GreenGT H2 dirkalnik na vodik

Ker imajo več skupnega z EV kot ICE si zaslužijo prostor na forumu
Odgovori
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

GreenGT H2 dirkalnik na vodik

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Na pariškem dirkališču Paul Ricard sta dirkača Olivier in Aurélien Panis pod vodstvom Jeana-Francoisa Weberja predstavila dirkalnik GreenGT H2, ki ga poganja vodik. Gorivne celice pretvarjajo vodik v elektriko, ki poganja dva elektromotorja s skupno močjo 400kW in navorom 4000Nm.

Kompaktna gorivna celica v dirkalniku ima moč 340kW in napaja motorja direktno, brez vmesne baterije. GreenGT H2 so razvili na podlagi preteklih izkušenj, ki so jih nabirali s prejšnjimi modeli, že od leta 2009.

Vodik je shranjen v dveh 160-litrskih rezervoarjih pod tlakom 350 barov. Vsega skupaj ga je 8 kilogramov, kar je energijsko enako 50 litrom bencina. To zadostuje za 40 minut vožnje. Največja hitrost, ki jo bolid doseže je 300km/h.

Pri podjetju pa poudarjajo, da jim dirkanje ni edini cilj, vendar računajo tudi na implementacijo njihovega pogpona v vsakdanjih vozilih.
GreenGT H2, dirkalnik, ki ga poganja vodik
GreenGT H2, dirkalnik, ki ga poganja vodik
[/center]
Odgovori

Vrni se na “Gorivne celice in vodik”