Renaultov "battery day"

Zoe, Twizzy in Kangoo Z.E.
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Za začetek naj takoj povem, da Renault ni imel Battery day v smislu tega, kar so naredili pri Tesli ta teden, ampak je bil le news announcement s precej manj podrobnosti. Razlog, da sem navedel takšno ime teme je v temu, ker se mi zdi prav tako pomemben za evropsko (in tudi svetovno) EV sceno. Vse bolj postaja jasno, da od OEM-ov resno stopa po EV sceni za Teslo le še Renault-Nissan-Mistubishi zavezništvo (skupaj z Dacio in Lado), VAG ter Korejski dvojček. PSA zaenkrat "predeluje" ICE vozila, FCA še dela na platformi in veliko ni znanega, BMW, Mercedes in Volvo delujejo mlačno, Jaguar-Land Rover pa preprosto nimata volumna.

Razlog, zakaj odpiram novo temo, je
Renault also claims that the CMF-EV platform – along with the efficiencies enabled through the alliance – has enabled significant cost breakthroughs.

“We have achieved a 30% reduction on the platform cost. We have reduced the battery cost by 30% and the e-motor by 20%,” said Renault EV development director Jean-Paul Drai during a recent Automotive News Europe live conference.

That would result in Renault’s next generation of EVs being “very close to comparable vehicles with an internal combustion engine in total cost of ownership”, according to Drai.
Prihranki niso tako drastični, kot jih je objavila Tesla, pa vseeno nakazujejo na precejšnje nižanje stroškov in upanje, da bodo EV-ji postali cenejši v naslednjih letih po zaslugi več konkurence in naprednejših tehnologij. Kar me še bolj interesira, je tole:
Renault will spawn two models off the CMF-EV platform initially, with the first being a high-riding production adaptation of the Morphoz concept revealed in spring this year.

Renault is preparing for a wide-reaching overhaul and model blitz – and it’s pinning its revival hopes on two new electric SUVs and a renewed focus on C-segment models.

Normand cites a target range of up to 342 miles for such a model.
Fokus na C segment bi lahko pomenil, da bo Renault končno predstavil električno verzijo Megana, ki bi bil lahko zgrajen na isti platformi kot bodoči Leaf. Če bi uporabili isto 90kWh baterijo, kot v Ariyi (in verjetno ostalih SUV modelih), potem lahko računamo na realen doseg vsaj 500km, kar bi bila zmaga.

Lahko pričakujemo tudi Zoe-like avto pri Nissanu
“For example, the next generation of B-segment vehicles will be led in Europe by Renault, so the next-generation Micra or Juke will be together with the Clio and Captur. Nissan will lead on a C-segment platform.”
In seveda ne pozabit na Dacia Spring in športni brand Alpine, ki ga očitno pripravljajo za luksuzni segment z vstopom v F1 in še nekatere druga dirkaška tekmovanja. Zoe RS zopet postaja možnost v prihodnosti.

Priznam, sem Renault fan že od majhnega, tako kot veliko mojih someščanov, saj smo odraščali s tovarno v soseski. Pa vseeno mislim, da tako Ghosn kot sedaj De Meo pomembno pomagata Musku pri "porivanju" zero emission paradigme v mobilnosti. To ne pomeni, da podpiram igro proizvajalcev pri CO2 emisijah, se mi pa kljub temu zdi fer, da pogledamo vse vidike. In zgornji podatki definitivno dajejo neko zanimivo sliko za bližnjo prihodnosti.

še vir: https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... ntion-plan
Stromcek, backslash, pirpy, DGJ, CRF, Sebastijan, Matej, m3, Tomtom, Kegelj
OVE, OVE, OVE
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2089
Kraj: Metlika
Avto: C3
744
2

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Stvar je enostavna, vse, kar te na koncu zanima je cena. Če recimo pogledaš Zoe, vsaj meni je drag. Po drugi strani pa Twingo, zdaj ko ni več Upov in Citogov še kar spodobna cena, če ti doseg ustreza.
vivo
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Interesantno bo videti, če bo Alliance-u uspelo z Ariyo in novo platformo za e-vozila odpravit težavo, ki se je jasno kazala na starem Zoe (ter potencialno tudi v novem) s precej neučinkovitim pogonskim sklopom. Žal na internetu še nisem našel kakšne omembe vrednega zapisa o tej temi pri novem Zoe ali pri naslednjih vozilih.
OVE, OVE, OVE
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Video dogodka, kjer so predstavili Megane EV concept, Megane PHEV in Dacia spring ter najavili kup novih EV-jev na novi platformi

[youtube]https://youtu.be/YYqu7PQ8gTk[/youtube]
Franci
OVE, OVE, OVE
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Drugi del

[youtube]https://youtu.be/dvyDiWSUk8A[/youtube]

Generalno sicer zelo zanimiv dogodek, zelo podrobno gredo v načrt prestrukturiranja celotne skupine. Tudi tehnološko. V glavnem, preobrazba, ki jo gledaš v živo. Glavni poudarki:

- vračajo se v segment C in D, kjer so zaspali (Megane, Kadjar),
- B segment na področju EV (Zoe) ima visoko maržo in jo bo še izboljševal (če koga zanima zakaj je Zoe tako drag),
- Rezultati preobrazbe v novih strategijah znamke Renault (top shit kar se tiče value), Dacia in Lada (za pametne kupce ki gledajo na ceno in kakovost) ter Alpine, ki postaja popolnoma električen top performance brand za tiste, ki hočejo nekaj več,
- profitabilnost in večja vrednost za kupca je glavni fokus (se vidi, da je marketingar),
- Renault bo predstavil 10+ novih EV-jev do leta 2025,
- Mobilize brand za car sharing in in Uber-like storitve s 3. novimi EV vozili (nov Twizy, Talisman velikost, majhen dostavnik), poleg trenutne Dacia spring,
- povezava vseh avtomobilov z google storitvami in njihovo avtonomno vožjo (že testirajo v novem MeganE)

in pa dva po mojem najpomebnejša:
- uporaba tako NCM kot LFP baterij (kar pomeni dajšo avtonomijo in nižjo ceno baterij)
- ter tole lepoto iz 80ih in 90ih
Slika

Že večkrat sem tole rekel, pa še enkrat ponovim: WHAT A TIME TO BE ALIVE
mukwai, Tomtom, pirpy, Sebastijan, FV-EV, Dzun Tao
OVE, OVE, OVE
Kegelj
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 740
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
548
497

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

Opasna petka. Neposreden konkurent miniju se.
Mi je pa izredno zanimiv megane e. 60 kwh baterija, pa zelo zanimiv koncept, ki je v 95% že podoben serijskemu. Baje, da konec leta že naprodaj.
Spring mi je bil na začetku zelo zanimiv, sedaj pa ko sem ga videl že večkrat, mi deluje pa čedalje bolj ceneno.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2811
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1440
1270

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a Simon »

rgornik napisal/-a: - B segment na področju EV (Zoe) ima visoko maržo in jo bo še izboljševal (če koga zanima zakaj je Zoe tako drag),
Tole kar si napisal glede Zoe ravno ne drži, naj omenim, da tudi ko sem svojega kupoval pred enim letom, mi je prodajalec potarnal, da ga prodaja skoraj brez marže in samo zaradi kvot, ki jih morajo doseči... in to tudi sovpada z zapisom novinarja v današnjem članku glede tega eventa:

Cilji znamke Renault do leta 2025 so ohranitev vodilnega mesta med električnimi vozili ter doseganje večje dobičkonosnosti električnih modelov, kot jo zdaj dosega pri bencinskih in dizelskih modelih.
https://avto.finance.si/8970502/Novi-ob ... -600-evrov
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6659
Avto: Kona 64_2018
3553
604

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Eno so marže prodajalca, drugo so marže proizvajalca Vsekakor ZOE ni poceni, je pa super
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2089
Kraj: Metlika
Avto: C3
744
2

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Ta Renault 5 je kot slaba kopija Honde e, pa še brez kamer je ... slabo so to premislili.
sluk
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1306
Kraj: stajerska
Avto: negovan
770
612

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a sluk »

JA pa kar vsi nekaj obljubljajo, da bodo dali ven.. pa doseg pa performanse pa vse... resnica je še vedno takšna, kot je (in ne to kar pravijo da bo).
Ogo
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3374
Avto: Tesla Model 3 LR
1849
1937

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a Ogo »

aob01 napisal/-a:Ta Renault 5 je kot slaba kopija Honde e, pa še brez kamer je ... slabo so to premislili.
Odvisno od cene.
Honda e je preprosto predraga in premajhna, da bi bila popularna v Evropi.
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Simon napisal/-a:
rgornik napisal/-a: - B segment na področju EV (Zoe) ima visoko maržo in jo bo še izboljševal (če koga zanima zakaj je Zoe tako drag),
Tole kar si napisal glede Zoe ravno ne drži, naj omenim, da tudi ko sem svojega kupoval pred enim letom, mi je prodajalec potarnal, da ga prodaja skoraj brez marže in samo zaradi kvot, ki jih morajo doseči... in to tudi sovpada z zapisom novinarja v današnjem članku glede tega eventa
Marža prodajalca je cca. 3% kolikor so mi nekateri povedali in kot rečeno nima nikakršne veze z maržo Renaulta. V predstavitvi je bilo na videu vidno, da trenutno Renault dosega 20% maržo na Zoe in želi maržo povečati na 25%, kolikor trenutno Tesla dosega z Model 3. Če pogledaš video, je tisti del, kjer De Meo razlaga, da se bodo premaknili od volume na value. Mislim da nekje okoli 45 minute.
OVE, OVE, OVE
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2811
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1440
1270

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a Simon »

rgornik napisal/-a:
Simon napisal/-a:
rgornik napisal/-a: - B segment na področju EV (Zoe) ima visoko maržo in jo bo še izboljševal (če koga zanima zakaj je Zoe tako drag),
Tole kar si napisal glede Zoe ravno ne drži, naj omenim, da tudi ko sem svojega kupoval pred enim letom, mi je prodajalec potarnal, da ga prodaja skoraj brez marže in samo zaradi kvot, ki jih morajo doseči... in to tudi sovpada z zapisom novinarja v današnjem članku glede tega eventa
Marža prodajalca je cca. 3% kolikor so mi nekateri povedali in kot rečeno nima nikakršne veze z maržo Renaulta. V predstavitvi je bilo na videu vidno, da trenutno Renault dosega 20% maržo na Zoe in želi maržo povečati na 25%, kolikor trenutno Tesla dosega z Model 3. Če pogledaš video, je tisti del, kjer De Meo razlaga, da se bodo premaknili od volume na value. Mislim da nekje okoli 45 minute.
Če bi bili EV res tako profitabilni, bi se že zdavnaj večina znamk usmerila v EV, vendar žal temu ni tako, predvsem economy of scale je ključni problem, da EV še niso na nivoju profitabilnosti v primerjavi z ICE.

https://www.mckinsey.com/industries/aut ... profitable#
Avrelij, smuggler007
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
426
112

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

V postu ali se EV splača je vse napisano po rofitabilnostiin in podkrepljeno s številkami. Meni se izravna z ICE isto opremo pri 160k km, Seveda če je elektrika pod 0,1 e. Povprečno delam 3000 na mesec kar bi zneslo 210 e za nafto.
Ali se splača pa sami presodite.
DGJ, FV-EV
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2089
Kraj: Metlika
Avto: C3
744
2

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Ogo napisal/-a:
Odvisno od cene.
Honda e je preprosto predraga in premajhna, da bi bila popularna v Evropi.
Če pričakuješ, da bo R5 EV poceni, potem se hudo motiš. Po moje ciljajo na populacijo 45-60, ki ima denar in se še spomni klasične 5tke, tako da bo skoraj zagotovo drag.
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Francozi že na polno špekulirajo, kako naj bi izgledal ta sedan za "uber voznike. Mogoče so celo zadeli, da bi znal biti EZOOM Yi od kitajskega partnerja, ki sploh ni tako švoh na izgled. Osebno mi je MeganE sicer še vedno precej boljši.

Slika

Glede "petke" pa se strinjam, da ne bo to nek zelo poceni avto. Pomojem ga bodo pomaknili nekam proti ceni Fiat 500, ki je na podobni stopnji "nostalgije", čeprav bo avto verjetno zelo poceni za proizvodnjo (z LFP baterijo). Kaj čmo, ves trg se pomika v Apple smeri. Za vse ostale je tu Dacia
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6659
Avto: Kona 64_2018
3553
604

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Ampak ceno nemorš višat v nebo v B segmentu, folk tudi nebo kupoval avtov za premium ceno na drugi strani pa vsako leto menjaval končnike in druge stvari kateri so pri francozih standard.

Bomo videli, trg bo pokazal
Ogo
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Če gledaš, da je Zoe izjemno drag avto v svojem segmentu, primerljiv Clio pa je trenutno nek "normalen" cenovni rang za ta razred, bo verjetno 5ka nekje vmes, cena Zoe pa bo v naslednjih letih morala iti dol, cenovno pod 5ko. Prav tako cene Kon, ID.3/4 itd., drugače nas bodo kitajci povozili.
OVE, OVE, OVE
Enyaq83

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a Enyaq83 »

rgornik napisal/-a:Če gledaš, da je Zoe izjemno drag avto v svojem segmentu, primerljiv Clio pa je trenutno nek "normalen" cenovni rang za ta razred, bo verjetno 5ka nekje vmes, cena Zoe pa bo v naslednjih letih morala iti dol, cenovno pod 5ko. Prav tako cene Kon, ID.3/4 itd., drugače nas bodo kitajci povozili.
S Kitajci se bodo že zmenli glede cene in bodo medsebojno kar primerljive in ne bo potrebe po nižanju cen. Tudi njim je zadnje čase pomembno čimmanj dela za čimveč denarja oz z dvema besedama čimvišja dodana vrednost. Ni Kitajcem interes uničit konkurenco ker če nas uničijo ne bomo nič kupovali. Pa četudi je njihov domači trg velik 1,5 miljarde je kljub temu naš trg za Kitajce zelo pomemben.
Enyaq83

Re: Renaultov "battery day"

Odgovor Napisal/-a Enyaq83 »

Nekaj o predhodno omenjenem Renault mobilize:

https://cdn.group.renault.com/ren/si/ho ... bilize.pdf
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Renault Z.E.”