Renault ZOE - predstavitev
Re: Renault ZOE - predstavitev
Ce imas leasing baterije, placas 3k, nadaljujes z leasingom 40kW baterije po paketu ki ga izberes
Re: Renault ZOE - predstavitev
Tako nekako ja... Po tem ko ti poteče leasing... Razen če bodo pustili prekinitev pogodbe v primeru da skleneš novo.matija napisal/-a:Ce imas leasing baterije, placas 3k, nadaljujes z leasingom 40kW baterije po paketu ki ga izberes
Re: Renault ZOE - predstavitev
Očitno ne. Samo, a je potem treba vsako leto novo pogodbo podpisovat...
Re: Renault ZOE - predstavitev
Danes sem na avtosejmu v kotu Renault vprasal prodajalca, ce se lahko kupi rabljeno Zoe iz tujine (npr na mobile.de so ugodni) ter ne podpise nove pogodbe ter njim doplaca spremembo v lastnisko baterijo ter jo se nadgradi po moznosti.
Je razozil, da na tak nacin kot je avto prodan — tak bo do odpada. Ce kupis taksno Zoe ki je bila prodana z leasingom baterije, lahko le to podaljsas ali nadgradis (za 3k na 40kWh). Corej ce kupis lastnisko, bo za vedno lastniska baterija. So pa lastniske do sedaj kolikor vem prodajali le v angliji, kjer je pa volan na desni.
Nova 40kWh Intens, z nekaj maliega klikov dodatne opreme pa stane toliko kot Ioniq...
Je razozil, da na tak nacin kot je avto prodan — tak bo do odpada. Ce kupis taksno Zoe ki je bila prodana z leasingom baterije, lahko le to podaljsas ali nadgradis (za 3k na 40kWh). Corej ce kupis lastnisko, bo za vedno lastniska baterija. So pa lastniske do sedaj kolikor vem prodajali le v angliji, kjer je pa volan na desni.
Nova 40kWh Intens, z nekaj maliega klikov dodatne opreme pa stane toliko kot Ioniq...
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3564
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951616
Re: Renault ZOE - predstavitev
Res je .
Pravijo da bi renault raje prodal nov avto kot pa menjal baterijo a jaz, ki ga že imam pač ne bom več kupil zoe samo zaradi večje baterije, nadgradil pa mogoče bi, če bi bilo ugodno.
Pravijo da bi renault raje prodal nov avto kot pa menjal baterijo a jaz, ki ga že imam pač ne bom več kupil zoe samo zaradi večje baterije, nadgradil pa mogoče bi, če bi bilo ugodno.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3564
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951616
Re: Renault ZOE - predstavitev
tole je prišlo iz renoja danes
Pozdravljeni,
Menjava baterije bo možna najprej v začetku meseca maja. Stroški menjave zajemajo vse, naročilo, prevoz, vgradnjo in se zaenkrat gibljejo okoli 3500,00eur. Oglasite se, prosim, v začetku maja, ko vam bomo lahko dali bolj podrobne informacije.
Pozdravljeni,
Menjava baterije bo možna najprej v začetku meseca maja. Stroški menjave zajemajo vse, naročilo, prevoz, vgradnjo in se zaenkrat gibljejo okoli 3500,00eur. Oglasite se, prosim, v začetku maja, ko vam bomo lahko dali bolj podrobne informacije.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Predrago, nekdanji predsednik društva DEVS je plačal za menjavo lastniškega (!) akumulatorja 7500 EUR... http://www.devs.si/devs/nissan-leaf-24- ... e-baterije
Soul EV believer
Re: Renault ZOE - predstavitev
Test Renault ZOE
Najprej testiral polnjenje na šuko. Z prenosno doma narejeno postajo dosegel 6,6 kW (32A) polnjenja na eni fazi. Doseg vozila kazal 270 km. Nastavil števec na nulo ter se pripeljal 120 km po avtocesti do Vrhpolja a glede na prikaz preostalih km bi se lahko vrnil nazaj. Vendar sem imel namen testirat polnjenja in porabo. Večina po avtocesti brez ECO načina z normalno vožnjo. Iz Vrhpolja odšel v Novo Gorico in nazaj do Ajdovščine. Tam sem prav pogrešal polnjenje. Priklopil sem da vidim, če je to 22 kW. Pustil par minut in napolnil 3 kW/h. Energije je bilo še za 200 km Nato odšel po avtocesti proti Strunjanu. rebernice proti Razdrtemu so pobrale svoj davek. Vendar se je stvar proti Kopru normalizirala. Ko sem prispel v Strunjan je bil domet še vedno 75 km. Odšli z prijateljem do Izole napolnit nas s pivo in avto z elektriko. Na hitro spili pivo in odšli do avtomobila bil je 66% napolnjen in kazal 200 km dosega. Odpeljal prijatelja nazaj v Strunjan, ter odšel po avtocesti do Ajdovščine. Spet davek klanca v Razdrtem 90 km dosega. V Ajdovščini pa nazaj z regeneracijo 110 km. Priklopil avto na polnilno postajo. Jaz pa v pekarno po pizzo, ter na hitro pojedel. Avto se je napolnil ta čas za 180 km. Odpeljal avto nazaj čez Kalce. Zopet davek klanca domet padel na 120 km. Do Vrhnike pa zopet narasel na 130 km. Iz Vrhnike še 70 km. Ko sem vrnil vozilo je bilo še vedno energije za 75 km ali 32% baterije Skupna dolžina 450 km poraba pod 14 kW/h.
Plusi so:
Udobna in lahkotna vožnja.
Doseg vozila realno 270 km.
Presenečeni nad polnjenjem.
Realni prikaz dosega vozila.
Minusi:
Cviljenje in pihanje ventilatorja pri polnjenju.
Med vožnjo prisoten rahel pisk visoke frekvence tudi pri zaviranju.
V prtljažniku pri dvigu obloge se lahko urežete ob pločevino.
Končni vtis Pozitiven imel bi tak avto takoj. Ako bi bil rahlo cenejši.
Marjan Božič
Najprej testiral polnjenje na šuko. Z prenosno doma narejeno postajo dosegel 6,6 kW (32A) polnjenja na eni fazi. Doseg vozila kazal 270 km. Nastavil števec na nulo ter se pripeljal 120 km po avtocesti do Vrhpolja a glede na prikaz preostalih km bi se lahko vrnil nazaj. Vendar sem imel namen testirat polnjenja in porabo. Večina po avtocesti brez ECO načina z normalno vožnjo. Iz Vrhpolja odšel v Novo Gorico in nazaj do Ajdovščine. Tam sem prav pogrešal polnjenje. Priklopil sem da vidim, če je to 22 kW. Pustil par minut in napolnil 3 kW/h. Energije je bilo še za 200 km Nato odšel po avtocesti proti Strunjanu. rebernice proti Razdrtemu so pobrale svoj davek. Vendar se je stvar proti Kopru normalizirala. Ko sem prispel v Strunjan je bil domet še vedno 75 km. Odšli z prijateljem do Izole napolnit nas s pivo in avto z elektriko. Na hitro spili pivo in odšli do avtomobila bil je 66% napolnjen in kazal 200 km dosega. Odpeljal prijatelja nazaj v Strunjan, ter odšel po avtocesti do Ajdovščine. Spet davek klanca v Razdrtem 90 km dosega. V Ajdovščini pa nazaj z regeneracijo 110 km. Priklopil avto na polnilno postajo. Jaz pa v pekarno po pizzo, ter na hitro pojedel. Avto se je napolnil ta čas za 180 km. Odpeljal avto nazaj čez Kalce. Zopet davek klanca domet padel na 120 km. Do Vrhnike pa zopet narasel na 130 km. Iz Vrhnike še 70 km. Ko sem vrnil vozilo je bilo še vedno energije za 75 km ali 32% baterije Skupna dolžina 450 km poraba pod 14 kW/h.
Plusi so:
Udobna in lahkotna vožnja.
Doseg vozila realno 270 km.
Presenečeni nad polnjenjem.
Realni prikaz dosega vozila.
