Renault ZOE - predstavitev
Re: Renault ZOE - predstavitev
Takole gre.
Regen brez zavor je od 0 do 20kW odvisno od hitrosti. 20kW od 80km/h naprej.
Z zaviranjem se poveca na 43kW, od tam naprej pa delajo ploščice.
Zelo težko se čuti prehod. Mogoče tik preden se ustaviš, pa še to bolj sliši kot čuti.
Ker je tako zastavljeno je verjetno samo po sebi precej manj močno kot pri ostalih. Se pa da vseeno lepo izkoristit tako da nikoli ne nameravam menjat karkoli okoli zavor.
Regen brez zavor je od 0 do 20kW odvisno od hitrosti. 20kW od 80km/h naprej.
Z zaviranjem se poveca na 43kW, od tam naprej pa delajo ploščice.
Zelo težko se čuti prehod. Mogoče tik preden se ustaviš, pa še to bolj sliši kot čuti.
Ker je tako zastavljeno je verjetno samo po sebi precej manj močno kot pri ostalih. Se pa da vseeno lepo izkoristit tako da nikoli ne nameravam menjat karkoli okoli zavor.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Regeneracija deluje super, sploh ne razumem zakaj bi moral imeti avto maximalno regeneracijo, če se večino časa trudim da vozim z čim manj regeneracije, ker vsaka regeneracija je izguba energije.(izguba na elektromotorju ki se greje in na elektroniki)
Najbolje je voziti tako, da sploh ni treba zavirati. Če pa že moraš pa zoe ploščice samo približa zavira pa še vedno z motorjem do 40 kW nakar pride prehod na frikcijo.
Prehod je v večini primerov nezaznaven.
Moči regeneracije ne moreš spreminjati.
Najbolje je voziti tako, da sploh ni treba zavirati. Če pa že moraš pa zoe ploščice samo približa zavira pa še vedno z motorjem do 40 kW nakar pride prehod na frikcijo.
Prehod je v večini primerov nezaznaven.
Moči regeneracije ne moreš spreminjati.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Se pa spomnem da je Aloam v enem od vlogov omenil, da se je moč regeneracije na njegovem Zoe zmanjšala po nekem updejtu.
Torej so imeli prvi primerki Zoe močnejšo regeneracijo, preden si stisnil zavore.
Če bi lahko kaj spremenil bi to, da regeneracijo povsem izključim in jo popolnoma prestavim na zavorno pedal.
Torej so imeli prvi primerki Zoe močnejšo regeneracijo, preden si stisnil zavore.
Če bi lahko kaj spremenil bi to, da regeneracijo povsem izključim in jo popolnoma prestavim na zavorno pedal.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Tesla in i3 šoferji so vajeni vozit po klancu navzdol z gasom. In to bi rekel da je fajn za v mestu.
Drugače bi pa jaz raje imel nič kot full regen.
Drugače bi pa jaz raje imel nič kot full regen.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Težko je voziti varčno samo z "gasom".
Goran poskusi vozit tako, da je kw meter na 0 (če ti kaže trenutno porabo) ko se približuješ mestu kjer boš moral ustaviti zaradi gneče ali semaforja.
Goran poskusi vozit tako, da je kw meter na 0 (če ti kaže trenutno porabo) ko se približuješ mestu kjer boš moral ustaviti zaradi gneče ali semaforja.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Super, hvala vsem za odgovore. Potem vse kar sem zasledil okoli po netu ne drzi najbolje. Kot berem je regeneracija nastavljena bolj na malo (sele 20kW pri 80km/h+), kar pa se po potrebi poveca s pritiskom na zavoro do 43kW. Skratka optimalno & podobno ostalim EV. Sem spet pred dnevi pogledal 2 reviewa kjer so kot slabost omenili to, da Zoe nima regeneracije (ja, nima...). Bullshit potem
Goran: regeneracija ima izgube, ki varirajo glede na avto, tip motorja ipd. So pa recimo ~50%. Se vedno bistveno bolje kot dizel/bencin kjer regeneracije ni. A spet bistveno slabse kot ce bi vozil tako, da regeneracije ni. Tako kot jaz vozim dizla ce se le da, vecina avtov okoli mene se bliska kot da so novoletne smrekce, gas/zavora/gas/zavora. Sicer pa so njihove ploscice in diski, who cares
Skratka imas dva voznika, ki svoj dan prevozita po mestu tako da pred semaforji in krizisci:
- voznik A: vozi dinamicno do konca, malo pred semaforjem uporabi max regeneracijo brez uporabe ploscic
- voznik B: spremlja promet dalec naprej in primerno temu predcasno spusti gas, ampak toliko da je 'idle' s kar se da malo regeneracije. Pojemek je vecinoma le zaradi kotalnega upora. Na koncu uporabi malo regeneracije za ustavit avto
In ce oba voznika to naredita 30x, 40x. Razlika na koncu dneva bo precejsnja v prid vozniku A. Tudi izmerljivo je cisto enostavno. Na koncu dneva voznje se pogleda koliko je bilo regenerirane energije in se jo poracuna s podatkom izgub ki jih ima tisti avto pri regeneraciji. Verjetno se to da dobit za vecino EV motorjev vgrajenih v trenutne avtomobile. Ali pa vsaj priblizno
Na podlagi podobne logike je audi imel testni pilotni projekt v Ingoldstadtu t.i. "pametnega avtomobila", ki je povezan s semaforji in navigacijo ter vnaprej predvidi koliko je pametno vozit da bo cim manj zaviranja in stanja na rdecih. O tem sem bral pred 2 leti, takrat delano se z ICE vozili, ampak princip je enak.
Jasno pa vsak vozi kot mu pase, imam trenutke ko vozim silno neefektivno
Goran: regeneracija ima izgube, ki varirajo glede na avto, tip motorja ipd. So pa recimo ~50%. Se vedno bistveno bolje kot dizel/bencin kjer regeneracije ni. A spet bistveno slabse kot ce bi vozil tako, da regeneracije ni. Tako kot jaz vozim dizla ce se le da, vecina avtov okoli mene se bliska kot da so novoletne smrekce, gas/zavora/gas/zavora. Sicer pa so njihove ploscice in diski, who cares
Skratka imas dva voznika, ki svoj dan prevozita po mestu tako da pred semaforji in krizisci:
- voznik A: vozi dinamicno do konca, malo pred semaforjem uporabi max regeneracijo brez uporabe ploscic
- voznik B: spremlja promet dalec naprej in primerno temu predcasno spusti gas, ampak toliko da je 'idle' s kar se da malo regeneracije. Pojemek je vecinoma le zaradi kotalnega upora. Na koncu uporabi malo regeneracije za ustavit avto
In ce oba voznika to naredita 30x, 40x. Razlika na koncu dneva bo precejsnja v prid vozniku A. Tudi izmerljivo je cisto enostavno. Na koncu dneva voznje se pogleda koliko je bilo regenerirane energije in se jo poracuna s podatkom izgub ki jih ima tisti avto pri regeneraciji. Verjetno se to da dobit za vecino EV motorjev vgrajenih v trenutne avtomobile. Ali pa vsaj priblizno
Na podlagi podobne logike je audi imel testni pilotni projekt v Ingoldstadtu t.i. "pametnega avtomobila", ki je povezan s semaforji in navigacijo ter vnaprej predvidi koliko je pametno vozit da bo cim manj zaviranja in stanja na rdecih. O tem sem bral pred 2 leti, takrat delano se z ICE vozili, ampak princip je enak.
Jasno pa vsak vozi kot mu pase, imam trenutke ko vozim silno neefektivno
Re: Renault ZOE - predstavitev
Jest komot peljem kot v leru. OK lahko da je včasih malo v plusu ali minusu, za čisto nulo moram gledati na števc. Z dizlom se tud nikol nisem vozil v leru. Pač sem mel tolk gasa da se mi je zdela brzina ustrezna.
Sicer pa se s tem sploh ne obremenjujem, ker nikoli ne delam več km kot ima dometa. Čiki in kava me pridejo dnevno precej več kot štrom, pa se še nisem odločil prenehati
Efiksnost imam pa zelo slabo. Samo enkrat sem bil nad 50% Evo zdele sem prepeljal od KC do Polja, v glavnem povsem prazna cesta, učinkovitost pa ......
Sicer pa se s tem sploh ne obremenjujem, ker nikoli ne delam več km kot ima dometa. Čiki in kava me pridejo dnevno precej več kot štrom, pa se še nisem odločil prenehati
Efiksnost imam pa zelo slabo. Samo enkrat sem bil nad 50% Evo zdele sem prepeljal od KC do Polja, v glavnem povsem prazna cesta, učinkovitost pa ......
Re: Renault ZOE - predstavitev
Pri katerem trgovcu pa je bilo tole?mbozic napisal/-a:NIMA TOPLE VODE!!!!!
Prišel kolega na Renault,da bi kupil nov ZOE. Vas kaj posebno zanima vpraša trgovec. Ali ima nov ZOE TOPLOTNO ČRPALKO
zanima kupca? Trgovec reče gospod ta avto nima klasičnega motorja. ZATO NIMA TOPLE VODE.
Mislim, da bi fante na RNS tudi tole zanimalo, saj so kar nekaj časa, denarja in energije vložili v ZE projekt.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Je ze kaj informacij glede tega s strani RenaultNissan Slovenija ?
One of the most interesting parts of the lease announcement is that the Renault ZOE with previous generation batteries (22 kWh) can now be seamlessly upgraded to the new Z.E. 40 (41 kWh) pack, via a renewed lease deal (from spring 2017). A big advantage when it comes to re-sale…or if one just wants more electric miles as technology permits.
http://insideevs.com/renault-leases-100 ... kwh-packs/
One of the most interesting parts of the lease announcement is that the Renault ZOE with previous generation batteries (22 kWh) can now be seamlessly upgraded to the new Z.E. 40 (41 kWh) pack, via a renewed lease deal (from spring 2017). A big advantage when it comes to re-sale…or if one just wants more electric miles as technology permits.
http://insideevs.com/renault-leases-100 ... kwh-packs/
Re: Renault ZOE - predstavitev
Še nič uradnega. Neke govorice da bi načeloma lahko odplačal leasing, in potem kupil baterijo, ampak to so samo govorice.
Re: Renault ZOE - predstavitev
ta bo najdražja
bi bilo bolje, da menjaš baterijo za 3500 pa potem odkupiš leasing
bi bilo bolje, da menjaš baterijo za 3500 pa potem odkupiš leasing
Re: Renault ZOE - predstavitev
Bi bilo fino.... Samo po odkupu leasinga baterija ni tvoja , samo plačevat ti ni treba več.pirpy napisal/-a:ta bo najdražja
bi bilo bolje, da menjaš baterijo za 3500 pa potem odkupiš leasing
Re: Renault ZOE - predstavitev
Kako to misliš, baterija ni moja ? če mi ni treba plačevati potem je baterija moja, oz jim je ne vrnem nikoli?
Re: Renault ZOE - predstavitev
V bistvu se govori, da moraš odplačat ceno baterije potem lahko kupiš novo, torej, če jo imaš 3 leta, vsako leto ji cena pade za 10 %, je potem vredna dobre 5 k + ddv in to moraš plačat preden lahko kupiš novo.
Re: Renault ZOE - predstavitev
khm 16 k, da si lastnik nove baterije + 3 k v treh letih za leasing je to 19 k + avto 22k hehehe optimisti.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Sklenil si pogodbo za (predvidevam) 3 leta... in to moraš odplačati, potem lahko nehaš in do RCI nimaš več obveznosti, ampak baterija je pa njihova. Kako bo to tehnično izvedljivo bomo še videli, ampak načeloma jim moraš vrnit baterijo.
Ja imaš prav, bolj verjetna je druga varianta, da moraš odplačat preostalo vrednost baterije... ampak kot si naračunal, to ne bo naredil nihče. In to je verjetno tudi njihova želja.
Ja imaš prav, bolj verjetna je druga varianta, da moraš odplačat preostalo vrednost baterije... ampak kot si naračunal, to ne bo naredil nihče. In to je verjetno tudi njihova želja.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Če kupiš rabljeno Zoe, ali moraš podpisat pogodbo za najem baterije? Recimo da bi se najdla firma ( si zmislim- Metron ), ki bi delala aftermarket baterije za Zoe in pri njih kupiš?
Re: Renault ZOE - predstavitev
Aftermarket baterije še ni na trgu, res so turki nekaj delali samo mislim, da so uporabili bms računalnik od originalne baterije,torej so razstavili originalno baterijo in noter zložili 18650 baterije.
Če se najde nekdo, ki bo znal prepričat avto, da se pelje na ne original baterijo potem ti res nebo treba več podpisat nove pogodbe saj je avto tvoj, do takrat pa...
Če se najde nekdo, ki bo znal prepričat avto, da se pelje na ne original baterijo potem ti res nebo treba več podpisat nove pogodbe saj je avto tvoj, do takrat pa...
Re: Renault ZOE - predstavitev
Saj lahko kupiš Zoe tudi z lastniško baterijo. Je pa res, da si z 41kW baterijo takoj na 24.000€+...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek