Mercedez priključni hibrid GLC F-Cell
Mercedez priključni hibrid GLC F-Cell
Mercedez namerava predstaviti prvi avtomobil, ki ga bo poganjal vodik, ter bo hkrati omogočal polnjenje iz električnega omrežja.
Kar se sliši zanimivo, v praksi pa ne predstavlja praktično nič novega. Vsi avtomobili, ki jih poganja elektrika iz gorivnih celic, imajo za vmesno hranjenje energije določeno kapaciteto baterijskih celic. Kar namerava Mercedez, je le omogočiti polnjenje teh baterij direktno prek priključka. Te baterije naj bi zadostovale za skupaj 30km vožnje.
Vodik je torej še vedno uporaben. Če ne za drugega za nekaj medijske pozornosti.
Re: Mercedez priključni hibrid GLC F-Cell
Po 30 letih razvoja == game over za Daimler.
https://electrek.co/2020/04/22/daimler- ... oo-costly/
Vir navaja se infografiko podobni tisti, ki sem jo ze veckrat linkal na forum, ugotavljajo podobno, vir kot kaze VW.
https://electrek.co/2020/04/22/daimler- ... oo-costly/
Vir navaja se infografiko podobni tisti, ki sem jo ze veckrat linkal na forum, ugotavljajo podobno, vir kot kaze VW.
Re: Mercedez priključni hibrid GLC F-Cell
Dolgo so rabili, da so ugotovili, da je preveč procesov in stopenj od začetka do konca, da bi lahko bil boljši izkoristek, varnost in predvsem zanesljivost - praviloma manj ali enostavneje je, boljše je.
Re: Mercedez priključni hibrid GLC F-Cell
To je blo znano že vsaj 2003, pred 17imi leti ... ampak ker se je treba delat da smo napredni in pumpat takšne in drugačne subvencije,
je vsak kretenizem dost dišeč. Daimler bo lahko srečen če bo vodik edini ukinjen program...
je vsak kretenizem dost dišeč. Daimler bo lahko srečen če bo vodik edini ukinjen program...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi