Hyundai in vodik

Ker imajo več skupnega z EV kot ICE si zaslužijo prostor na forumu
himi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 139
107
1

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a himi »

Podpredsednik Hyundai-a v ZDA predstavlja "družbo vodika":

http://www.koreatimes.co.kr/www/tech/20 ... 83140.html
Uporabniški avatar
bostjan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 44
Kraj: Podsmreka (1356)
Avto: Leaf 2017 30kWh, 06/2020 še 24kWh neto, SOH - 82%
96
25

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a bostjan »

himi napisal/-a:No pa se je začelo...

Korejska vlada ima že v štartu težave pri vzpoztavitvi omrežja polnilnic:

https://www.koreatimes.co.kr/www/tech/2 ... 80033.html
Ali v Koreji tudi polnijo samo trije na uro? Imajo bolj dodelane polnilnice?
Ali je tako samo v evropi in ameriki?
Uporabniški avatar
bostjan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 44
Kraj: Podsmreka (1356)
Avto: Leaf 2017 30kWh, 06/2020 še 24kWh neto, SOH - 82%
96
25

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a bostjan »

FV-EV napisal/-a:Pomisleki so na mestu, jaz si tudi ne želim take polnilnice nikjer v bližini, niti na področjih, kjer se mimo sprehajam ali vozim.
https://interestingengineering.com/hydr ... ta-hyundai

Vodik... dajte se pogovarjat o čem bolj realnem, pravzaprav karkoli drugega je bolj realno.
Se spomnite cepelinov, bili so na vodik, a kdo kje vidi kakšnega? (Hindenburg disaster)
Dzun Tao
himi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 139
107
1

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a himi »

Hyundai is planning to launch hydrogen fuel-cell trucks in 2023 in a bid to take the lead in next-generation electric vehicles.

http://www.koreatimes.co.kr/www/tech/20 ... 83548.html
himi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 139
107
1

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a himi »

Hyundai kar ne odneha z vodikom. V Koreji bodo tokrat psotavili polnilnico vodika za avtobue:

http://www.koreaherald.com/view.php?ud= ... &np=1&mp=1
himi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 139
107
1

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a himi »

Korejska vlada in Hyundai resnično želita, da vodik "spelje"...

http://www.koreaherald.com/view.php?ud= ... &np=1&mp=1

Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
966
701

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a Argo »

himi napisal/-a:Korejska vlada in Hyundai resnično želita, da vodik "spelje"...

http://www.koreaherald.com/view.php?ud= ... &np=1&mp=1

Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.
Pumpe tam rastejo kot gobe po dežju. Imajo podobno strategijo kot Tesla z SC.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 566
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90, V40
511
2484

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

bostjan napisal/-a:
FV-EV napisal/-a:Pomisleki so na mestu, jaz si tudi ne želim take polnilnice nikjer v bližini, niti na področjih, kjer se mimo sprehajam ali vozim.
https://interestingengineering.com/hydr ... ta-hyundai

Vodik... dajte se pogovarjat o čem bolj realnem, pravzaprav karkoli drugega je bolj realno.
Se spomnite cepelinov, bili so na vodik, a kdo kje vidi kakšnega? (Hindenburg disaster)
Cepelini so še, pripravljajo se za nosilnosti več deset ton (10-50 ton), ali za večje število potnikov za luksuzno križarjenje, pri čemer ostane v zraku lahko več dni. So pa po novem na HELIJ. Torej nič več eksplozij, požarov. Proizvajalec je AIRLANDER.
LINK:
https://www.hybridairvehicles.com/our-a ... lander-10/
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6353
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4863
5920

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a CRF »

himi napisal/-a:Korejska vlada in Hyundai resnično želita, da vodik "spelje"...

http://www.koreaherald.com/view.php?ud= ... &np=1&mp=1

Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.
Želje so eno, realnost pa drugo. ČE bo ostala izbira med vodikom in elektriko, bo večina izbrala elektrone.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2226
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2807
5299

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Hyundai naj raje ta sredstva, ki jih namenja za razvoj vozil na vodik vloži v EV, ker so že zdaj solidni in učinkoviti.
Vodik je slepa veja.
warpedone, Ogo, Dzun Tao
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1165
Avto: Hyundai Kona EV
642
690

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Vodik je tiha želja trenutne naftne industrije. Saj se s tem ohrani njihov način poslovanja. Tudi večino vodika se trenutno prideluje direkt iz nafte.
Tako da ni ne logike z vidika ekologije, niti iz vidika obnovljivih virov, se pa ohranja pozicija naftašev.
warpedone, Avrelij, Sebastijan, FV-EV, prijazen, vivo, Dzun Tao
Avrelij
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 453
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
371
339

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

V Švici preizkušajo njihove tovornjake z vodikovim pogonom

https://www.reuters.com/article/hyundai ... NKBN26S1FM
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3255
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2571
1607

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Menda naj bi Hyundai do leta 2030 prodal 500 tisoč avtomobilov na vodik.
To se naj bi razumelo kot nek poseben dosežek... tudi če se res zgodi, da jim rata prodat 500 tisoč teh zadev, bo to leta 2030 katastrofaln neuspeh v primerjavi s prodajo EVjev.
Bo le nekaj malega manj od št. prodanih ICE.
next-generation electric vehicle
... direkt zaslužijo si to, kar jih bo (in jih je deloma že) doletelo.
Always remember and never forget, there is no spoon
rgornik
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 795
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
563
222

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Sem vesel, da razvijajo vodikovo tehnologijo, ker bo definitivno prišla prav za tovornjake, ki vozijo na dolge razdalje po terenu, kjer ni ustrezna polnilna infrastruktura in predvsem za ladjarstvo, ki mora zelo pohitet s svojo trasformacijo, saj proizvajajo precej več izpustov kakor celoten kopenski promet skupaj.
Franci, timo, hribovc0601
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 940
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
918
267

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a Franci »

Se strinjam, da predvsem ladijski promet potrebuje čistejšo alternativo trenutnemu gorivu, ki ne onesnažuje okolja samo z izgorevanjem slednjega vendar že pri sami separaciji in pripravi goriva na ladji.
Kot ladijski strojnik sem delal le slabi dve leti, pa še to pred skoraj 20 leti, tako, da o načinih izpustov in samem nadzoru danes ne vem prav veliko, a takrat je šlo veliko odpadnega goriva in maziv v morje, papirje glede oddaje slednjega pa se je dobilo v tretjih državah...
Verjamem, da bo razvoj vodikove tehnologije pripomogel k čistejšim transportnim potem, tako po morju kot po kopnem.
rgornik
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 795
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
563
222

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Franci napisal/-a:Se strinjam, da predvsem ladijski promet potrebuje čistejšo alternativo trenutnemu gorivu, ki ne onesnažuje okolja samo z izgorevanjem slednjega vendar že pri sami separaciji in pripravi goriva na ladji.
Kot ladijski strojnik sem delal le slabi dve leti, pa še to pred skoraj 20 leti, tako, da o načinih izpustov in samem nadzoru danes ne vem prav veliko, a takrat je šlo veliko odpadnega goriva in maziv v morje, papirje glede oddaje slednjega pa se je dobilo v tretjih državah...
Verjamem, da bo razvoj vodikove tehnologije pripomogel k čistejšim transportnim potem, tako po morju kot po kopnem.
No sedaj kaj hudo bolje ni. Toliko so naredili, da se sedaj ne sme izpuščati balastne vode v notranjih vodah, ampak morajo to naredit še na odprtem morju. Nekaj se je sicer EU uspelo izpogajati, da bodo sedaj na dimnike začeli nameščati neke filtre, vendar če vzamemo v zakup, da tiste ladje iz tvoje dveletne kariere pred 20. leti še kar plujejo po morjih, čeprav so bile že takrat vsaj 20. let stare, nisem nek optimist, da so stvari pretirano boljše. Rešitev je le v temu, da se preprosto prepove vplutje ladjam starejšim od 20. let in zahtevo po novih tehnologijah. Ker to kar Maersk, CMA in MSC delajo s temi megaladjami ni ravno usluga morju.

Gorivo je pa tako in tako trdi mazut, ki je tako zapacana zadeva, da jo je najprej treba ogret na delovno temperaturo, da se sploh utekočini. Načeloma se sicer za vplutje pri novejših ladjah, kolikor mi je znano, uporabljajo potem drugi motorji, ki imajo nekoliko cenejši dizel (na ravni kurilca), ampak to boš ti bolj vedel kot jaz, ker nisem ladijski strojnik, ampak tehnolog.

P.S. a si študiral na obali strojništvo?
OVE, OVE, OVE
rgornik
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 795
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
563
222

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Malo smo zašli ja, ampak problem je na obeh straneh:
- vodikove tehnologije, ki je vsakih pet let še vsaj deset let oddaljena od množične uporabe,
- ladjarstva, ki živi v svojem svetu in mehurčku ter se požvižga na to, kaj dela preostali svet

Se pa vsaj zadeva počasi premika. Hyundai vsako leto proda nekaj tisoč takih vozil. Podobno se je začelo z EV konec prvega desetletja 21.st. Bo pač trajalo. Vendar za ladje druge bolj ekološke rešitve ne vidim, prav tako za long-haul tovornjake, ki bodo vozili izven omrežja.
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3255
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2571
1607

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Zna tole prej jadrat kot pa vodik ...
https://www.projectcargojournal.com/shi ... dpr=accept
Always remember and never forget, there is no spoon
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 940
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
918
267

Re: Hyundai in vodik

Odgovor Napisal/-a Franci »

Pa pojdimo na temo - Hyundai ima vodikovo tehnologijo že kar nekaj let razvito in z njihove strani bi bil možen hiter prehod, a menim da se za osebna vozila ne bo prijelo - morda kakšni trgovski potniki, ki so stalno na poti po več kot 500 km dnevno in v primeru, da bi bila zadostna polnilna infrastruktura, ki bi se primarno zgradila za tovorni promet.

A EV so vseeno preskok, ki bo za dnevne migracije postal kar stalnica.
Ko enkrat dojameš, da ni enostavnejšega kot doma zvečer priključit avto na polnilec in že imaš zjutraj baterijo polno za vse dnevne potrebe.
Tako kot reklamirajo id3, da je polnjenje enostavno kot polnjenje telefona.
warpedone, FV-EV
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek