V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Men je predvsem zanimiva teza, da je vodik čistejši od elektrike ... Seveda, saj za njegovo proizvodnjo porabijo ogromno električne energije, za njegov transport ogromno dizel goriva, tudi cisterne za hrambo je treba nekako proizvesti in jeklo zanje proizvesti v električno gnanih plavžih... nato pa v gorivnih celicah iz njega ponovno pridobimo elektriko... Izkoristek u PM Edina njegova prednost je v km/kg
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Vodik (ali pa kak drug plin) bodo verjetno uporabljali kot medij shranjevanja energije iz obnovljivih virov, ko bodo ti ustvarjali presežek. Takšen plin se da potem sorazmerno prenašati na velike razdalje. So pa izgube pri pretvorbah hude, tako da ni to optimalna rešitev.Kuki napisal/-a:Men je predvsem zanimiva teza, da je vodik čistejši od elektrike ... Seveda, saj za njegovo proizvodnjo porabijo ogromno električne energije, za njegov transport ogromno dizel goriva, tudi cisterne za hrambo je treba nekako proizvesti in jeklo zanje proizvesti v električno gnanih plavžih... nato pa v gorivnih celicah iz njega ponovno pridobimo elektriko... Izkoristek u PM Edina njegova prednost je v km/kg
OVE, OVE, OVE
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Pa vodik je se eksploziven ze ob dotiku z zrakom. Bog ne daj da sistem spusti.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
??robertto napisal/-a:Pa vodik je se eksploziven ze ob dotiku z zrakom. Bog ne daj da sistem spusti.
Kje si pa to prebral? Kolikor vem se na nižjih temperaturah vodik v molekulski obliki spaja s kisikom v molekulski obliki kvečjemu ob prisotnosti primernega katalizatorja (morda platina ali nekaj podobnega).
Če "spusti", gre v zrak (bolje, kot da bi se zadrževal pri tleh).
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
@crumchy
Kolikor jaz vem so Zeppeline vcasih polnili z vodikom. Po katastrofi v Hindenburgu so prekinili polniti Zeppeline z njim. Res je, da nisem kemik ampak kolikor jaz vem je vodik exploziven ze v stiku z zrakom. Lahko se pa tudi motim in te teze ne trdim.
Kolikor jaz vem so Zeppeline vcasih polnili z vodikom. Po katastrofi v Hindenburgu so prekinili polniti Zeppeline z njim. Res je, da nisem kemik ampak kolikor jaz vem je vodik exploziven ze v stiku z zrakom. Lahko se pa tudi motim in te teze ne trdim.
- Priponke
-
- 42EA7722-58DF-4965-B30C-69C78A8A4F83.jpeg (123.13 KiB) Pogledano 9335 krat
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Tudi jaz nisem kemik, vendar če se ne motim smo to morali obravnavati že v osnovni šoli. Sama mešanica vodika in kisika (ali zraka) v molekularni obliki ne povzroči nobenih reakcij. Molekuli H2 in O2 sta prav srečni vsaka zase in se ne menita za to, da bi tvorila molekulo vode. Da pride do reakcije je potrebno najprej razbiti molekulo kisika na dva atoma (O2 -> O + O). Za to pa potrebujemo energijo. Potrebna je ali iskra ali pa ogenj, da pride do eksplozije.robertto napisal/-a:Res je, da nisem kemik ampak kolikor jaz vem je vodik exploziven ze v stiku z zrakom. Lahko se pa tudi motim in te teze ne trdim.
Tole sem našel na spletu
Še enkrat sem prebral napisano in imaš prav glede eksplozivnosti. Mešanica je eksplozivna, vendar ne eksplodira sama od sebe. Potrebuje "spodbudo". Moji komentarji so se nanašali na naslednjo izjavo:But hydrogen does not react with oxygen at room temperature, a source of energy is needed to ignite the mixture.
Pa vodik je se eksploziven ze ob dotiku z zrakom. Bog ne daj da sistem spusti.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Hvala za razlago. Skos sem zivel v zmoti
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Kaj pa ob visokem tlaku? Avtomobili na vodik imajo zelo ojačano bombo za hranjenje, ki vodik drži pod določeno temperaturo. V primeru nesreče le-ta spusti vodik ven, da ne pride do eksplozije. Kako je v primeru, da mehanizem zataji?
OVE, OVE, OVE
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Verjetno je tu mišljeno pod določenim tlakom? Pri H2 vozilih naj bi se ta talk gibal okoli 600 barov, kar pa ni malo.rgornik napisal/-a:Kaj pa ob visokem tlaku? Avtomobili na vodik imajo zelo ojačano bombo za hranjenje, ki vodik drži pod določeno temperaturo.
Podobno vprašanje je za sistem raznoraznih plinov v avtu, ki so tudi pod tlakom (LPG/CNG). Če tam zataji mehanizem, imamo spet bum
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
LPG se polni samo do 80%. Sistem ima plovec(plin se utekočini), ki ob 80% zapre ventil. Prav tako ima sistem dodaten blow off valve ki ob prevelikem pritisku plin spusti ven. Da gre dejansko kaj narobe morata zataiti 2 sistema. Verjamem da je tako tudi pri vodiku kjer so tlaki nekajkrat višji.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
LPG je v rezervarju pod pritiskom 30 barov, CNG pa 200 barov. Koliko je stisnjen vodik, je pa Nejccc povedal.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Za vodik je bilo na začetku 200b ali 350b, zdaj pa je 700b ali pa celo več.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Danes na Siolu nekoliko realnejši članek na to temo študije:
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/umazan ... nos-497429
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/umazan ... nos-497429
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
avtor je gledal "now you know"
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Nekaj o elektriki vs. nafti v članku priloge Kapital pri časopisu Delo.
https://svetkapitala.delo.si/mobilnost/ ... dih-189827
https://svetkapitala.delo.si/mobilnost/ ... dih-189827
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Končno realnejša študija.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Danes med tankanjem opazil, same lepe stvari na nalepki
- Priponke
-
- AE50B49D-9F33-409D-A141-6EF6E1683B72.jpeg (111.39 KiB) Pogledano 8601 krat
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
kaj si pa mislil, zakaj so uvedli samopostrežno tankanje? Je bilo izredno veliko raka pri delavcih na bencinskih servisih zaradi stalne izpostavljenosti predvsem dodatkom bencinu. Tako so delvci lepo v zaprtem prostoru, uporabnik pa ni tako dolgo izpostavljen hlapom.Danes med tankanjem opazil, same lepe stvari na nalepki
Kdo pa pravi da mu bencin dši, pa naj raje kaj drugega voha.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Pri ocenjevanju relevantnosti njihovih izjav je dobro poznati tudi njihovo lastniško strukturo
Qatar holding, Zvezna dežela Spodnjesaška,...
Qatar holding, Zvezna dežela Spodnjesaška,...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek