Razlog, zakaj odpiram novo temo, je
Prihranki niso tako drastični, kot jih je objavila Tesla, pa vseeno nakazujejo na precejšnje nižanje stroškov in upanje, da bodo EV-ji postali cenejši v naslednjih letih po zaslugi več konkurence in naprednejših tehnologij. Kar me še bolj interesira, je tole:Renault also claims that the CMF-EV platform – along with the efficiencies enabled through the alliance – has enabled significant cost breakthroughs.
“We have achieved a 30% reduction on the platform cost. We have reduced the battery cost by 30% and the e-motor by 20%,” said Renault EV development director Jean-Paul Drai during a recent Automotive News Europe live conference.
That would result in Renault’s next generation of EVs being “very close to comparable vehicles with an internal combustion engine in total cost of ownership”, according to Drai.
Fokus na C segment bi lahko pomenil, da bo Renault končno predstavil električno verzijo Megana, ki bi bil lahko zgrajen na isti platformi kot bodoči Leaf. Če bi uporabili isto 90kWh baterijo, kot v Ariyi (in verjetno ostalih SUV modelih), potem lahko računamo na realen doseg vsaj 500km, kar bi bila zmaga.Renault will spawn two models off the CMF-EV platform initially, with the first being a high-riding production adaptation of the Morphoz concept revealed in spring this year.
Renault is preparing for a wide-reaching overhaul and model blitz – and it’s pinning its revival hopes on two new electric SUVs and a renewed focus on C-segment models.
Normand cites a target range of up to 342 miles for such a model.
Lahko pričakujemo tudi Zoe-like avto pri Nissanu
In seveda ne pozabit na Dacia Spring in športni brand Alpine, ki ga očitno pripravljajo za luksuzni segment z vstopom v F1 in še nekatere druga dirkaška tekmovanja. Zoe RS zopet postaja možnost v prihodnosti.“For example, the next generation of B-segment vehicles will be led in Europe by Renault, so the next-generation Micra or Juke will be together with the Clio and Captur. Nissan will lead on a C-segment platform.”
Priznam, sem Renault fan že od majhnega, tako kot veliko mojih someščanov, saj smo odraščali s tovarno v soseski. Pa vseeno mislim, da tako Ghosn kot sedaj De Meo pomembno pomagata Musku pri "porivanju" zero emission paradigme v mobilnosti. To ne pomeni, da podpiram igro proizvajalcev pri CO2 emisijah, se mi pa kljub temu zdi fer, da pogledamo vse vidike. In zgornji podatki definitivno dajejo neko zanimivo sliko za bližnjo prihodnosti.
še vir: https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... ntion-plan