Našli ste 232 zadetkov

Odgovori: 4
Ogledi: 119

Re: Hitra vožnja na AC

Ja redko se zgodi, da se vklopi hlajenje baterije, a pri večjih obremenitvah in visokih temperaturah sem že tudi jaz opazil - predvsem po kakšnem polnjenju in takojšnji vožnji lahko vidiš.

Porabo in km za kar nekaj zadnjih voženj (cca 30) dobiš v history.
22 Avg 2019, 11:53

Re: Polnilnica, plačevanje z bančno kartico

Ja tudi sam sem po pol leta lastništva e-vozila pred mesecem naročil prvo plačilno kartico e-mobilnosti Petrolovo - sem mnenja da bodo poleg GEN-i-ja glavni igralci - in kot je bilo rečeno so zelo odzivni. Če imam kot njihov pogodbenik - pri polnjenju neke popuste je to dobrodošlo za utečene, dnevne...
21 Avg 2019, 15:10

Re: Polnilnica, plačevanje z bančno kartico

Ja se strinjam, da je cena visoka - je pa način pravi. Tudi nimam nič proti, če imaš v domačem okolju z lokalnim ponudnikom neko akcijsko pogodbo, po ugodnejši ceni, ko si na poti pa plačaš nekoliko več, bistveno je to, da ne potrebuješ za vsako državo neke svoje kartice, ampak lahko pristopiš s kre...
21 Avg 2019, 13:17

Re: Polnilnica, plačevanje z bančno kartico

V Postojni Hotel Kras je od včeraj naprej polnilnica plačljiva in sicer s bančno kartico. Cena pa je 0,30 Eur/kwh + 0,01 Eur/min če sem prav razumel cenik Prilagam pa še dve slabši sliki ki jih je naredila žena :D IMG-20190821-WA0002.jpg IMG-20190821-WA0001.jpg Odlično - menim, da bi morale vse pol...
13 Avg 2019, 11:53
Tema: Opažanja EV
Odgovori: 291
Ogledi: 29705

Re: Opažanja EV

Tako je to, je pa tudi bolje skozi po malo dopolnjevat in ne bivakirat po 8 ur skupaj:-)
12 Avg 2019, 14:51

Re: Porsche Mission E

V tvojem primeru bi se malo zamislil - najbrž si na napačnem forumu - poanta EV je med drugim tudi ekologija in predvidevam, da predvsem zaradi tega prehitevaš EV-je z avtodomom, ker pač EV-jevci, kadar se nam ne mudi na obalo odpreti hladno pivo :angry: :bang:, vozimo tudi varčno, pridemo na cilj ...
12 Avg 2019, 14:43

Re: Porsche Mission E

Sicer se pa strinjam, da je Porsche Mission E zanimiv prototip in bo v kolikor pride na trg našel tudi svoj krog kupcev. :tup: Hm,a si malo pomešal? :think: Mission E je zdaj Taycan in uradna predstavitev serijskega vozila bo 6.Septembra,in našel je že veliko kupcev (30.000+ prednaročil) S povdarko...
12 Avg 2019, 14:31
Tema: Zaparkirana polnilna mesta
Odgovori: 864
Ogledi: 63079

Re: Zaparkirana polnilna mesta

... in verjetno smatra polnilnico za svojo ali v najboljšem primeru za SKIPASS-ovo, saj kolikor imam v spominu je pri uvozu na parkirišče, tabla, da gre za parkirišče SKIPASS Hotela. Pozimi s polnjenjem na njihovi oz. predvidevam, da gre za javno polnilnico, saj je polnilnica Elektra Gorenjske tu ni...
12 Avg 2019, 13:54

12 Avg 2019, 13:47

Re: Porsche Mission E

Boli me patka za vse floskule tega foruma. Zanima me samo filing. In sem spada tudi notranjost avta, armatura ...... tega pa tesla žal nima. Zarad mene ima lahko pol sekunde do 100 in se pelje z enim tankom 2000 km. Itak ga ne bi tako gnal, ker ne bi rad vsake pol leta menjal gume. Zanima pa me zak...
09 Avg 2019, 14:43
Tema: Petrol polnilnice
Odgovori: 667
Ogledi: 57193

Re: Petrol polnilnice

@Petrol Včeraj se mi je ponovno zgodilo, da je šteknila Petrol polnilnica (tista brez ekrana, samo z lučko) ko sem se prijavil s kartico Petrol, zapiska in posveti rdeče, potem ne dela več. Tudi ponovno se ne da več prijaviti. Podobno se mi je že na treh razločnih lokacijah zgodilo in samo na teh m...
09 Avg 2019, 07:55

Re: Niro vs. Kona

Ja na Norveškem sem srečal res veliko eNirov, bi si upal trditi, da več kot KONE, ali pa sem imel res take poti.
08 Avg 2019, 08:09
Forum: Vozila Tesla
Tema: Tesla SuperCharger polnilnice
Odgovori: 46
Ogledi: 6334

Re: Tesla SuperCharger polnilnice

Posnetek s severa Evrope - tam so na bolj frekventnih mestih tudi SuperCharger polnilnice bolj zasedene in deluje že skoraj tako, kot pri nas na črpalkah - se pripeljejo, gredo na hitro kavo in odpeljejo naprej. Tudi sam s KONO nisem na polnilnici imel nikoli preveč časa - malo si ogledaš dogajanja ...
08 Avg 2019, 07:50

Re: Niro vs. Kona

Ja na Norveških cestah vidiš vso floto e-vozil, tudi NIRO-tov je že veliko - tukaj je še ena fotka.

PS: V ozadju pa se vidi množica Renta Renault Twizije-w (z zelenimi strehami)
07 Avg 2019, 13:19

Re: Niro vs. Kona

K_Niro_H_KONA.png Polnjenje Nira in dveh KON na Švedskem. Norveški NIRO se je vračal iz Hrvaške, rdeča KONA je bila v lasti Azijca s Švedsko registrsko, in najina siva s kolesi na strehi, ki se je vračala v Slovenijo. Skratka tako Niro kot KONA, sta brez težav naredila pot iz severa na jug in obrat...
07 Avg 2019, 10:10

Re: Norveški fjordi

Polnilnica v Kassel-u - KONO je polnila z 58 kW - hvala EAM-u za odlično testiranje.
07 Avg 2019, 09:45

Re: Norveški fjordi

Franci, čestitke za opravljeno pot, sem kar malo fouš :clap: Poraba je primerno visoka verjetno bolj zaradi koles kot hitre vožnje? Tistih izjemnih 4,5 in podobno pa je verjetno kakšen klanec navzdol ali kaj :strange: Hvala - ja kolesa res veliko nanesejo. So nama pa prišla prav - predvsem v mestih...
07 Avg 2019, 09:26

Re: Norveški fjordi

energija je napisal/-a:Ali boš pot opisal tudi v kakšnem blogu, FB ali podobno, ali samo tu?

FB_ja nimava, tako, da to bo to :D
07 Avg 2019, 09:25

Re: Norveški fjordi

Pri teslah je tako da določene serije omogočajo strešne nosilce, druge pa ne. Porabe so pa kar zmerno visoke... je bilo verjetno precej avtocest in hitrih cest. Pa še kolesa prinesejo kakšno kWh/100km. Največ nanese AC v kombinaciji s kolesi, če bi izračunal povprečno porabo na Norveškem, kjer AC s...
07 Avg 2019, 08:59

Re: Norveški fjordi

2. dan zjutraj sva krenila proti Kassel-u, kjer sva nameravala dopolniti baterijo pri IKEI, a ker IKEA ni bila odprta, na njihovem parkirišču pa je bil bolšjak in polnilnici zaparkirani in odklopljeni. Žena išče drugo polnilnilnico, medtem zagledam EAM - ovo polnilnico pri Mc Donalds-u, kjer sta se ...