
Ni breveze ... The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.Samo ugotoviš, da je brezveze in da je prav točno tako kot je.
Ni vseeno al ti le ni uspelo al tut probal nisi ...
Torej, bo Megane al bo ID.3?
Ni breveze ... The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.Samo ugotoviš, da je brezveze in da je prav točno tako kot je.
Pred dvema letoma je bila povprečna plača 40€ nižja kot letos... Kupna moč je ostala nespremenjena.
Renault 5 naj bi spadal v točno ta segment. Podobno 4. Kakšno leto, dva kasneje se jim pridružijo še VW family, Hyundai ipd. Do 2030 tudi verjetno že z večjimi baterijami. Upam da tudi optimiziranim pogonom (manj baterije za več razdalje).Rubb napisal/-a: ↑11 Avg 2022, 10:43 Ne primerjaj denarja z "good". To da narediš oziroma skušaš naredit druge bogatejše (kot praviš ti čeprav jaz vse skupaj berem bl kot nek tvoj ego trip) ne boš naredu nč dobrega za svet. Več ljudi z veliko denarja pomeni zgolj večjo potrošnjo. Ne pomeni napredka družbe in definitivno pomeni ravno nasprotno. Zaton civilizacije zaradi potrošnje.
Glede Megana pa me veseli, da so naredili nekaj kar zgleda kot dober izdelek. Zdaj naj naredijo še Cliota na elektriko za 20k pa so zmagali.
R5 bo verjetno zamenjal Zoe, s katerim nimam pojma kaj bodo naredili. 4L bo verjetno električni Captur. Prvi pride 2024, drugi 2025, tako da 20k banchmark bi moral zdržati, sploh ker bi se morale cene baterij spet počasi spuščati glede na umirjanje mednarodnih trgov surovin.
To se že ve - lani poleti so objavili, da bodo Zoe delali do 2025, potem se ukine in ga nadomesti R5. Vzrok so menda 30% nižji stroški izdelave. Zdaj pa kdo verjame, da bomo kupci zato ceneje prišli do avta?
Senčilo je verjetno geografska značilnost večino dneva je lahko sonce nizko nad obzorjem in moti pogled. Od dveh zlov pač zbereš manjšega. Za snemanje s spreminjanjem fokusa med vožnjo pa tudi jaz nisem, čeprav je videti vklopljen asistenčni sistem, ki skrbi za vožnjo znotraj prometnega pasu.