit.
To se verjetno spreminja tudi glede na temperaturo.
Pri Leafu je ta napetost 410 V če se ne motim.
Idealna baterija bi bila takšna ,ki bi jo lahko polnil z največjim tokom do polega.
Drejchi poglej kdaj oz pri katerem % napolnjenosti napetost na bateriji doseže 395 V.Bolj bo baterija stara prej bo nehalo z polno močjo polnit.
To se verjetno spreminja tudi glede na temperaturo.
Pri Leafu je ta napetost 410 V če se ne motim.
Idealna baterija bi bila takšna ,ki bi jo lahko polnil z največjim tokom do polega.
Re: CanZE
- pri 80% se hitrost polnjenja zniža pri vseh, zato tudi piše 30 min do 80%.
- ne dolgo nazaj je @elektromobilni prilepil slikco polnenja Leaf-a in tisti se je začel polniti s slabimi 35kW (pri 22% SOC), padal in pri 70% SOC polnil le še s 16kW. Moj ZOE se pri 81% SOC še vedno polni z 34kW.
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=9&t=259&start=40#p1805
Tole vi malce preveč poenostavljate (starost baterije = moč polnjenja).
- ne dolgo nazaj je @elektromobilni prilepil slikco polnenja Leaf-a in tisti se je začel polniti s slabimi 35kW (pri 22% SOC), padal in pri 70% SOC polnil le še s 16kW. Moj ZOE se pri 81% SOC še vedno polni z 34kW.
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=9&t=259&start=40#p1805
Tole vi malce preveč poenostavljate (starost baterije = moč polnjenja).
Re: CanZE
Po moje se pa ne razumemo čist. Jasno je da se vse baterije polnijo prazne hitreje kot skoraj polne. In znano je tudi da ima Zoe precej bolj strmo krivuljo polnjenja kot Leaf. To je pač dejstvo, zaradi boljšega sistema baterij in hlajenja.
To da na krivuljo in strmino vpliva tudi staranje in temperatura je pa to kar izpostavlja @pirpy.
To da na krivuljo in strmino vpliva tudi staranje in temperatura je pa to kar izpostavlja @pirpy.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: CanZE
Drejchi poglej kdaj doseže baterija 395 v in ali se napetost kdaj dvigne cez to mejo,če ne potem se polnilec obnaša točno tako kot se mora najprej cc potem cv kdaj pa se spremeni iz cc v cv pa ni odvisno od polnilca ampak od baterije.torej ce spremljas napetost baterije ne mores zgresiti.