Minusi:
Cviljenje in pihanje ventilatorja pri polnjenju.
Med vožnjo prisoten rahel pisk visoke frekvence tudi pri zaviranju.
V prtljažniku pri dvigu obloge se lahko urežete ob pločevino.
Končni vtis Pozitiven imel bi tak avto takoj. Ako bi bil rahlo cenejši.
Marjan Božič
Božič Marjan
Re: Renault ZOE - predstavitev
Piskanje pri polnjenju sem tudi sam mislil da bo moteče, pa ni niti najmanj. Saj ne sediš zraven avta ko se polni. Je pa še pripravno, ker takoj veš da se polni
Pisk med vožnjo, pri določenih močeh je res prisoten.
Prtljažnika pa še nisem razdiral
Pisk med vožnjo, pri določenih močeh je res prisoten.
Prtljažnika pa še nisem razdiral
Re: Renault ZOE - predstavitev
Med polnjenjem piska, ventilator dela samo pri večji moči polnjenja in višji temperaturi, hlajenje polnilca in baterije.
Med vožnjo se sliši piskanje.
V prtljažniku so neke luknje v plehu.
Opažam veliko napak pri pri uporabi enot tudi pri drugih uporabnikih na forumu in ostalih spletnih straneh.
kW
kWh
kWh/100km
Jaz imam doseg 200 do 250 km,
poraba 20 do 25 kWh/100km,
merjeno na vtičnici polnjenje 3x16A,
to je odvisno tudi od poti kjer voziš,
je pa tudi res da s električnim hitreje vozim.
Med vožnjo se sliši piskanje.
V prtljažniku so neke luknje v plehu.
Opažam veliko napak pri pri uporabi enot tudi pri drugih uporabnikih na forumu in ostalih spletnih straneh.
kW
kWh
kWh/100km
Jaz imam doseg 200 do 250 km,
poraba 20 do 25 kWh/100km,
merjeno na vtičnici polnjenje 3x16A,
to je odvisno tudi od poti kjer voziš,
je pa tudi res da s električnim hitreje vozim.
Re: Renault ZOE - predstavitev
A je to "realna" poraba, ali to kar javlja avto? Ker s precej ne-varčno vožnjo imam jaz trenutno porabo (kot računa avto) od 15 do 17kWh/100kmN75 napisal/-a: poraba 20 do 25 kWh/100km,
merjeno na vtičnici polnjenje 3x16A,
to je odvisno tudi od poti kjer voziš,
je pa tudi res da s električnim hitreje vozim.
Re: Renault ZOE - predstavitev
Tam kjer se jaz vozim, realna poraba za
februar 25kWh/100km (original gume letne)
maj 22kWh/100km (spredaj Bridgestone driveguard zadaj EV energy)
Merim tako, ko 100% napolni popišem merilnik porabe in števec kilometrov.
februar 25kWh/100km (original gume letne)
maj 22kWh/100km (spredaj Bridgestone driveguard zadaj EV energy)
Merim tako, ko 100% napolni popišem merilnik porabe in števec kilometrov.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3564
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951616
Re: Renault ZOE - predstavitev
ah kje pa kar je 14.5 kWh na vtičnici na 100 kmCRF napisal/-a:Aha, saj potem pa smo pa tam tam, če moje preračunam na relano.
in to polnjeno z granny 13 A z balansiranjem vred.
Vožnja pa seveda brez AC in po omejitvah v trenutnih vremenskih razmerah.
Re: Renault ZOE - predstavitev
A kdo kaj spremlja sceno na tujih forumih? Nekaj sem slišal in bral o BMS apdejtu po katerem naj bi SOH skočil nazaj na 100% oz. tam nekje. Klima oz. hlajenje baterije naj bi delovalo malce drugače in ugibalnik dosega naj bi bil veliko manj pesimističen.
Moj avto me že poziva na servis čez 20 dni (dve leti ga že imam) in bom takrat videl kaj in kako...
Moj avto me že poziva na servis čez 20 dni (dve leti ga že imam) in bom takrat videl kaj in kako...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek