Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Zoe, Twizzy in Kangoo Z.E.
gskerlep
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Ljubljana
Avto: renault zoe 22kw q210
13
0

Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a gskerlep »

Rad bi z vami podebatiral okrog natega glede kasko zavarovanja baterije v primeru najema baterija in avta, ki je lastniški, se pravi ni v lizingu.
RCI (Renault, lastnik baterije) pogojuje kasko zavarovanje baterije z najemom baterije, kar je ok, na to polico oz. paket pa vežejo še kasko za avto, čeprav ga kot potrošnik ne želim kasko zavarovati, ker je avto plačan in lastniški. In sedaj sledi zgodba:

Če želiš vzeti kasko samo na baterijo ker je najemna in vezana na šasijo avta potem ti v okviru KOBAJAGI paketnega zavarovanja uredijo še kasno za avto za 641 EUR/leto, bonifikacija se ne upošteva in po dveh letih propade. Če pa želiš samo baterijo na kasko zaradi najemnega modela, ki so si za zmislili brez kasko za avto te pa stane okrok 900 Eur/leto, brez logike (Zavarovalnica Triglav in RCI Renault). Iz tega sledi da se delajo norca iz potrošnika. Mogoče bi boljše pakete naredila katera druga zavarovalnica v navezi z RCI.

Preračun:
za baterijo mesečno plačuješ 69Eur/mes (letno znese 828 Eur/leto), za baterijo in avto te pa itak paketno oberejo za 641 EUr/leto. Skupaj znese 1469 Eur/leto (preračun v liter diesla ali bencina je približno 1130 l/letno ob upoštevanju 1.3Eur/liter). Njim sigurno ni mar za onesnaževanje ko je v igri denar.

Predpostavljam da bi z AO za avto (Zoe), ki bi bil 275Eur/leto in posebaj baterijo ki bi bilo okoli 130 EUR/letno (zavarovalna vrednost 7000Eur+ddv) (ta podatek sem izsilil od Zava.Trigalav, če bi bilo vse pošteno) bi skupaj zneslo 405Eur/letno. Če bi Renault (RCi - latnik baterije) nekoliko prilagodil cenik najema baterije, npr spustil osnovni najem (7500km/leto) na npr. 49EUR/mesec (588Eur/leto), skupaj znese 993 Eur/letno in potem vsako leto se strošek najema baterije zniža npr. 5 Eur/mesec (letno) bi vsaj na papirju pilo vodo da jim je mar za naravo. Tako jim pa ni.

Prosim za vaše predloge in kaj lahko kot potrošniki (uporabniki EV vozil) sploh naredimo da jih v enem letu prisilimo na spremembe. Mogoče bo vse skupaj predali ZVP (varstvo potrošnikov) lahko celo na EU zvezo potrošnikov in na okrajno sodišče v presojo ter tržnemu inšpektoratu.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a CRF »

Te popolnoma razumem. Tri leta sem se trudil da bi zavaroval samo baterijo, kot zahteva RCI, pa mi ni uspelo. Zaključek iz strani Triglava je bil preprosto SE NE DA!
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1513

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Predvidevam, da je potem podobna visoka cena kasko zavarovanja samo za akumulator tudi pri Twizyju?
Soul EV believer
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a robertto »

Da
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 832
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a N75 »

Največji problem najema je, da moraš za kasko plačat 800EUR, pri nakupu pa ti tega ne povedo, ja te nategnejo.

Razmišljam o odkupu baterije, predvsem zaradi tega visokega kasko.

Recimo da odkupim baterijo, koliko bi plačal za Zoe 41kWh en srednji kasko, pa katera zavarovalnica je ugodna.

Tudi pri najemu je možen kasko za 640EUR samo ni skoraj nič vključeno.
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a Franci »

Zdravo, tudi sam sem se zanimal za nakup ZOE in sem prav zaradi tega želel kupiti ZOE z lastniško baterijo. Na koncu do nakupa ni prišlo.
Kolikor sem bil sicer jaz seznanjen, moraš imeti itak dve ločeni zavarovalni polici - eno za baterijo in drugo za avto (saj je tudi dvojno lastništvo).
Sam imam sicer vedno vsaj prvih pet let avto kasko zavarovan, saj te takrat najbolj udari če pride do česa hujšega.

Res sem zavarovalnici že plačal kar vredu avto, a sem vseeno zadovoljen, da v vseh teh letih nisem imel omembe vredne nesreče.
Včasih moraš kak strošek vzeti, kot ddv, ki ga tudi moramo plačevat, čeprav imamo občurtek, da nam država da bore malo za vsa plačila, ki jih ji namenimo.
SimonZed
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a CRF »

Če bi lahko imel dve ločeni polici bi bilo preprosto... pa ne gre... Sploh nihče noče/ne zna zavarovat samo baterije...
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1626

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a pirpy »

@N75
Ali si vprašal koliko cenijo tvojo baterijo ?, koliko ima km in koliko je stara? Da si naredimo tabelo.
gskerlep
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Ljubljana
Avto: renault zoe 22kw q210
13
0

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a gskerlep »

Na pogodbi za baterijo piše da je ocenjena na 7000Eur +ddv. Torej ena Zavarovalnica naj bi enostavno ovrednostila kasko zavarovanje za ta izdelek, podobno kot zavarujejo računalnike-prenosnike ali drug material. Določijo naj ceno kasno zavarovanje in to je to, ne pa da pogojujejo kasno za lastniški avto (zoe) zaradi najema baterije, ki mora biti kasno zavarovana proti kraji.
Za to prakso moramo ukrepat in še v tem letu dvigniti prah in prijaviti vsaj na zvezo potrošnikov (ali je kdo član), tržni inšpektorat (a kdo koga pozna) in potem naprej (odvetniki). Ali kdo ve kam naj jih najprej prijavimo (RCI+Zav. Triglav)?
Mogoče se pa zbudi kakšna druga zavarovalnica in pripravi boljšo ponudbo (če kdo koga pozna naj mu predlaga). Gotovo bo sklenila dober posel glede zavarovanja zoe baterije ločeno od avta.

Če bomo skupaj migali bomo mogoče uspeli proti svetemu gralu.
HALO ?
CRF
gskerlep
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Ljubljana
Avto: renault zoe 22kw q210
13
0

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a gskerlep »

CRF napisal/-a:Te popolnoma razumem. Tri leta sem se trudil da bi zavaroval samo baterijo, kot zahteva RCI, pa mi ni uspelo. Zaključek iz strani Triglava je bil preprosto SE NE DA!

To potrjuje, da je to čisti nateg brez primere dokler bo šlo (dokler se jih ne bo preveč zbunil), pol bodo mal popustili.....tole moramo na vsa vrata poslat.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Sem član ZPS. Lahko pošljem vprašanje, če ga kdo pravilno pripravi
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a CRF »

To bi bilo super. Milsim da je trenutno @gskerlep najbolj na tekočem s situacijo. Jaz sem že malo pozabil kakšne točno so zahteve RCI.
gskerlep
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Ljubljana
Avto: renault zoe 22kw q210
13
0

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a gskerlep »

Nejccc napisal/-a:Sem član ZPS. Lahko pošljem vprašanje, če ga kdo pravilno pripravi

Z spodnjo vsebino sem seznanil ZPC, sicer anonimno, ker nisem član:
***
Vprašanje se nanaša na področje avtomobilskega zavarovanja, ki ste ga lepo opisali v vaši brušuri. Trenutno aktualno vpršanje kasko zavarovanja je pereče na primeru najemnega modela baterije pri EV vozilu (primer Reno Zoe), kjer lahko vozilo kupimo (brez lizinga ali kredita) in je lastniško in lastnik vozila ne želi skleniti kasko zavarovanja. Lastnik vozila pa si je izbral najemni model baterije ki je v vozilu, za ta tip najemnega modela baterije pa podjetje RCI (lastnik baterije) in Zavarovalnica Triglav v okviru paketnega zavarovanja za baterijo izsilita lastnika, da sklene tudi kasko zavarovanje za vozilo, čeprav tega na želi. Plus, bonus (npr. 50%) se v paketnem zavarovanju ne upošteva in po dveh letih potrošniku propade. Seveda ge za monopolno obnašanje tandema RCI in Zav.Triglav, ker kot edina ponujata kasko zavarovanje za baterijo pri vozilih Renault. Po spletnih forumih (evsvet.eu in drugi) se odvija več debat na to temo in skupno je to da jim potrošniki (lastniki Renault EV vozil) nič ne moremo. Prosim vas, da si vzamete nekaj časa in pogledate kaj se v resnici dogaja s potrošniki v tem primeru. Naslednja vrata bodo od Tržnega inšpektorata in kakšenga odvetnika ki ga ta problematika zanima....
Na to temo lahko podebatiramo tudi z zelo konkretnimi številkami pridobljenimi s strani RCI in Zav.Triglav, ki so seveda nateg in pa poštenimi predlogi (nas potrošnikov), ki jih v praksi ne želijo (preskusiti) saj jim je samo do nepoštenih visokih zaslužkov na račun nas potrošnikov.
***


Mogoče je problematika zrela z v medije, če ima kdo kakšne zveze za seznanitev kakšnega novinarja, ki ga tematika zanima?
pirpy
gskerlep
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Ljubljana
Avto: renault zoe 22kw q210
13
0

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a gskerlep »

Ta primer sem danes posredoval na društvo DemS:
Glede primera najema in kasko zavarovanja Renault baterije pa tole:

Vsi, ki smo imeli opravka z najemom baterije smo po nakupu vozila (Zoe) bili neprijetno presenečeni z načinom zavarovanja najemne baterije. Tega pred nakupom vozila trgovci običajno ne omenjajo, ker kot trgovci nimajo opravka z zavarovanji vozil in baterij ampak to področje tipično urejajo zavarovalnice, v primeru Renault baterije pa je v poslu sklepanja zavarovalne police za najem izdelka udeleženo še podjetje RCI lizing d.o.o., (Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana), ki je lastnik baterije v primeru t.i. najemne baterije za vozila Renault Zoe (EV).
No tukaj se zgodba šele začne:

Kot kupec (potrošnik) vozila (v nadaljevanju EV) lahko izbiraš med različnimi kombinacijami nakupa EV in baterije. Ena od možnosti, ki jih ponujajo trgovci je nakup vozila z gotovino brez kreditne ali lizing pogodbe, torej lastništvo EV pripada lastniku EV in izbira najemne baterije, katere lastnik je RCI Lizing d.o.o.. Nov lastnik EV se lahko odloča kakšno zavarovanje bo sklenil za EV. Običajno so naslednje možosti in sicer; AO, AO+, delni kasko, polni kasko. Kot lastnik EV sem se odločil za zavarovanje AO za vozilo, ker nimam kreditne ali lizing pogodbe za vozilo (to poudarjanje lastnišva je pomembno, da je primer verodostojen). Možnosti zavarovanje za najemno baterijo na podlagi lizing pogodbe (tako zahteva in določa lastnik baterije v svojih pogojih, v tem primeru RCI lizing d.o.o.) pa je v praksi mogoče skleni samo preko t.i. paketnega zavarovanja, ki ga je lastnik baterije (RCI lizing d.o.o.) skupaj z Zavarovalnico Trriglav d.d., kot edino možnost in v katerem ni možno izključiti kasko zavarovanja za vozilo, neglede, če lastnik vozila (EV) tega eksplicitno ne želi in ker se je odločil za zavarovalno polico AO (samo obvezno zavarovanje). No tokaj pa nastane nepredstavljiva težava za lastnika baterije (RCI lizing d.o.o.) in Zavarovalnico Trigalv d.d., ker si je potrošnik oz. kupec EV izbral nekaj kar tandem (RCI lizing d.o.o. in Zavarovalnica Triglav d.d.) ne ponujajo ali pa po mojem osebnem mnenju niso želeli ponuditi zaradi premajhnega zaslužka na račun najema baterije. Tukaj se konča vsa zgodba okoli varovanja okolja ali onesnaževanja narave (izpusti CO2 ipd...), ker tega ne podpirajo liderji prodaje in zavarovanj EV.

No zgodba se v praski nadaljuje tako, da poskušajo lastniku EV za zavarovanje bateriji narediti individualno zavarovalno polico, meni konkretno so predstavili informativno zavarovalno polico, ki vključuje kasko zavarovanje samo za baterijo v znesku cca. 900 EUR/leto. Baterija je na podlagi lizing pogodbe za najem baterije je ocenjena na 7000Eur+ddv. Torej na podlagi nekonkurenčne (monopolne) informativne zavarovalne police za baterijo (cca. 900 EUR/leto), mora lastnik EV izbrati edino mogoče paketno kasko zavarovanje (sicer so mogoče tri variante in sicer, mali, srednji in veliki paket), ki vključuje kasko za EV in kasko za baterijo) v višini najcenejšega paketnega zavarovanja (izsiljeno) plačati 641 EUR/leto, čeprav ne želi skleniti kasko zavarovanja za EV.

