Hyundai in vodik

Ker imajo več skupnega z EV kot ICE si zaslužijo prostor na forumu
himi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 95
82
1

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a himi » 09 Feb 2020, 16:04

Podpredsednik Hyundai-a v ZDA predstavlja "družbo vodika":

Hyundai heir shares future mobility vision with US governors
Uporabniški avatar
bostjan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 44
Kraj: Podsmreka (1356)
Avto: Leaf 2017 30kWh, 06/2020 še 24kWh neto, SOH - 82%
95
25

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a bostjan » 13 Feb 2020, 18:59

himi je napisal/-a:No pa se je začelo...

Korejska vlada ima že v štartu težave pri vzpoztavitvi omrežja polnilnic:

Gov-t hydrogen initiative off to shaky start


Ali v Koreji tudi polnijo samo trije na uro? Imajo bolj dodelane polnilnice?
Ali je tako samo v evropi in ameriki?
Uporabniški avatar
bostjan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 44
Kraj: Podsmreka (1356)
Avto: Leaf 2017 30kWh, 06/2020 še 24kWh neto, SOH - 82%
95
25

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a bostjan » 13 Feb 2020, 19:04

FV-EV je napisal/-a:Pomisleki so na mestu, jaz si tudi ne želim take polnilnice nikjer v bližini, niti na področjih, kjer se mimo sprehajam ali vozim.


Hydrogen Fueling Station Explosion Halts Fuel Cell Car Sales by Toyota- Hyundai

Vodik... dajte se pogovarjat o čem bolj realnem, pravzaprav karkoli drugega je bolj realno.
Se spomnite cepelinov, bili so na vodik, a kdo kje vidi kakšnega? (Hindenburg disaster)
Dzun Tao
himi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 95
82
1

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a himi » 17 Feb 2020, 08:19

Hyundai is planning to launch hydrogen fuel-cell trucks in 2023 in a bid to take the lead in next-generation electric vehicles.

Hyundai to launch hydrogen truck in 2023
himi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 95
82
1

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a himi » 12 Maj 2020, 18:12

Hyundai kar ne odneha z vodikom. V Koreji bodo tokrat psotavili polnilnico vodika za avtobue:

Hyundai Motor to establish hydrogen bus charging station at Incheon airport
himi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 95
82
1

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a himi » 01 Jul 2020, 20:16

Korejska vlada in Hyundai resnično želita, da vodik "spelje"...

Seoul opens world-s 1st hydrogen mobility show

Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.
Argo
-
Prispevkov: 1567
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
958
701

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a Argo » 01 Jul 2020, 20:32

himi je napisal/-a:Korejska vlada in Hyundai resnično želita, da vodik "spelje"...

Seoul opens world-s 1st hydrogen mobility show

Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.


Pumpe tam rastejo kot gobe po dežju. Imajo podobno strategijo kot Tesla z SC.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90, V40
476
2340

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 01 Jul 2020, 21:32

bostjan je napisal/-a:
FV-EV je napisal/-a:Pomisleki so na mestu, jaz si tudi ne želim take polnilnice nikjer v bližini, niti na področjih, kjer se mimo sprehajam ali vozim.


Hydrogen Fueling Station Explosion Halts Fuel Cell Car Sales by Toyota- Hyundai

Vodik... dajte se pogovarjat o čem bolj realnem, pravzaprav karkoli drugega je bolj realno.
Se spomnite cepelinov, bili so na vodik, a kdo kje vidi kakšnega? (Hindenburg disaster)


Cepelini so še, pripravljajo se za nosilnosti več deset ton (10-50 ton), ali za večje število potnikov za luksuzno križarjenje, pri čemer ostane v zraku lahko več dni. So pa po novem na HELIJ. Torej nič več eksplozij, požarov. Proizvajalec je AIRLANDER.
LINK:
HAV
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6304
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4825
5785

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Jul 2020, 05:29

himi je napisal/-a:Korejska vlada in Hyundai resnično želita, da vodik "spelje"...

Seoul opens world-s 1st hydrogen mobility show

Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.

Želje so eno, realnost pa drugo. ČE bo ostala izbira med vodikom in elektriko, bo večina izbrala elektrone.
Zaenkrat še admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2073
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2613
5009

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a DGJ » 02 Jul 2020, 07:55

Hyundai naj raje ta sredstva, ki jih namenja za razvoj vozil na vodik vloži v EV, ker so že zdaj solidni in učinkoviti.
Vodik je slepa veja.
warpedone, Ogo, Dzun Tao
Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 355
Avto: Hyundai Kona EV
277
152

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a Ogo » 02 Jul 2020, 22:24

Vodik je tiha želja trenutne naftne industrije. Saj se s tem ohrani njihov način poslovanja. Tudi večino vodika se trenutno prideluje direkt iz nafte.
Tako da ni ne logike z vidika ekologije, niti iz vidika obnovljivih virov, se pa ohranja pozicija naftašev.
warpedone, Avrelij, Sebastijan, FV-EV, prijazen, vivo, Dzun Tao
Avrelij
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 385
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
327
253

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a Avrelij » 12 Okt 2020, 09:10

Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2361
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1920
1329

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a warpedone » 12 Okt 2020, 09:29

Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.


To se naj bi razumelo kot nek poseben dosežek... tudi če se res zgodi, da jim rata prodat 500 tisoč teh zadev, bo to leta 2030 katastrofaln neuspeh v primerjavi s prodajo EVjev.
Bo le nekaj malega manj od št. prodanih ICE.

next-generation electric vehicle

:giggle: ... direkt zaslužijo si to, kar jih bo (in jih je deloma že) doletelo.
Tesla fanboi ... since '06
rgornik
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 626
Kraj: Dragomelj
Avto: Renault
387
164

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a rgornik » 12 Okt 2020, 10:20

Sem vesel, da razvijajo vodikovo tehnologijo, ker bo definitivno prišla prav za tovornjake, ki vozijo na dolge razdalje po terenu, kjer ni ustrezna polnilna infrastruktura in predvsem za ladjarstvo, ki mora zelo pohitet s svojo trasformacijo, saj proizvajajo precej več izpustov kakor celoten kopenski promet skupaj.
Franci, timo, hribovc0601
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 773
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
821
205

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a Franci » 12 Okt 2020, 11:20

Se strinjam, da predvsem ladijski promet potrebuje čistejšo alternativo trenutnemu gorivu, ki ne onesnažuje okolja samo z izgorevanjem slednjega vendar že pri sami separaciji in pripravi goriva na ladji.
Kot ladijski strojnik sem delal le slabi dve leti, pa še to pred skoraj 20 leti, tako, da o načinih izpustov in samem nadzoru danes ne vem prav veliko, a takrat je šlo veliko odpadnega goriva in maziv v morje, papirje glede oddaje slednjega pa se je dobilo v tretjih državah...
Verjamem, da bo razvoj vodikove tehnologije pripomogel k čistejšim transportnim potem, tako po morju kot po kopnem.
rgornik
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 626
Kraj: Dragomelj
Avto: Renault
387
164

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a rgornik » 12 Okt 2020, 11:39

Franci je napisal/-a:Se strinjam, da predvsem ladijski promet potrebuje čistejšo alternativo trenutnemu gorivu, ki ne onesnažuje okolja samo z izgorevanjem slednjega vendar že pri sami separaciji in pripravi goriva na ladji.
Kot ladijski strojnik sem delal le slabi dve leti, pa še to pred skoraj 20 leti, tako, da o načinih izpustov in samem nadzoru danes ne vem prav veliko, a takrat je šlo veliko odpadnega goriva in maziv v morje, papirje glede oddaje slednjega pa se je dobilo v tretjih državah...
Verjamem, da bo razvoj vodikove tehnologije pripomogel k čistejšim transportnim potem, tako po morju kot po kopnem.

No sedaj kaj hudo bolje ni. Toliko so naredili, da se sedaj ne sme izpuščati balastne vode v notranjih vodah, ampak morajo to naredit še na odprtem morju. Nekaj se je sicer EU uspelo izpogajati, da bodo sedaj na dimnike začeli nameščati neke filtre, vendar če vzamemo v zakup, da tiste ladje iz tvoje dveletne kariere pred 20. leti še kar plujejo po morjih, čeprav so bile že takrat vsaj 20. let stare, nisem nek optimist, da so stvari pretirano boljše. Rešitev je le v temu, da se preprosto prepove vplutje ladjam starejšim od 20. let in zahtevo po novih tehnologijah. Ker to kar Maersk, CMA in MSC delajo s temi megaladjami ni ravno usluga morju.

Gorivo je pa tako in tako trdi mazut, ki je tako zapacana zadeva, da jo je najprej treba ogret na delovno temperaturo, da se sploh utekočini. Načeloma se sicer za vplutje pri novejših ladjah, kolikor mi je znano, uporabljajo potem drugi motorji, ki imajo nekoliko cenejši dizel (na ravni kurilca), ampak to boš ti bolj vedel kot jaz, ker nisem ladijski strojnik, ampak tehnolog.

P.S. a si študiral na obali strojništvo?
OVE, OVE, OVE
rgornik
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 626
Kraj: Dragomelj
Avto: Renault
387
164

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a rgornik » 12 Okt 2020, 15:03

Malo smo zašli ja, ampak problem je na obeh straneh:
- vodikove tehnologije, ki je vsakih pet let še vsaj deset let oddaljena od množične uporabe,
- ladjarstva, ki živi v svojem svetu in mehurčku ter se požvižga na to, kaj dela preostali svet

Se pa vsaj zadeva počasi premika. Hyundai vsako leto proda nekaj tisoč takih vozil. Podobno se je začelo z EV konec prvega desetletja 21.st. Bo pač trajalo. Vendar za ladje druge bolj ekološke rešitve ne vidim, prav tako za long-haul tovornjake, ki bodo vozili izven omrežja.
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2361
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1920
1329

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a warpedone » 12 Okt 2020, 15:30

Tesla fanboi ... since '06
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 773
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
821
205

Re: Hyundai in vodik

OdgovorNapisal/-a Franci » 12 Okt 2020, 15:38

Pa pojdimo na temo - Hyundai ima vodikovo tehnologijo že kar nekaj let razvito in z njihove strani bi bil možen hiter prehod, a menim da se za osebna vozila ne bo prijelo - morda kakšni trgovski potniki, ki so stalno na poti po več kot 500 km dnevno in v primeru, da bi bila zadostna polnilna infrastruktura, ki bi se primarno zgradila za tovorni promet.

A EV so vseeno preskok, ki bo za dnevne migracije postal kar stalnica.
Ko enkrat dojameš, da ni enostavnejšega kot doma zvečer priključit avto na polnilec in že imaš zjutraj baterijo polno za vse dnevne potrebe.
Tako kot reklamirajo id3, da je polnjenje enostavno kot polnjenje telefona.
warpedone, FV-EV

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na