CanZE

Zoe, Twizzy in Kangoo Z.E.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1809
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
600
862

CanZE

OdgovorNapisal/-a CRF » 21 Okt 2015, 13:48

Končno! Skupina nizozemskih navdušencev je dekodirala OBD sporočila na renojevih ZE avtomobilih in sestavila aplikacijo podobno LeafSpy-u.
Z njo se lahko pogleda vse od stanja posameznih celic baterije, do verzij vseh sklopov enot, regeneracije in zaviranja, temperatur in podobno.
Kar je najzanimivejše večini, tudi zdravja baterije, katero Renault obljublja da jo bo zamenjal če pade pod 75%. En uporabnik z Zoe 2011 ima še vedno stanje 97%.

Njihova stran je tukaj http://canze.fisch.lu/ (v angleščini)

Priporočen OBD-bluetooth adapter: http://www.ebay.co.uk/itm/151753972025

canze.png
Dzun Tao
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1809
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
600
862

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Nov 2015, 09:28

Interface je že mal lepši :)

Screenshot-canze.jpg

Screenshotcanze-zaviranje.png
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 753
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
211
169

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 02 Nov 2015, 09:48

Ali si že nabavil obd vesnik?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1809
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
600
862

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Nov 2015, 10:00

pirpy je napisal/-a:Ali si že nabavil obd vesnik?

Sem, tistega na linku zgoraj. S citroenom deluje ok. Pa tudi z Zoe naj preverjeno bi.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Drejchi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 461
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
249
19

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 30 Nov 2015, 14:19

jaz imam ta najbolj običajnega, najcenejšega, v modro pol-prozorno plastiko odetega in deluje bp.
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 753
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
211
169

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 30 Nov 2015, 14:45

ali se skrije pod pokrovček ?
Uporabniški avatar
Drejchi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 461
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
249
19

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 30 Nov 2015, 20:52

Ne, je OBD2 priključek tik pod gumo in bi moral razdreti konzolo, iztakniti priključek, gor natakniti ta modul in vse skupaj potem nekam zatlačit.

Ampak sam ne vidim neke hude dodane vrednosti, da bi se to spravil delat. Itak moraš potem še nekaj narediti s telefonom, kjer to spremljaš. Jaz zadevo zalaufam le takrat ko me zanima kako hitro se avto polni.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1809
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
600
862

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a CRF » 01 Dec 2015, 07:07

Pa še opozarjajo da to ni najbolj varno, ker je OBD vedno pod napajanjem in se lahko vsak priključi. Plus 12V akumulator obremenjuje.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 753
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
211
169

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 01 Dec 2015, 09:20

varnost ni problem
https://www.scantool.net/forum/index.php?topic=5372.0
Jaz ga imam v avtu priključenega 24/7 že nekaj let bp(modrega prozornega).
Res pa da je avto vsak dan v gibanju :)
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 753
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
211
169

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 02 Dec 2015, 20:59

@drejchi
Ali si opazoval, preko CanZE ,kakšen tok teče in kakšna je napetost pri polnjenju baterije , pri katerih % pride baterija na najvišji nivo in kako se tok zmanjšuje do 0,oziroma kakšen je najmanjši tok .
Nekje sem prebral, da je napetost baterije 395 V preko katere ne sme .
Torej hitrost polnjenja baterije proti koncu je odvisna od napetosti ,zato ne moreš polniti z 43 kw do polnega.
Zanima me tudi kakšen je tok za balansiranje celic,kar se vidi čisto na koncu pri 99 % .
Imaš kaj podatkov.
Uporabniški avatar
Drejchi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 461
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
249
19

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 02 Dec 2015, 21:03

Imam.

pri 80%
Screenshot_2015-10-30-08-04-27.jpg


pri 100%
Screenshot_2015-10-30-08-35-06.jpg
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 753
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
211
169

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 02 Dec 2015, 21:42

Zanimivo ,da je pri 100% napetost nižja kot pri 80%.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1809
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
600
862

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Dec 2015, 22:07

Tukaj je nekaj o polnilnim toku, če še nisi prebral. viewtopic.php?f=11&t=93
Napetost je pa na koncu nižja ker ni več polnjenja.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 753
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
211
169

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 02 Dec 2015, 22:53

Ja sem prebral vendar me zanimajo napetosti na bateriji.

Zanimivo je, da lahko vidiš v kako zdrava je baterija po tem kdaj doseže 395 V.
Pri drejchi-jevi sliki se vidi, da mu zmanjšuje moč polnjenja že pred 80 % .
Bolj se baterija stara večjo ima notranjo upornost in prej bo dosegla 395 V.
iz istega razloga regen ne deluje z polno močjo pri polni bateriji.
Uporabniški avatar
Drejchi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 461
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
249
19

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 02 Dec 2015, 23:16

pirpy je napisal/-a:Pri drejchi-jevi sliki se vidi, da mu zmanjšuje moč polnjenja že pred 80 % .
Bolj se baterija stara večjo ima notranjo upornost in prej bo dosegla 395 V.


Kje pa ti to vidiš?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1809
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
600
862

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Dec 2015, 08:18

Če napetost na bateriji res ne sme biti višja od 395, potem je pri 80% očitno upornost baterije že tako velika da je moč polnjenja le še 33kW.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 753
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
211
169

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 03 Dec 2015, 09:08

Točno .

Drejchi poglej kdaj oz pri katerem % napolnjenosti napetost na bateriji doseže 395 V.Bolj bo baterija stara prej bo nehalo z polno močjo polnit.
To se verjetno spreminja tudi glede na temperaturo.
Pri Leafu je ta napetost 410 V če se ne motim.
Idealna baterija bi bila takšna ,ki bi jo lahko polnil z največjim tokom do polega.
Uporabniški avatar
Drejchi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 461
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
249
19

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 03 Dec 2015, 12:55

- pri 80% se hitrost polnjenja zniža pri vseh, zato tudi piše 30 min do 80%.
- ne dolgo nazaj je @elektromobilni prilepil slikco polnenja Leaf-a in tisti se je začel polniti s slabimi 35kW (pri 22% SOC), padal in pri 70% SOC polnil le še s 16kW. Moj ZOE se pri 81% SOC še vedno polni z 34kW.
viewtopic.php?f=9&t=259&start=40#p1805

Tole vi malce preveč poenostavljate (starost baterije = moč polnjenja).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1809
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
600
862

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Dec 2015, 13:00

Po moje se pa ne razumemo čist. Jasno je da se vse baterije polnijo prazne hitreje kot skoraj polne. In znano je tudi da ima Zoe precej bolj strmo krivuljo polnjenja kot Leaf. To je pač dejstvo, zaradi boljšega sistema baterij in hlajenja.

To da na krivuljo in strmino vpliva tudi staranje in temperatura je pa to kar izpostavlja @pirpy.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 753
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
211
169

Re: CanZE

OdgovorNapisal/-a pirpy » 03 Dec 2015, 15:30

Drejchi poglej kdaj doseže baterija 395 v in ali se napetost kdaj dvigne cez to mejo,če ne potem se polnilec obnaša točno tako kot se mora najprej cc potem cv kdaj pa se spremeni iz cc v cv pa ni odvisno od polnilca ampak od baterije.torej ce spremljas napetost baterije ne mores zgresiti.

Vrni se na