No po konkretnem nažiganju telefonov na lastnika baterije (RCI lizing d.o.o.) glede nepoštene ponudbe za zavarovanje kaska samo baterije sem pri pooblaščencu za registracije vozil in na podlagi cenikov, ki veljajo za običajna AO in kasko zavarovanje hitro ugotovili sledeče. Za Renault Zoe z 22kWh baterijo strošek AO zavarovanja znašal precej običajnih 235EUR/leto, posebaj za baterijo pa bi kasko zavarovanje znašalo cca. 135EUR/leto (za vrednost 7000EUR+ddv na podlagi navedene cena baterije v lizing pogodbi lastnika RCI lizing d.o.o.

Na podlagi vsega navedenega lahko kupci EV Renault (Zoe, kangoo, twizzy) upravičeno dvomimo v pošteno ponudbo s strani lastnika baterije in zavarovalnice, ki ohranjata monopolni položaj glede tega na našem trgu. Konkurenčna ponudba na obstaja. Sedaj pa res sami presodite kaj v tem paketnem zavarovanju tandema RCI in ZT (v nadaljevanju tandem) je pošteno, čeprav tandem edini argument za to paketo zavarovanje navaja, da so najbolj ugodni na trgu. Seveda so, če pa ohranjajo monopolni položaj. Drugih možnosti kupci Renault EV (primer lastništo vozila brez pogodb in najmna baterija) nimamo ali pa so v praksi samo teoretično mogoče, ker je kasko zavarovanje samo za baterijo za 50% dražjo kot za EV in baterijo skupaj v obliki t.i. paketnega zavarovanja. Pa še to: pri paketnem zavarovanju, ki ga edini ponuja tandem, lastniku EV po dveh letih propade bonifikacija pri zavarovalnici, ker tega v izsiljenem paketnem zavarovanju ni mogoče upoštevati, ker je po zagotovili tandema že tako ali tako najcenejše na trgu (ohranjajo s pomočjo monopolnega položaja oz. dogovora).

Pozvati je potrebno enega politika, novinarja in odvetnika, ki bi jih tematika voluntersko zanimala, daopravijo kar je v njihovi moči, da se ta praksa spremeni na račun dejanskih ugodnosti za latnike EV, ki jim je dejansko mar za ekologijo (naravo, ipd.) in pozvati druge zavarovalnice, da pripravijo konkurenčne ponudbe. Na prvi pogled se zdi, da tega ne želi RCI lizing d.o.o., ker zgubijo monopolni posel stoletja v Slo.
Moj zapis lahko mirno preuredite v bolj berljivo obliko, samo de se zgodba primera ne izkrivi (lastništvo EV (samo AO) in najemna baterija (kasko)).

Za nadaljno debato vedno obstaja volja in interes.
pirpy, CRF, crunchy, kt57, FV-EV, vitro
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

Jaz sem brez težav imel tri leta ZOE zavarovano pri Tilii.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a CRF »

Res? čist normalno? Z baterijo skupaj al posebej? Kolk je prišlo in zakaj nimaš več?
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a Franci »

Drejchi napisal/-a:Jaz sem brez težav imel tri leta ZOE zavarovano pri Tilii.
Tudi meni se je zdelo to skoraj nemogoče, da bi lahko zavarovanje sklenil samo pri eni zavarovalnici, edino če se pogoji iz meseca v mesec spreminjajo.
Poznam lastnika ZOE, ki ga ima na svoj zavod, ne vem sicer ali ima kak lizing ali je lastniški, vem le da ima baterijo v najemu in mi je dejal, da je za zavarovanje baterije moral skleniti ločeno zavarovalno polico - da plačuje dve zavarovanji.
Pcmcia
Prispevkov: 5
2
0

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a Pcmcia »

Živjo

Bonus ti ne propade v 2 letih, ampak v 8 letih.
Pcmcia
Prispevkov: 5
2
0

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a Pcmcia »

Če kupiš avto na leasing ga lahko zavaruješ pri katerikoli zavarovalnici. Zahtevajo pa kasko z maksimalno odbitno 1% od nove vrednosti (včasih 2%) ali 5% od škode, naravne nesreče in krajo.
Uporabniški avatar
SamCam
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 66
Avto: Opel Ampera, Citroen Czero
82
36

Re: Najem baterije za zoe in nateg pri kasko zavarovanju avta

Odgovor Napisal/-a SamCam »

Očitno mnogim takšni pogoji ustrezajo glede na število avtov na cestah. Če bi se potrošniki ne odločali za nakup pa bi verjetno hitro prišlo do spremembe. Sicer sem se tudi sam pred leti zanimal za Zoe-ja pa me je hitro minilo...
Robie, DGJ
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Renault Z.E.”