BMW je z razvojem avtomobila na vodik začel že v letu 2005. Takratna serija 7 je bila gnana z električnim motorjem napajanim iz vodikovih gorivnih celic, katere je BMW začel razvijati že leta 1999.
Tokratni BMWjev prototip je demonstracijsko vozilo na vodik, namenjeno razvoju novih tehnologij. Osnovano je na BMW 5 seriji Gran Turismo in uporablja 245 konjski električni motor, napajan iz visokonapetostne baterije, podobne tistim v serijah eDrive in "i". Tank za vodik pa je pozisioniran med prvo in zadnjo osjo.
Posoda za shranjevanje vodika CGH2 pri 700 barih , ali BMWjevo patentirano kriogensko tlačno posodo pri 350braih. Kriogenska posoda omogoča BMWju da shrani vodik v plinastem stanju pri nizkih temperaturah in le 350 barih tlaka. S takšno posodo doseže vozilo 500km dosega. Velik del uporabljenih tehnologij je rezultat skupnega razvoja s Toyoto.
BMW vidi uporabnost vodika predvsem v večjih avtomobilih, kjer velikost in teža nista omejena. Tako kot Toyotin Mirai, pa tudi BMW 5 FCEV, med vožnjo ustvarja različne, precej glasne, zvoke, za katere so inženirji zatrdili, da so stvar razvoja in jih bo potrebno še utišati pred serijsko proizvodnjo.
BMW pa ni komentiral polnilne infrastrukture, katera je praktično neobstoječa, ter samega postopka in učinkovitosti pridobivanja vodika. Je pa vsaka alternativa nafti dobrodošla in mogoče se tudi za vodik najde primerna uporaba.
[/center]
BMW 5 GT na vodik
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 485 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 729 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 649 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb